środa, 27 sierpnia 2014

REMINGTON CURL CREATE-MOJE WRAZENIA


Cześć !
Dziś mam dla was kilka słów o lokówce stożkowej marki remington. Jak wiecie nie jestem zadowolona ze swojego skrętu i bardzo mi się podoba ten ''sztuczny'' efekt jaki dają właśnie lokówki. Efekt na moich włosach zobaczycie w kolejnym wpisie. Dziś pokażę wam jaki rodzaj loków można uzyskać dzięki tej lokówce i powiem czy się sprawdziła, czy też nie do końca. 

Od producenta :Przy pomocy lokówki stożkowej Curl Create możesz stworzyć doskonałe loki i fale. Niezwykle gładka powłoka zapewnia poczwórną ochronę włosów, zapewniając jedwabistą gładkość i blask. Cechy :

Maksymalna temperatura 200°C
4 x Ochrona*:
– Powłoka antystatyczna
– Powłoka ceramiczna
– Turmalin odpowiadający za jonizacje
– Gładka powierzchnia
Pokrętło regulacji temperatury
Przełącznik On/Off
Wskaźnik pracy urządzenia
Szybkie nagrzewanie w 30 sekund
Automatyczne wyłączanie po 60 minutach
Rękawiczka ochronna
Uniwersalne napięcie umożliwia używanie na całym świecie
Obrotowy przewód


Moja opinia : Lokówka stożkowa curl create mi się spodobała, ale ma ona swoje wady. Zacznijmy jednak od plusów. Plusem lokówki jest fakt, iż jest bardzo lekka. Kolejny plus to możliwość regulacji temperatury (od 130-200) mi wystarcza temperatura 150. Plusem dla zapominalskich (takich jak ja) jest to, iż gdy zapomnimy o jej wyłączeniu to sama się wyłączy po godzinie. Podoba mi się to, że bardzo szybko się nagrzewa, więc za to otrzymuje kolejnego plusa. Na początku obawiałam się, że sobie nie poradzę bez klipsa trzymającego włosy, ale jakoś dałam radę. Tutaj bardzo łatwo się oparzyć i trzeba uważać. Trzeba się nauczyć z nią obchodzić. Próbowałam zrobić grube loki używając grubszej części lokówki, ale niestety się nie udało i trzeba nawijać włosy od końca do początku.Mi fryzura wyszła dopiero za drugim razem, ale efekt bardzo mi się spodobał. Lokówka daje efekt średniej grubości loków. Można wyczarować ciekawe fryzury nawet na bardzo prostych i krótkich włosach takich jak np. włosy mojej siostry (zdjęcie poniżej. 


Podsumowując : Lokówka jest lekka i bardzo poręczna. Trzeba się nauczyć z nią obchodzić, a kiedy to zrobimy to możemy dzięki niej wyczarować średniej grubości loki. Kręci zarówno krótkie jak i długie włosy. Mi osobiście wygodniej używa się lokówek z 'klipsem' ale z tą też nie ma większego problemu :) Jest to całkiem dobra lokówka w tym przedziale cenowym. Jej cena sięga około 100zł, ale można ją kupić jeszcze taniej.

Lubicie lokówki stożkowe ? :)

18 komentarzy:

  1. Całkiem fajna. Ja również uwielbiam takie 'sztuczne' loki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dojrzewam powoli do zakupu lokówki i = gdy w końcu się zdecyduję to z pewnością na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedynie używam tylko suszarki i to raz na ruski rok ;) Nie potrafię sobie ułożyć włosy a szczególnie teraz gdy mam je aż takie długi.Chociaż przyznam się,że kusi mnie takie urządzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałaby mi się taka, od dawna marzę o niej

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt,moje włosy naturalnie się kręcą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprobuj koncowki mimowolnie skrecac i zwijac :) mi na cieniowanych wlosach ten sposob sie swietnie sprawdza przy stozkowej lokowce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za lokówkami stożkowymi, zdecydowanie bardziej wolę te zwykłe o grubej średnicy, bodajże 32mm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna mam chęć na jakąś lokówkę ale nie mam pojęcia jaką kupić ....

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam żadnych termomaszyn, bo boje się, że zniszczy mi wlosy : c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam inną właśnie z klipsem i czasem podkreślam swoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie jakaś stożkowa.. ; ) Włosy siostry mają piękny połysk!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja po lokówkę raczej nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście nie potrzeba mi lokówki :D Baardzo mi się podobają po nich efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny efekt, ale ja nie używam lokówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam lokówek od wielkiego dzwonu , ale kiedy już po nie sięgam to wybieram te stożkowe, lepiej się ich używa i dają ładniejszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też planuję zakup lokówki Remington. Muszę się rozejrzeć i sprawdzić ceny. Na razie jak najdzie mnie na loki używam papilotów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...