wtorek, 29 lipca 2014

Przyjemne ochłodzenie w upalne dni

Cześć !
U was też jest tak gorąco ? Ja w takie dni radzę sobie chłodzącym zestawem L'occitane :) Lipcowe pudełko pozytywnie mnie zaskoczyło, bo w upalne dni każdemu przyda się dawka pielęgnacyjnego ochłodzenia.


CHŁODZĄCY ŻEL 
To nawilżający i chłodzący żel do ciała. Jest bardzo przydatny np. podczas lub po opalaniu, ponieważ bardzo przyjemnie chłodzi. Doskonale koi skórę po całym dniu na słońcu.  Zapach jest bardzo orzeźwiający, a konsystencja żelowa. Z pewnością zabiorę go ze sobą na wakacje :)

ODŚWIEŻAJĄCA MGIEŁKA
To coś bardziej praktycznego, ponieważ można ją włożyć do torebki i spryskać się nią kiedy tylko zechcemy. Przyjemnie chłodzi skórę, ale nie tak dobrze jak żel. Zapach tej mgiełki jest identyczny jak zapach żelu.

A jak wy staracie się ochłodzić w upalne dni? 

20 komentarzy:

  1. szczerze, to ja już nie wiem co robić, najchętniej bym nie wychodziła spod prysznica

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe znam, ale wyglądają ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Upalnie, bardzo upalnie, ale przed chwilą dopadła mnie burza i zimno mi :D(nie był to ciepły deszczyk) To mnie skutecznie ochłodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde ochłodzenie jest u mnie teraz mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio polubiłam chłodzenie po miętowym żelu pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam mgiełki z Avonu :) Fajnie orzeźwia i ochładza, ale zapach bardzo krótko się utrzymuje :) A ten żel jest niesamowity! :> Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W te upały wszystko co chłodzi jest bardzo miło widziane! Używam mgiełek do ciała np. z Avonu dają fajne, aczkolwiek tylko chwilowe ochłodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ochłodą jest kąpiel w morzu lub jeziorze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...