wtorek, 5 sierpnia 2014

Plan pielęgnacji

Cześć !
Mamy już początek sierpnia, więc czas na plan pielęgnacji. Ze względu na fakt, iż w tym tygodniu wyjeżdżam na wakacje postanowiłam ten plan trochę ograniczyć, ale pewnie jeszcze go zmienię i dam wam znać co zabieram na wakacje :)


WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY
Już nie pamiętam kiedy ostatnio wcierałam coś w skórę głowy. Z racji, że w lipcu podcięłam włosy na nowo zaczynam przygodę z wcierkami i zacznę od swojej ulubionej, a mianowicie od serum na porost włosów z apteczki babuszki, które jest moim absolutnym hitem i polecam każdemu kto chce pobudzić swoje włosy do wzrostu. Mam nadzieję, że mimo wyjazdów będę regularna jeśli chodzi o jego używanie.

SZAMPON
Najlepszy szampon jaki kiedykolwiek miałam, a mianowicie love2mix z jagodami i proteinami pereł. Jest delikatny, ale domywa włosy. Nie muszę używać po nim odżywki, ale używam bo lubię :) Świetny szampon, który towarzyszy mi już 3 miesiące.

ODŻYWKA
W sierpniu będzie to kosmetyk, który zagości na moich włosach tylko okazyjnie, ponieważ podczas wyjazdów wolę bardziej poręczne i ''szybsze'' w użyciu kosmetyki. To balsam z serii eco hysteria ''mega gładkość''. Jeśli pamiętacie moje porównanie tych odzywek to zapewne wiecie, że wypadła najsłabiej na tle swoich sióstr i chcę ją po prostu zużyć.

OLEJ
W tym miesiącu towarzyszy mi olej bawełniany. Mam nadzieję, że znajdę czas na jego używanie, ponieważ moje włosy bardzo go lubią. 

AGADIR ARGAN OIL
To nowość, która właśnie dziś do mnie trafiła, a mianowicie agadir argan oil czyli olejek arganowy z dodatkami. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Mam zamiar go używać jako odżywki bez spłukiwania po myciu włosów oraz do zabezpieczania końcówek. Na pewno zabiorę go na wakacje, ponieważ jest wielofunkcyjny. 

A jakie są wasze plany na sierpień? :)



36 komentarzy:

  1. Ooo moje włosy nie znają jeszcze oleju bawełnianego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobry zarówno do włosów jak do ciała i twarzy :)

      Usuń
  2. Ja również bardzo lubię love2mix z jagodami i proteinami pereł, jak na razie to mój ulubiony szampon. ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię planować pielęgnacji więc żadnych konkretnych planów nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam ten szampon L2M i serum babuszki. :) A jeśli chodzi o plan pielęgnacji to nie mam żadnego, bo i tak nigdy ich nie przestrzegam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej bawełniany nigdy nie miałam muszę kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam oleju bawełnianego, bardzo jestem ciekawa jakie będą efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam ten szampon Love2Mix. Jest delikatny i bardzo wydajny. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek właśnie testuję i recenzja pojawi się jakoś pod koniec sierpnia :)

      Usuń
  8. olej bawełniany? nigdy nie miałam, ale brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować tego szamponu Love2mix :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tej ostatniej nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie ostatnio bardzo dobrze sprawdza się wcierka z green pharmacy z nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. olej bawełniany brzmi tak... mięciutko! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na ograniczony plan pielęgnacji to i tak nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzę, że serum na porost króluje! :) Fakt o nim trzeba pamiętać, bo tylko systematyczne uzywanie da efekty.. :) Miłego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wykończę swoje olejki muszę się skusić na tej olejek bawełniany

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon na pewno kiedyś kupie, bo mnie juz naprawdę długo ciekawi !

    OdpowiedzUsuń
  17. A uzywalas moze L2M pomarancza i chili? Frapuje mnie ten szampon, ale przeczytalam kilka opinii jakoby mial oblepiac czyms wlosy.
    Ja w tym miesiacu wykoncze szampon Baikal herbals Objetosc i sila, bo jest juz na dnie (swietny szampon, polecam), odzywki i maski jak zwykle bede uzywac naprzemiennie przeroznych w zaleznosci od pogody, humoru i potrzeb wlosow wiec nie wymieniam ich z nazw bo dlugo zejdzie ;) ale stalym elementem w tym miesiacu jest wcieranie w skalp na pol godziny przed myciem olejku lopianowego z chili z GP.
    P.S: Swietny blog :D
    Pozdrawiam , KaSia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki :)
    Nie miałam tego z pomarańczą, ale wydaje mi się, że bardziej oblepia wersja z efektem laminowania, może to o niej czytałaś ?
    Kuszą mnie szampony z Baikal i pewnie jak wykończę ten z love2mix to się na jeden skuszę.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...