czwartek, 3 lipca 2014

Wyniki konkursu & szczotka ''TT'' i szampony batiste w biedronce


Cześć !
Dziś przychodzę do Was z wynikami konkursu. Przy okazji pokażę wam co udało mi się upolować w biedronce. Nawet nie wiecie jaka byłam zdziwiona kiedy zobaczyłam podróbki szczotek TT z tabletkami oraz suche szampony batiste ! Ucieszyłam się, bo chcialam dziś zamawiać i szczotke i szampon, więc udało mi się zaoszczędzić :)

Zacznijmy od wyników konkursu. W ruch poszła maszyna losująca i wylosowała : Serenitka B
Proszę o wiadomość z danymi do wysyłki na mój adres e-mail : kingablog@o2.pl  Gratuluję !

Teraz czas na moje mini biedronkowe zakupy. Przyznam, że kusiło mnie wiele rzeczy np. płyny do demakijażu z BeBeauty (są już aż 3 wersje do wyboru). Jest dużo ciekawych kosmetykow, ale póki co wszystko mam i muszę wykończyć swoje ''zapasy''. Jednak skusiłam się na zastaw tabletki + podróbka szczotki TT za 14,99zł oraz na suchy szampon batiste ( duży) za 11zł. Wzięłam go całkiem w ciemno. Owszem słyszalam o nich dużo dobrego, ale było ich kilka do wyboru i kompletnie nie wiedzialam, który wziąć. Wybór trafił na ten ''w panterkę'' który pachnie przepięknie !


Myślę, że się opłaciło. Już poddałam szczotkę pierwszym testom i powiem szczerze, że jestem zachwycona bo za taką cenę nie spodziewałam się czegoś ''wow'' a ona rozczesuje włosy tak jak TT. :)

A wy skusiłyście się na coś w biedronce? Widziałyście te szczotki i szampony? 

74 komentarze:

  1. Chyba skuszę się na ten zestaw. Mam TT, ale nie zaszkodzi mieć drugą w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam, ale moja jest juz zniszczona, wiec kupilam nowa :)

      Usuń
  2. Biedronka zaskoczyła, również bardzo byłam zdziwiona takim asortymentem w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już dzisiaj byłam, wróciłam z Batiste o zapachu Blush i z micelem :)
    "Obmacałam" tę szczotkę w sklepie, było otwarte opakowanie, i igiełki wydały mi się bardzo ostre. TT dużo osób lubi wykonywać masaż skóry głowy, a tą biedronkową sobie tego nie wyobrażam. Mogłabyś sprawdzić obie szczotki pod tym względem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatkowo moja TT tez byla taka ostra. Teraz igielki sie troche zniszczyly, wiec nie mam takiego porownania :/

      Usuń
    2. Ja też w sklepie szczotkę oglądałam, a nawet dotykałam :) Strasznie twarda :(
      Czesze jak zwykła plastikowa, więc jestem zaskoczona tymi zachwytami ;)
      Lepiej spisuje się moja drewniana...

      Usuń
  4. No proszę! jestem w szoku... świetnie się składa że dodałaś post, bo nie śledzę oferty Biedronki. akurat mama miała wskoczyć po zakupy więc szybko dzwoniłam, może jeszcze się załapie na swoją podróbkę TT. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest od dzis, wiec sie zalapiesz :)

      Usuń
    2. No jakby się okazało, że dużo osób poluje na tą szczotke to mogłabym się i pożegnać. U nas wystawią czasem parę sztuk czegoś i wtedy ciężko jest... :)
      Ale już mam, już czesałam. Włosy są miłe w dotyku tylko przeraża mnie fakt, że jest to taki "badziewny" plastik :D

      Usuń
  5. Kurcze mnie też kusi ta szczotka a co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dokładnie ten sam zestaw - "TT" z tabletkami dla mnie, Batiste dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko w szampon się zaopatrzę, bo szczotkę już mam :) Ale oferta świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczotkę chetnie się skuszę. Co do Suchych szamponów, to jestem mega anty. Wolę umyć włosy normalnie na mokro :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, ale to na awaryjne sytuacje :)

      Usuń
  9. też się skuxiłam na tę tablietki i szczotkę

    Zapraszam serdecznie na nową notke, zapraszan na palowanie paznokco w moim wykonaniu
    http://www.iamemilia.blogspot.com/2014/07/kwiatki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez lubie wersje wild, ale kupiłam ja w sobotę - dzisiaj kupiłam ta różowa wersje, a tych szczotek z tymi suplami nie było w mojej : (

