wtorek, 19 sierpnia 2014

HIT


Cześć !
Dziś mam dla was HIT, którym okazała sie maseczka z bani agafii. O ile ta niebieska się nie sprawdziła tak ta okazała się bardzo dobra. Ciekawe? Zapraszam do dalszego czytania :


Od producenta : Fitoaktywna maseczka do twarzy wzbogacona o oleje i soki z jagód rosyjskiej tajgi nasyca skórę witaminami i minerałami. Głęboko nawilża, wygładza cerę i stymuluje procesy regeneracyjne skóry.Sok z truskawek, dzikiej maliny oraz jagody kamczatskiej bogaty w kwasy organiczne i witaminy głęboko nawilża i odżywia skórę. Dzięki organicznemu olejowi z dzikiej róży, który zawiera witaminy A oraz C, skóra odzyskuje jędrność, a właściwości ochronne zostają zwiększone. Olej z ałtajskiego rokitnika stymuluje procesy regeneracyjne skóry.

Cena/Dostępność : 9,90zł/ SkarbySyberii

Skład (INCI): Glycerin, Vaccinium Vitis-Idaea Fruit Powder (sproszkowane naisona borówki brusznicy), Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Powder (sproszkowane nasiona maliny), Sucrose Palmitate, Sorbitane Caprylate, Organic Rosa Canina Fruit Oil (organiczny olej z owoców dzikiej róży), Hippophae Rhamnoides Friut Oil (olej z rokitnika ałtajskiego), Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Juice (sok truskawkowy), Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Juice (sok z dzikiej maliny), Lonicera Caerulea Fruit Juice (sok z jagody kamczatskiej), Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid.

Słodkie opakowanie, słodki skład, słodki zapach i słodka zawartość, a mianowicie przeesłodka maska :) Bardzo się zdziwiłam, kiedy otworzyłam maskę, ponieważ ujrzałam coś co wyglądem przypomina kisiel truskawkowy, konsystencją upodabnia się do kleju, a zapachem przenosi nas do babcinych konfitur. Jednym słowem miła dla oka i noska mieszanka. Te zewnętrzne aspekty bardzo pozytywnie mnie nastawiły do jej używania. Skład jest bardzo przyjemny, ale jak jest z jej działaniem ? Co w niej lubię? To, że bardzo łatwo się jej używa. Maski z glinkami trzeba długo zmywać. W przypadku tej maski wystarczy ochlapać twarz wodą i gotowe. Po nałożeniu maska ma lekkie działanie rozgrzewające, ale nie podrażnia sóry. Jeśli chodzi o działanie to jestem zadowolona. Używam jej kiedy mam mało czasu, a moja skóra potrzebuje chwili dla siebie. Maska świetnie wygładza. Skóra jest bardzo miękka w dotyku. Jest jakby  odświeżona. Stała się moim ulubieńcem ze względu na działanie i to jak łatwo ją zmyć :)

Miałyście ją? Jak się u Was sprawdziła? 

42 komentarze:

  1. Na pewno jak będę zamawiać rosyjskie kosmetyki to się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda jak kisiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za jakieś dwa tygodnie będę robiła zamówienie z rosyjskimi kosmetykami, więc zastanowię się nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbuję się powstrzymać od zamówienia ze skarbów ale coraz gorzej mi idzie... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej intrygują mnie te wersje wyglądające jak dolewki mydła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wyglądają jak dolewki mydła :)

      Usuń
  6. Brzmi kusząco, muszę wreszcie się wziąć za te rosyjskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaiłam się na tę maskę, ale wzięłam już 3 inne, i odpuściłam - też jestem z nich baaardzo zadowolona, ale ta nadal mnie kusi. Ale takiej konsystencji to bym się nie spodziewała : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie spodziewałam się takiej konsystencji, bo np. wersja niebieska ma konsystencję pasty :)

      Usuń
  8. Muszę chyba zamówić kilka tych saszetek. Maska oczarowała mnie wyglądem: jak galaretka truskawkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele dobrego słyszałam o maskach tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tą cenę z chęcią wypróbuję: )

    OdpowiedzUsuń
  11. łoj joj joj joj!Kochana-cudeńko!Zastanawiam się nad zakupem mydełka miodowego Babci Agafji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jakieś inne wersje, ale jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ją mam i rzeczywiście jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tej maseczki ale wydaje się być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam te maseczki ostatnio w małej drogerii, kosmetyki coraz łatwiej dostępne

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko mogłam do ciebie zaglądać, chyba ja zamówię <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mam chyba manię saszetkową i chyba jej potrzebuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog,zainspirowałaś mnie do stworzenia własnego;)
    więc jeśli ktoś..http://got-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam o tych maskach chyba sobie coś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...