niedziela, 17 sierpnia 2014

5 dobrych kosmetyków za +/- 10zł

Cześć !
Ostatnio wciągnęły mnie zagraniczne kanały na YT i strasznie spodobał mi się pewien tag. Dziewczyny opisywały kilka kosmetyków w określonej kwocie. Postanowiłam, że też podzielę się z wami tymi dobrymi kosmetykami, które wcale wiele nie kosztują :)


Sleek Line, jedwab do włosów- To cudo kosztuje jakieś 12zł i jest mega wydajne. Zapach tego jedwabiu jest genialny i długo utrzymuje się na włosach. Skład jest super (jak na jedwab) czyli : silikon, silikon, zapach, a później tytułowy jedwab, ale to nieważne. Grunt, że świetnie zabezpiecza włosy przed zniszczeniami, pięknie pachnie, jest wydajny i tani. Znajdziecie go w sklepach fryzjerskich i w solarium.

 Batiste, suchy szampon do włosów- biedronkowa cena tego szamponu to 10,99zł. Ja skusiłam się na wersję ''wild'' która pięknie pachnie, ale nie o zapachu tutaj mowa. Szampon przydał mi się podczas wyjazdu nad morze.Aby uniknąć tego efektu oklapniętych włosów, przed wyjściem z domu czy też po myciu spryskiwałam skórę głowy tym szamponem i włosy zachowały świeżość na dłużej.

Soraya, żel pod prysznic ''malinowa obsesja''- zaznaczyłam jego nazwę, ponieważ tylko ta wersja mnie urzekła. Żel kosztuje 10zł, ale jest genialny. Dlaczego? Ze względu na zapach, który jest przepiękny i (uwaga!) bardzo długo utrzymuje się na skórze. Kiedy biorę poranny prysznic mój chłopak czuje ten zapach nawet po 5h :)

Rimmel 60s, lakier do paznokci- Mam 4 lakiery z tej serii. Jeden kosztuje 10,99zł. Odkąd pamiętam nie potrafiłam malować paznokci. Okazało się, że wina tkwi w pędzelku. Tutaj pędzelek jest jak dla mnie idealny i malowanie idzie mi lepiej. Oczywiście nie wysycha w 60s, ale i tak go uwielbiam :)

Płyn micelarny- na zdjęciu pokazałam małą wersję, która kosztuje 4zł, ale są też większa za 8zł. Są 4 wersje tego płynu, ale ja po przygodzie z wersją zieloną pozostanę wierna tej niebieskiej. Świetny i tani produkt do demakijażu. Nie podrażnia i jednym słowem jest super :)

A jakie są wasze ulubione kosmetyki za 10zł ? :) 

74 komentarze:

  1. Micel BeBeauty i Batiste też bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam ten micel z biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej samej (chyba, bo sama do końca nie wiem, opakowania są inne) serii od Sorayi miałam balsam z różowym pieprzem i zapach był cudowny! Aż czekałam, kiedy nabalsamuję skórę. Niestety, nie mogę znaleźć nigdzie tej jego wersji. Widziałam inne, widziałam takie, jak żel, o którym mówisz, ale tego nie. Wiesz może, albo któraś z Was czy nie został wycofany?:')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz o nim słyszę. Wiem, że z tej serii jest tylko malinowy, pomarańczowy, cytrynowy i czekoladowy. Szukałaś w sklepach internetowych ? :>

      Usuń
  4. Zgadzam się, całą Twoja piateczka, też jestem z nich zadowolona ;) Prócz szmaponu, którego nie używałam, ale wiem , że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciu jest kolor lakieru, którego intensywnie poszukuję, ale w moim Rossmanie chyba go wykupili... :( Batiste to mój zdecydowany hit!, a micel BeBeauty muszę w końcu wypróbować, tylko ta wielka butla z Garniera nie ma chyba końca ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn micelarny jest genialny, a lakiery są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem się polubić z suchym szamponem, może go nie umiem nakładać. Co do płynu micelarnego to jak do tej pory najgorszy jaki miałam, niestety mnie podrażnił.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam batiste ale ciekawa jestem tego jedwabiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym dodała do tej listy jeszcze żel ze świetlika FlosLek ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Micel z Biedronki odkryłam dopiero niedawno, ale również bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie z tanich kosmetyków to sprawdzają się : krem Nivea, krem Babydream oraz żele pod prysznic Alterra, ostatnio też udało mi się kupić świetny szampon za 11 zł Radical Med

