sobota, 5 lipca 2014

Tonik przeciw wypadaniu włosów

Cześć !
Dziś mam dla Was recenzję toniku, o którym chciałam napisać już jakiś czas temu i wreszcie się do tego zabrałam. Mowa o toniku marki orientana, który ma wzmocnić włosy i przeciwdziałać ich wypadaniu.


Skład : Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Emblica Officinalis Fruit Powder, Melia Azadirachta Extract, Glicerin, Simmondsia Chinensis Seed Extract, Centella Asiatica Extract, Eclipta Alba Extract, Acacia Concinna Fruit Powder, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Nymphaea Lotus Flower Extract, Polysorbate 20, Lawsonia Inermis Extract, Ocimum Sanctum Leaf Extract, Lavandula Angustifolia Extract, Arnica Montana Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Thymus Serpyllum Extract, Camphor, Menthol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Cena : 25zł/ 105ml
Dostępność : orientana 

Zacznę od jego największej wady, a mianowicie od opakowania, które jak na tonik do włosów jest strasznie nieporęczne. Dlatego też przelałam go do butelki z atomizerem. Skład prezentuje się bardzo dobrze. Zapach jest intensywny, czuć miętę, która daje się we znaki również po wmasowaniu go w skórę głowy. Czuć taki chłód i delikatne mrowienie. Tonik nada się do włosów, które szybko się przetłuszczają, ponieważ nie posiada w składzie olejków i nie przyspiesza przetłuszczania. Jednak jeśli chodzi o działanie na wzmocnienie wlosów to jest on średni. Czy zahamował wypadanie włosów? Nie, po prostu wypada ich o 1/3 mniej. Faktycznie jest to jakiś efekt, ale miałam lepsze preparaty przeciw wypadaniu i bardziej wydajne. Tutaj jest trochę kiepsko z wydajnością w stosunku do ceny.

Miałyście ten tonik? Jak się u was sprawdził? 

35 komentarzy:

  1. bardzo ładny skład ma ten tonik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym toniku. Jakoś mnie nie kusi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie przydałoby mi się takie odświeżenie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie latem sprawdzi się idealnie jako wcierka, bo nie przetłuszcza włosów, nie zawiera olejków ;)

      Usuń
  4. Nigdy nawet nie słyszałam o czymś takim jak tonik do włosów ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusil mnie kiedys, ale pewnie moj skalp i tak by zareagowal podraznieniem ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście ja nie mam takiego problemu, ale polecę siostrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam na niego ochotę ale chyba jednak przemyślę jeszcze ten zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek ajurwedyjski i świetnie się sprawdza. Chętnie zaopatrzę się również w tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy nie wolałabym tego toniku z babuszki agafii..

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze slabo pomogl z wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego toniku. ; ) szkoda, że nie pomógł CI zbytnio z wypadaniem włosów. : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio sama męczę się z nadmiernym wypadaniem włosów. Pierwszy raz o tym toniku przeczytałam u Ciebie, nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam. Szkoda, że się nie do końca sprawdził. Chociaż uwielbiam miętę i mogłabym go kupić dla samego efektu chłodzenia jakie daje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt chłodzenia jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  13. No o takim wynalazku to jeszcze nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet się nad nim zastanawiałam ale szkoda mi było pieniędzy na niego,i chyba dobrze że się na niego nie skusiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to wszystko zależy od konkretnej osoby :)
      U mnie się np. sprawdziła, zwłaszcza pod względem przyrostu.

      Usuń
  15. U mnie niestety ile wypadało tyle wypada dalej, tonik u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ostatnio wypadały włosy a teraz mi przestały same wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo ciekawie, muszę sama tego nie próbować. Dzięki za wpis

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupilam w zrob sobie krem wyciąg z aloesu 10 krotnie natężony, jak mam zrobić z tego plukanke ile wody i ile kropli tego wyciągu ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...