środa, 6 sierpnia 2014

MIODOWE MYDŁO DO WŁOSÓW I CIAŁA


Cześć !
Dziś chcę wam pokazać kosmetyk, który strasznie mnie zaciekawił swoją nazwą, a mianowicie miód do ciała i włosów. Z serii tych mydeł jest jeszcze dostępna wersja cedrowa (ponoć najlepsza), ale przejdźmy do dzisiejszego bohatera.


Od producenta : ''Miodowe mydło oparte na aktywnych składnikach naturalnych łagodnie oczyszcza i pielęgnuje ciało oraz włosy.''


Cena/dostępność : 15.90zł (aktualnie na promocji)/ Skarby Syberii

Skład (INCI): Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Mel (ałtajski miód górski), Hyssopus Officinalis Extract (hyzop lekarski), Calluna Vulgaris Extract , Rhodiola Rosea Extract (ekstrakt złotego korzenia), Organic Rosa Canina Oil (organiczny olej z owoców dzikiej róży), Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Moja opinia : Skład jest dobry choć skład mydła cedrowego podoba mi się bardziej (ze względu na początek). Mydło zamknięte jest w przyjemnym w użyciu ''słoiczku''. Po otworzeniu czuć genialny zapach miodu, który później trochę czuć na skórze. Konsystencja jest gęsta. Po kontakcie z wodą i ze skórą mydło robi się białe, dobrze się pieni. Testowałam go w trzech kategoriach : twarz, włosy i ciało.



TWARZ : Jeśli chodzi o stowowanie tego mydła do mycia twarzy to jestem najmniej zadowolona. Jak dla mnie jest trochę za mocne dlatego nie używam go codziennie tylko kiedy chcę mocniej oczyścić                twarz. Po tym mydle jest ona taka ''tępa''. Jeśli chodzi o twarz to jestem na nie.

WŁOSY: W tej kategorii mydło okazało się prawdziwym hitem ! Świetnie oczyszcza włosy, domywa je po olejkach. Po umyciu wlosów tym mydłem są dłużej świeże. Plusem jest również fakt, iż włosy po         tym mydle wcale nie są splątane. Jeśli chodzi o włosy to jestem na tak

CIAŁO: W kategorii mydło również okazało się hitem. Dobrze się pieni i myje ciało. Absolutnie nie podrażnia i nie wysusza skóry, która pięknie po nim pachnie. Jeśli chodzi o ciało to również na tak.

Podsumowując : Jeśli lubicie zapach miodu to z pewnością pokochacie ten kosmetyk ''od pierwszego powąchania''. U mnie sprawdził się bardzo dobrze zarówno do włosów jak i do ciała. Jedynie jako kosmetyk do twarzy mnie nie urzekł. Mydło jest bardzo wydajne i wielofunkcyjne. Polecam !

Tymczasem idę się pakować,bo wieczorem jadę do Władysławowa. Pewnie wam pokażę co zabrałam :)


73 komentarze:

  1. Wow, świetny produkt, fajny ma skład. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chciałabym takie mydło,lubię miodzik wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam zapach miodu ! :)

      Usuń
  4. oj chciałabym takie mydło,lubię miodzik wąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cedrowe, ale narazie czeka w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o dawna chce je wypróbować, jednak narzie walcze z zapasami i jego zakup mijałby sie z celem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :D zainteresuję się nim na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam, ze lubisz czarne mydlo, wiec to zapewne tez Ci sie spodoba, bo wlosy myje genialnie :)

      Usuń
  8. Słysze o nim pierwszy raz, ale musi super pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt muszę się kiedyś na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie od dawna kusi i będzie moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super,, więc mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  11. A ja pierwszy raz ten produkt widze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie miodowe sprawdza się lepiej od cedrowego na dłuższą metę. Jest fajne i do ciała i do włosów, cedrowe zdziera bardziej, miodowe jest dość łagodne. Jeśli chodzi o twarz, to dla mnie jest zbyt pachnące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cedrowego nie mialam, ale strasznie mnie kusi :)

      Usuń
  13. Bardzo mnie kuszą mydła z tej serii i są na mej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie dzisiaj je odebrałam i zapachem jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę, ale jestem pewna, że kupię, gdy nadarzy się okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kilka mydeł Babuszki i chyba to też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie :) Interesujące działanie, skoro dla włosów i ciała się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi bardzo ciekawie. Najlepsze, że się jednak pieni bo wygląda na dosyć gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ciekawe!!! ładny kolor tego mydła:) uwielbiam rosyjskie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo apetycznie. A i działanie jak widzę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapachu miodu nienawidzę, ale chyba są też inne wersje zapachowe to sobie poprzeglądam, bo wygląda wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam :) Są jeszcze inne wersje :)

      Usuń
  22. pierwszy raz je widzę na oczy

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy produkt... :)
    miłego wypoczynku we Władysławowie i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dłuższego czasu mam chrapkę na te mydła do włosów, kusi mnie fakt że wracam do naturalnego koloru włosów i włosy są przyklapnięte i szybko się przetłuszczają ;) Oj chyba czas zrobić zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy. Ja kupiłam swoje pierwsze czarne mydło też od Babuszki :D Taz umyłam już nim włosy i jak na razie jestem oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz go widzę ale bardzo ciekawy produkt i chętnie kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie jutro jade je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

      Usuń
  28. Dla mnie najważniejsze że ładnie pachnie i dobrze się pieni. A skuteczność zobaczymy !

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze słyszę, ale zapowiada się naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ogromną ochotę na te mydła! Wersja miodowa bardziej jednak mnie kusi bo moje włosy bardzo lubią miód.. Na pewno kiedys zakupię :)

    A wygląda tak, ze chce się zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardziej kusiła wersja miodowa :) Pachnie obłędnie !

      Usuń
  31. A ja dorwałam szampon z tej serii, na razie pierwsze mycie za mną, domył olej bez problemów, nic więcej nie moge powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mydło jest rewelacyjne, zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe mydło, warte wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  34. teraz mam jeszcze większą motywację by wszystko skończyć! ZAPACH MIODU MNIE KUSI! No i działanie zresztą też : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz słysze o czymś takim :)
    Koniecznie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Będąc w sklepie z kosmetykami rosyjskimi zastanawiałam się właśnie czy wybrać miodowe i cedrowe i pani właśnie doradziła mi, że więcej klientek wybiera cedrowe i takie też kupiłam. Stwierdziłam też, że leśny zapach będzie lepszy na lato a miodowy zakup zostawię sobie na zimę. Na razie stosuję od dwóch tygodni do włosów i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. również pierwszy raz słyszę ;) jak jedziesz nad morze koniecznie pamiętaj o dobrym odżywaniu włosów (polecam dwufazową odżywkę argan oil od Chantala)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja używam do mycia mydła solnego, jest rewelacyjne, wspaniale złuszcza naskórek i jest naturalne bo zawiera 100% soli himalajskiej, ja nabyłam je w grocie solnej solana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...