poniedziałek, 25 sierpnia 2014

ULUBIENCY SIERPNIA


Cześć !
Zbliża się koniec miesiąca, więc mam dla Was ulubieńców. Nie jest tego wiele, więc zaczynajmy  :)

 Agadir argan oil- świetna odżywka do włosów. Dzięki temu ''olejkowi'' moje włosy obyły się w sierpniu bez zniszczeń, co jest moim małym sukcesem. Oprócz tego świetnie wygładza i zmiękcza włosy. Minusem jest dość wysoka cena (100zł). Na pełną recenzję zapraszam do tego wpisu.

 Fitoaktywna maska z bani agafii- seria tych saszetek jest bardzo ciekawa, a ta maska zasługuje na szczególną uwagę (niedługo napiszę o kolejnej godnej polecenia). Po nałożeniu tej maski, czuję na twarzy przyjemne ciepło. Po zmyciu skóra jest bardzo gładka w dotyku. Efekt długo się utrzymuje (jak na maske). Maska świetnie wygląda i ładnie pachnie. Na pełną recenzję zapraszam do tego wpisu.

Isana, żel do golenia- Wiem, że zel do golenia to nic odkrywczego, ale tutaj za tak niską cenę (na promocji 6zł) otrzymujemy pięknie pachnący brzoskwinią żel. Nogi są mega gładkie i przyjemne w dotyku. Oprócz tego jest mega wydajny, więc jeśli szukacie żelu w niskiej cenie to polecam.

Miodowe mydło z bani agafii- Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz kocham. Mydełko przepięknie pachie miodem i jest mega wydajne. Nadaje się zarówno do mycia twarzy, ciała jak i włosów. Ja najbardziej go lubię w tej ostatniej kwestii. Świetnie oczyszcza włosy i jest bardzo wydajne. Na pełną recenzję zapraszam do tego wpisu.

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Co znalazło się w waszych ulubieńcach?




29 komentarzy:

  1. Żadnych z tych kosmetyków nie miałam, jednak czaję się na tę piankę z Rossmanna, ale zawsze mi nie po drodze, żeby ją kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnych z tych kosmetyków nie miałam (chyba, że pianka, ale to dawno), ale chętnie skusiłabym się na Agadir argan oil i Miodowe mydło z bani agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pokazanych kosmetyków miałam tylko piankę do golenia. Jednak nie był to mój ulubiony produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten żel z isany, ale czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać aż otworzę to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym ten Agadir, o jejku, tak bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłam się na miodowe mydełko, wspaniały ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tą pianką do golenia z Isany ale bardzo jestem ciekawa olejku Agadir :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niczego, ale widzę tu same kuszące rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam jedynie żel do golenia z ISANY, ale u mnie mydło Dove lepiej się sprawdza ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te kosmetyki z bani agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio piankę kupiłam, choć wolę do depilacji wosk. Przyznam jednak, że co do zapachu masz racje... zakochałam się w nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam żelu, ale piankę, która całkiem przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To miodowe mydło baaardzo mi przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że coraz bardziej ciekawią mnie te saszetki Agafii. Chyba je w końcu wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiłaś mnie żelem Isany, brzoskwiniowy zapach kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że rosyjskie kosmetyki Ci służą

    OdpowiedzUsuń
  18. Miodowe mydło mnie kusi i ta maseczka widziałam ją w sklepie i teraz wiem że jak znowu ją zobaczę to ją na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam to miodowe mydło, cedrowe zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić ten żel do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agafii miałam tylko maskę do wypadających włosów. Nie zachwyciła mnie zbytnio, ale generalnie ciekawa ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żel do golenia Isana jest mi dobrze znany, używam niezmiennie od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ta maseczke, pachnie i wyglada jak rozana konfiturka :) Z kolei wersja tonizujaca mnie bardzo podrazniala- mimo ze mam pancerna skore :/
    Mydelko agafii mam cedrowe, bardzo lubie- ale miodowe tez bym chetnie wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez musze dodac watek z ulubiencami miesiaca... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze nigdy nie myłam włosów mydłem :D ciekawe jakby się u mnie spisało :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mialam nic z tych rzeczy ale bardzo ciekawi mnie ta odzywka z Agadiar :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tylko ten żel do golenia, ale niestety jakiś składnik mnie uczulał.. reszta brzmi ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...