środa, 23 lipca 2014

zabezpieczanie końcówek włosów i basenowa pielęgnacja

Cześć !
Może trochę późno się opamiętałam z tym wpisem, ale lepiej później niż wcale. Dziś chcę wam przedstawić kilka sposobów na zabezpieczenie włosów.



SERUM DO KOŃCÓWEK 
Myślę, że to podstawowa rzecz w kosmetyczce każdej z nas. Moim ulubionym jest jedwab sleek line. Pięknie pachnie i ma idealny skład jak na takie serum.

SILIKONOWA MASKA
Latem to nieodłączny element pielęgnacji moich włosów. Te odzywcze maski i odzywki odstawiam na bok i używam ich jedynie raz na tydzień. Silikonowej maski czy też odżywki używam po każdym myciu.

SILIKONOWA MASKA NA KONCÓWKi
Jeśli nie chcecie stosować silikonowych masek na całą długość włosów to polecam na same końcówki. Ja robię tak jesienią czy też zimą. Myję włosy, nakładam odżywczą maske. Po spłukaniu nakładam trochę wyżej niz na końcówki silikonową maskę i spłukuję.

FRYZURY
Latem rzadko chodze w rozpuzczonych włosach. Końcówki można ukryć za pomocą fryzury np. skarpetkowego koka.

NOŻYCZKI
Cięcie po lecie ( i nie tylko ) jest moim zdaniem obowiązkowe. Bo po co zapuszczać zniszczone włosy? aa właśnie- wczoraj podcięlam jakieś 3cm i włosy są w super kondycji.

MORSKA WODA
Kiedy jesteśmy nad morzem warto związać włosy w koka i starać się unikać kontaktu włosów z wodą morską, ale wiadomo, że nie zrezygnujemy dla włosów z kąpieli. Mimo to warto się oszczędzać :)

UNIKANIE ZŁYCH KOSMETYKÓW 
Np. takich jak te do robienia ''beach hair'' które zawierają sól morską i wysuszają włosy. Kolejna kwestia to kosmetyki (głównie mgiełki odzywki do końcówek) z alkoholem (tym złym). Warto też latem odpuścić sobie mocniejsze szampony i zamienić je na te delikatniejsze.

A jak wy dbacie o swoje końcówki ?


28 komentarzy:

  1. Ja zamierzam pod koniec sierpnia do fryzjera skoczyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie tez sie wybiorę po wakacjach :)

      Usuń
  2. serum na koncowki to mus latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam serum z olejkiem arganowym z Organix:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam Bioelixire Argan Oil. Nie lubie silikonowych odżywek więc wole zabezpieczać je olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety, u mnie też latem końcówki mocno cierpią - gołym okiem widać, że im się pogorszyło, nawet mimo olejowania i odżywek :(. Będzie pewnie się trzeba wybrać po lecie do fryzjera...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja praktycznie zaraz po wysuszeniu spinam w koczka i tak ciągle prawie chodzę, do tego obowiązkowo serum silikonowe na końcówki - i jak na razie są w bardzo dobrym stanie :)
    Aczkolwiek na pewno po wakacjach pójdę je podciąć, chociaż w moim wypadku będzie to pod koniec września, bo wtedy wakacje mi się kończą akurat : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe pytanko :) Jakie silikonowe maski i odżywki polecasz na lato? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię maski fryzjerskie. Są naładowane silikonami i tanie :) np. chantal - maska waniliowa :)

      Usuń
  8. Ja serum zastępuję olejkiem z GoldWella jako, że jest ogólnie do włosów puszących, to i ładnie zabezpiecza końcówki przed wysoką temperaturą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moich końcówkach najlepiej sprawdza się olejek Bioelixire Argan Oil.

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak upał i basenowa woda( że o morskiej nie wspomnę) to wyzwanie dla włosów. Fajne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najlepiej chronię włosy przed latem - nie wychodzę z domu : p a tak to stosuję się do wszystkiego c oTy : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie jestem regularna jeśli chodzi o moje końcówki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ze swoimi końcówkami największy problem chociaż nie suszę włosów związuję je na noc,obcinam je często itd ;( Sama nie wiem czym jest problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, aż obciełam więcej i jakoś się udalo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...