sobota, 12 lipca 2014

L'OCCITANE


Cześć !
Dziś mam dla was taki szybki wpis,  ponieważ szykuję się na świętowanie swoich ''wczorajszych'' urodzin.Pokaze wam kosmetyki L'Occitane.


Balsam SPF20
Często zabieram go ze sobą na basen. Ma dość ładny skład i moja skóra go polubiła. Dobrze wygladza i zmiękcza skórę. Plus za spf w składzie. Balsam ma delikatny, kwiatowy zapach i bardzo wygodny aplikator w formie spryskiwacza. Mimo wszystko jego cena zniechęca mnie do zakupu.

Krem don dłoni
Ten krem to kompletny bubel. Ma bardzo wodnistą konsystencję. Zapach jest dość przyjemny, kwiatowy.Krem nie daje efektu nawilżenia, wygładzenia czy też zmiękczenia, który mialby powalić na kolana. Za tą cenę zdecydowanie na nie.

Lece swietowac wczorajsze urodziny :)

18 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki.
    100 lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, ciągłego uśmiechu na buzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny nie zachęcają, ale opakowania mają prześliczne ;) 100 lat Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kremik Loccitane, ale wersję z kwiatem piwonii. Całkiem przyjemny był, ale cena rzeczywiście wygórowana. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że krem okazał się bublem.
    Udanej imprezy, wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! Muszę w końcu wypróbować jakiś krem do rąk od Loccitane... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bas sie dobrze tylko bezpiecznie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie krem również rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie obydwa kosmetyki sprawdzają się dobrze, mleczko uwielbiam, za zapach, działanie, łatwość i przyjemność używania, natomiast krem faktycznie jest lekki, mi zapewnia nawilżenie, ale krótkotrwałe i zostawia delikatną warstewkę na skórze, ale na lato, jako dzienniak może być :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...