wtorek, 15 lipca 2014

Dobre, bo polskie- 5 dobrych polskich kosmetyków

Cześć !
Jakiś czas temu spodobał mi sie tag ''dobre, bo polskie''. Postanowiłam, że sama wybiorę 5 dobrych, olskich kosmetyków i podzielę się z wami swoim wyborem :)


 Dax cosmetics, filtr przeciwsłoneczny SPF50
Miałam już wiele filtrów do twarzy i ten jest jak dla mnie najlepszy. Składem odpowiada tym z droższych półek, a kosztuje około 13zl, więc po co przepłacać? Moja skóra się z nim polubiła i nie zauważyłam negatywów z jego stosowania. Jeśli lubicie zaoszczędzić to polecam właśnie ten.

Inter Fragrances, Seboradin, balsam z żeń-szeniem
To mój ulubiony balsam do włosów. Plus za dostępność (znajdziemy go w aptece) i za świetne działanie. Bardzo dobrze wygładza i zmiękcza włosy. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć prawdziwe (nie tylko wizualne) efekty. Wersja z żeń-szeniem jest jak dla mnie najlepsza.

Kulpol, woda brzozowa
To moja pierwsza wcierka. Odkryłam ją na poczatku włosomaniactwa i byłam nią zachwycona. Polecam tym, którzy chcą przyspieszyć porost włosów lub je zagęścić. 

Sylveco, lekki krem rokitnikowy
Ten krem ma przede wszystkim genialny skład (dużo olejków i ekstraktów). Nie powiedziałabym, że jest taki lekki, ale nie zapycha. Dobrze zmiękcza i wygładza skórę. Dodatkowym plusem jest higieniczne opakowanie z pompką. Krem  tego co się orientuję jest dostępny tylko w internecie i nie znajdziemy go w drogeriach (jesli tak nie jest to dajcie mi znać).

Eveline, mega size lashes, tusz do rzęs 
Jeden z lepszych (z dolnej półki). ma świetną szczoteczkę, która dopasowuje się do linii rzęs. Robi wszystko co powinien robić tusz : wydłuża, pogrubia, podkręca i nie skleja. W dodatku jest tani, kosztuje około 13zł.



Macie swoje ulubione polskie kosmetyki ? Polecicie mi coś? Może macie jakąś ulubioną markę? :)

61 komentarzy:

  1. Muszę w końcu przetestować produkty Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chrapkę na krem rokitnikowy. Jak na razie przetestowałam brzozowy i jest rewelacyjny!

      Usuń
  2. Kremy sylveco sama w końcu bym chętnie wypróbowała :) Fajnie, że promujesz polskie produkty, ja zwykle nie zwracam większej uwagi na kraj, który produkuje kosmetyk, ale chętnie kupuję kosmetyki polskie, jeśli rzeczywiście są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylveco kupisz w większości aptek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w wiekszych miastach, u mnie niestety ich nie ma, ale dobrze wiedziec :)

      Usuń
  4. Nigdzie nie widziałam tego filtru od Dax. Jak zobaczę, to chętnie przygarnę (mimo małego zapasu Ziai). ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dax jak najbardziej :) wodę brzozową muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylveco można kupić stacjonarnie,prowadzę mydlarnie i też mam w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma zadnej mydlarni :(

      Usuń
  7. krem rokitnikowy znajduje sie w mydlarni maii w tomaszowie mazowieckim + wszystkie produkty tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna informacja, ale to zbyt daleko :)

      Usuń
  8. Krem Sylveco i woda brzozowa bardzo mnie ciekawią. Muszę je w końcu wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Dax to dobra polska firma. Używam ich kremów do opalania są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować kiedyś tego tuszu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o lekkim kremie rokitnikowym ale niedawno kupiła lekki krem brzozowy i jetem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej serii Seboradin nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug mnie ta seria jest najlepsza :)

      Usuń
  13. Na Seboradin może kiedyś się skuszę. Sylveco od dawna mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ja lubię kosmetyki Mariza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 3 kosmetyki Mariza i średnio się sprawdziły :(

      Usuń
  15. Za wcierką brzozową muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylveco uwielbiam, mają świetne kosmetyki i są dla nie ma synonimem porządnej polskiej jakości

    OdpowiedzUsuń
  17. z Seboradinu miałam okazję używać szampon i był on bardzo dobry :) kiedyś muszę zakupić tę odżywkę i się przekonać jak działa na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry wybór ;))) Sylveco uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylveco dostępne są w sklepach Organique

    OdpowiedzUsuń
  20. no niestety dax już nie jest polski..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już? mimo to nadal widnieje w spisie firm kosmetycznych. Szkoda, ale i tak lubię kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  21. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale mam krem pod oczy z Sylveco i póki co czuję się oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam tusze Eveline :)
    po Seboradin chyba będę musiała w końcu sięgnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o Sylveco to w drogeriach nie ma, u mnie w mieście jest w sklepie zielarskim (nazwałabym go raczej zielarsko-kosmetycznym), choć czasem trzeba poczekać aż zamówią, bo nie zawsze jest na stanie:) Ja mam lekki krem brzozowy, krem nagietkowy, pod oczy, no i ukochane żele do twarzy. Aha i jeszcze balsam:) Polecam wypróbować szczególnie żele do twarzy rumiankowy i tymiankowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie żel rumiankowy się nie sprawdził, bo po 3 dniach był cały '(praktycznie cały) w osadzie :(

      Usuń
    2. Nie jest to wadą produktu, wystarczy podgrzać i jest ok:)

      Usuń
  24. Ten krem jest dostępny : ) ja bardzo lubie polskie produkty, bo mam nadzieje ze są dobre a tanie : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat niczego z tych rzeczy nie miałam...Ale chyba też zrobię taką listę u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że Seboradin jest polską marką. :-) Produkty z tej firmy typowo apteczne, ale podobno działaja cuda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo naczytałam się tych kremach Sylveco i chyba w końcu się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym filtrem przeciwsłonecznym- przydałby się na pewno, szkoda tylko, że produkty z Polski są tak mało dostępne w UK :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować ten krem roktnikowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Temu Seboradinowi bardzo podskoczyła cena plus słyszałam, że obecnie ma alkohol :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...