    OdpowiedzUsuń
  12. Może bym się skusiła na wypróbowanie tego jedwabiu.. w sumie mój już mi się kończy ; )
    Ja nie pamiętam ile kosztują kosmetyki, których używam. Zresztą, bardzo często je zmieniam - szczególnie te do włosów i do kąpieli. Lubię zmieniać zapachy, czuć je, widzieć różne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. żel z Soraya bardzo lubiłam,

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Ziaja, maska do włosów Kallos Algae, seria Ziaja Manuka, krem do rąk Kozie Mleko Ziaja, żele pod prysznic Dove...jak mi się jeszcze coś przypomni to napiszę :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się w końcu wybrać po Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tym jedwabiu i jego zapachu już słyszałam. Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska Sleek Line była dostępna w Hebe, więc może i ten jedwab też tam jest, niekoniecznie w sklepach fryzjerskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim miescie nie ma hebe, wiec nie wiem :)

      Usuń
  18. Micel Be Beauty jest ze mną od 2 lat :-) Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nawet nie wiedzialam, ze jest jiz tak dlugo dostepny :)

      Usuń
  19. z Twojej gromadki najlepiej przypadł mi do gustu płyn z Biedronki, a moim ostatnim ulubieńcem jest pasta do mycia twarzy z Ziai za ok 9 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten żel pod prysznic;) muszę wypróbować, bo lubię gdy zapach utrzymuje się dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię tego płynu micelarnego :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te lakiery Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Batiste uwielbiam i zawsze jest u mnie. Tanie kosmetyki? Golden Rose! Pomadki i lakiery to moi faworyci :) kiedyś z resztą sama robiłam podobne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1,2,5 miałam- również polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę skorzystać z tego żelu. A płyn z biedronki jest u mnie cały czas: ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez szamponu batiste nie potrafię juz żyć : p ja mam całkiem sporo takich kosmetykow, o np słynny kallos : ) a jest tego wiecej : p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja się musze chyba skusić na micel z biedry chociaż z tołpy mi w ogole się nie sprawdził ; /

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę że znalazłabym u siebie dużo dobrych kosmetyków za ok 10 zł zawsze staram się szukać perełek za grosze :D
    Batiste i micel z Biedrony też bardzo lubię :) Poluję na ten błękitny lakier, ale czekam na pronmocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez czekam na promocje, bo kusza mnie inne kolory :)

      Usuń
  30. Ciekawi mnie bardzo ten żel z sorayi, zapach zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam do mnie! www.cowkosmetykachpiszczy.blogspot.com na razie jest to początek wiec można powiedzieć, że raczkuję jednak mam nadzieje, że to co w głowie już gotowe uda się przekazać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rzeczy, sama używam balsamu, suchego szamponu i płynu z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam Batiste i BeBeauty i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam że ten jedwab tak niewiele kosztuje :) Ja do 10 zł uwielbiam Alterra granat i aloes odżywka i perfumy elitte oraz płyn micelarny o którym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam maske z tej serii i bylam zadowolona :)

      Usuń
  35. Ja bym umieściła na takiej liście lakiery od Essence albo Eveline i korektor od Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi te lakiery z rimell by Rita Ora nie bardzo przypadły do gustu. Ale cóż tak juz jest , innym się coś podoba , a drugim nie ;) Natomiast absolutnie uwielbiam suche szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba skuszę się na ten żel :) suchy szampon kupiłam tak samo w biedronce, mice tylko niebieski, a lakiery z tej serii po prostu uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...