niedziela, 31 sierpnia 2014

Fryzury, które można wyczarować za pomocą lokówki



Cześć !
Dziś mam dla was kilka fryzur, które możecie wyczarować za pomocą lokówki. Ja posiadam remington curl create, o której pisałam tutaj. Dla przypomnienia pokażę wam efekt jaki daje ta lokówka :



Przyznam, że mam dwie lewe ręce do fryzur i mam nadzieję, że niedługo sama będę potrafiła wyczarować ze swoich włosów takie cuda :











Ta ostatnia fryzura to zdecydowanie moje ślubne marzenie :)

Oczywiście pamiętamy o odpowiednim sposobie używania lokówki (żeby uniknąć takiego efektu) :


Używacie częściej lokówki czy prostownicy? Wolicie proste czy kręcone włosy ? :)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam loki, niestety na moich włosach nie chcą się trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje loki i zazdroszczę prostowłosym :)

      Usuń
  2. Oj tak, ta ostatnia fryzura jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to nigdy nie miałam kontaktu z lokowka. Ale patrząc na niektóre inspiracje to aż kusi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki uzyskane dzięki lokówce są piękne :)

      Usuń
  4. Ueielbiam lokówki: ) kiedyś używałam jej częściej nawet niż prostownice: ) teraz się ograniczam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś częściej sięgam po prostownicę, ale też staram się ograniczać :)

      Usuń
  5. teraz zakupiłam termoloki i namiętnie ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie termoloki kuszą od dawna. Jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  6. Mam taką lokówkę z Remingtona i loki spod niej wychodzą bardzo naturalne, bardziej przypomnają fale. Lubię ten efekt, ale nie pozwalam sobie na nie zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekt zalezy od tego w jaki sposób jej użyję :)

      Usuń
  7. szkoda że ja nie umiem wykorzystać wszystkich możliwości lokówki :-/ bo takie cuda można wymodzić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym chciała takie naturalne loki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Loki piękne ale przy moich dosyć krótkich włosach efekt niestety nie jest tak fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham lokówkę,ale chęci do robienia loczków brak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby po co kręcić włosy przed zrobieniem warkoczy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam tylko prostownicy, lokówka raczej by mi się nie przydała, gdyż po prostu najlepiej czuję się w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta dziewczyna już na całymswiecie robi kariere :D mogla mieć załączone zarabianie na YT to by skosila pare koła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam lokówko - suszarki. Prostownicy sporadycznie, bo mam niestety bardzo proste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam ani jednego, ani drugiego. Chociaż nie, w niedziele prostowałam włosy po raz pierwszy od może dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...