    OdpowiedzUsuń
  11. Udam się po suchy szampon :) A tak z ciekawostek - Hebe należy do właściciela sieci sklepów Biedronka

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja to sobie kupiłam aż dwa szampony! Bo wiem, że będę je potrzebować a cena 5zł niższa niż np w hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie nic nie kupiłam w biedronce. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zrób receznję porównawczą TT i tej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja TT jest już zniszczona, więc nie mam do czego porównywać :(

      Usuń
  15. jutro idę do Biedronki i mam nadzieję, że kupię to co chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. też kupiłam batiste :) podobnie jak Ty miałam chęć na wiele więcej, ale mam sporo zapasów i rozsądek wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli ta szczotka nie jest aż taka zła? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam dzisiaj ten sam zestaw, suplementy i panterkowy szampon. Mam nadzieję, że suplementy dadzą jakieś efekty, a podróbka TT będzie umilać porę czesania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez juz mam ten zestaw i szczotke która jest dla mnie idelana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam jestem nie wzruszona na te biedronkowe cuda ,
    suche szampony mają fatalne składy , pewnie by mnie podrażniły a szczotka no cóż, znając moje szczęście do gadżetów z tego sklepu , pewnie by mi się szybko rozwaliła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie składy nie są super, ale to przecież suche szampony :)

      Usuń
  21. mam tą szczotkę właśnie wróciłam z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też wybieram się do Biedronki po ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurteczka to ja! Radocha:) Już skrobię maila:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wybrałam się dziś do biedronki, micel, patelnia do naleśników i Batiste zakończyły zakupy ze mną, biedronka zaczyna być moim ulubionym marketem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kupiłam batiste, jutro wracam po szczotkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wrocilam po szczoteczke elektryczna i po micel :D

      Usuń
  26. ja kupiłam 2 szmpony batiste .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcialam kupic dwa, bo nie moglam sie zdecydowac, ale ostatecznie kupilam jeden:)

      Usuń
  27. Też dzis byłam w biedronce i kupiłam to samo :) Szampon wypróbowałam pierwszy raz i chyba wroce po kolejne, a szczotka czesze tak jak moja TT która juz sie zniszczyla wiec jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam dwa Batiste, tabletki ze szczotką, wielki micel i szczoteczkę elektryczną xD. Szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzis kupilam jeszcze szczoteczke i micel :D

      Usuń
  29. Też wyszłam z suchymi szamponami :) Dobrze że zdążyłam bo już koło południa połowy nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nikt oprocz mnie ich nie kupil :D

      Usuń
  30. Ja skusiłam się na szczoteczkę soniczną, zwłaszcza że ma 2nakładki, będę miała z narzeczonym na wyjeździe jedno urządzonko ;)
    I na 2 szampony batiste, panterkę i tropical kokos czy coś takiego.
    Jeszcze ich nie otwierałam, zostało mi odrobinę Isany którą muszę zmęczyć i dopiero tamte pójdą w ruch, ale doczekać się już nie mogę. A jak napisałaś, że pachnie to tym bardziej się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam zestaw ze szczotką :p

    OdpowiedzUsuń
  32. https://www.youtube.com/watch?v=K_r2TRxPF4A
    szczoteczka soniczna do zębów z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wzięłam tylko szampon, bo dziewczyny na FB pisały, że ta szczotka TT nie przypomina ani trochę. Widać jak co komu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupiłam sobie niebieską "TT". Nie wiem jednak jak oryginał, ale na razie nie zależy mi na sprawdzaniu ;) Co do szamponów suchych to chciałabym wypróbować jakiś :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też skusiłam się na zakupy w Biedronce (http://loveofmadlen.blogspot.com). Nigdy nie miałam szczotki TT, więc nie mogę ich porównać, ale za taką cenę warto było spróbować. A o szamponie tyle dobrego słyszałam, że wzięłam w ciemno zapach tropical. Biedronka super sklep!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też kusi ta szczotka jednak jestem trochę leworęczna i nie wiem jakby się u mnie sprawowała.
    Niemniej sprawiłam sobie komplet kosmetyków do włosów Argan Professional - z 3 wersji wybrałam tę do włosów suchych. I bardzo fajne, po raz kolejny zresztą biedronka mnie zaskoczyła poniewaz ma się wrażenie stosowania kosmetyków z wyższej półki. Nadają włosom blasku, łatwo jest je rozczesać i trochę się błyszczą.
    Okazuje się,że coś tańszego rzeczywiście może być lepsze od droższych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...