wtorek, 8 lipca 2014

Silikonowy lipiec-plan pielegnacji

Cześć !
Wiem, że nie było lipcowej aktualizacji (będzie dopiero w sierpniu), ale dziś mam dla was plan pielęgnacji na lipiec w którym górę wzięły silikony. Latem stawiam glównie na ochronę przed słońcem. :)


 MYCIE
Jeden z moich ulubionych szamponów, a mianowicie love2mix z proteinami pereł. Po tym szamponie moje wlosy nie potrzebują odżywki. Jestem ciekawa innych szamponów z love2mix. 

OLEJOWANIE
Tradycyjnie mój niezawodny olej kokosowy efavit. Myślę, że zostanę przy nim na stałe. Po wykończeniu tego opakowania zrobię krótką przerwę i znowu do niego wrócę. Moje włosy go uwielbiają.

MASKA
Jak mówi sam tytuł wpisu, w tym miesiącu stawiam na ochronę, a więc sięgam po maske sessio, która ma w skladzie silikony, ale nie tylko, ponieważ znajdziemy tu również składniki odżywcze.

OCHRONA KOŃCÓWEK
W lipcu moim końcówkom towarzyszy jedwab ''sleek silk'' który ma niesamowicie silikonowy skład i niesamowicie obłędny zapach !

SUCHY SZAMPON
Suche szampony mają wielu zwolenników i przeciwników. Ja nie należę ani do jednej ani do drugiej grupy. Sięgam po niego latem, kiedy wlosy częściej się przetłuszczają.  Używam go po myciu, a nie kiedy wlosy robią się już nieświeże. Swoj kupiłam za 11zl w biedronce. Wersja wild pachnie obłędnie ! Kusi mnie jeszcze tropikalny. A może wy mi jakiś polecicie?

Macie już swój plan pielęgnacji na lipiec ?



61 komentarzy:

  1. Suchy szampon Batiste spowodował u mnie przesuszenie włosów, być może za mocno spryskałam włosy u nasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczesywałaś? moze to przez wyczesywanie :)

      Usuń
  2. Ja mam kwiatowy i też ślicznie pachnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie zdecydowanie najlepsza jest wersja wild ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z suchych szamponów kupiłam wersję kwiatową i wild.
    Ta pierwsza ładnie pachnie. Tropikalną również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie używam tego szamponu Love2mix, ale moje włosy potrzebują jeszcze po nim odżywki. :) ale i tak jest moim ulubionym szamponem . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to jeden z lepszych szamponów :)

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam tego jedwabiu, ale miałam maskę z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować jakiegoś szamponu z love2mix bo kuszą od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie kuszą mnie te suche szampony, chociaż zawsze do nich sceptycznie podchodziłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co jestem z tego zadowolona :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten szampon, niestety u mnie sięga dna.. A Batiste też bardzo lubię, wersję Wild uwielbiam i kupiłam jeszcze Originals i też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi jeszcze wersja tropikalna :)

      Usuń
  10. Tropikalna wersja wg mnie pachnie mdłym kokosem :) nie podoba mi się ten zapach zupełnie , za to wild jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Tropikalna śmierdzi odświeżaczem do kibelka, żałuję, że wybrałam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zapachy tych suchych szamponów szału nie robią. Ale spełniają swoje zadanie więc jestem z nich zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam maskę Sessio, ale wersję z kokosem - jest genialna, pokochałam całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam Batiste ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. tez chciałam kupic ten szampon suchy ale mam na razie z isany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Love 2 Mix miałam dwa szampony z bambusem i pomarańczą oraz z pomarańczą i chili oba są świetne, a ten z bambusem cudownie odświeża.

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej kokosowy też bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sleek silk-nie ma jednak już tego cudeńka w Hebe.Z utęsknieniem spoglądam na olej kokosowy Efavit.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję albo w solarium albo w sklepie fryzjerskim :)

      Usuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tego serum Sleek Line.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w Biedronce od razu zaopatrzyłam się w trzy - original, wild i tropical - będzie testowanie w lipcu ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. tropikalne pachnie niezbyt super... miałam czasem od niego mdłości : c a olej kokosowy moje włosy też uwielbiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wybralam wersję wild :)

      Usuń
  22. U mnie w lipcu z silikonowych rzeczy tylko odżywka nivea long repair :) Ale stawiam na olejowanie i nawilżanie, bo coś upał zaczyna dawać włosom w kość ;)
    Kusisz tą maską sessio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski sessio są super i są mega tanie :)

      Usuń
  23. Ja używam silikonów tylko na końcówki włosów.Odpowiedziałam u mnie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jakos sie moge sie przekonc do suchych szamponow..

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja zawsze kupowałam najtańszą rossmannowską Isanę, ta oferta biedronkowa tak kusi, że zaryzykuje z Batiste

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy nie znoszą oleju kokosowego ;) Zaciekawiła mnie maska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam wersję Wild i uwielbiam jej zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. No jak wiesz doskonale, dzieki Tobie i Twoich recenzjach kosmetyki SkarbySyberii zrobily u mnie furrore! :)) A Szampon LoveMix to strzal w dziesiatke. W sumie po nim takze nie musze uzywac odzywki, ale jakos przyzwyczailam sie. :)) Maska do wlosow, tym razem jezeli chodzi o moja toskanska to takze 6 z gwiazdeczka sie nalezy. Wlosy mieciutkie, nie pusza sie, spokojnie kucyka moge nosic bez obawy o latajace piurka. Serum na porost tez robi swoje. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze te kosmetyki sprawdzily sie rowniez u Ciebie :)

      Usuń
    2. :) Miód na nasze serca :) Czekamy na dalsze wyniki :)

      Usuń
  29. Zastanawiam się nad zakupem tego szamponu :) Mam jeden z mango z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...