niedziela, 27 lipca 2014

DENKO& OLEJ KOKOSOWY W BIEDRONCE

Cześć !
W ten piękny i słoneczny dzień przychodzę do was z denkiem oraz z ciekawą wiadomością dla fanek oleju kokosowego. Na początek pokażę wam czego pozbyłam się w tym miesiącu :)


Dax filtr przeciwsłoneczny- jest tani, a składem dorównuje tym z wyższej półki. Kupiłam kolejny, ale tym razem z olejkiem arganowym. Zobaczymy jak się sprawdzi ta  wersja.

Masło do ciała- ma świetny skład, genialną konystencję, piękny zapach i cudowne działanie. Jedno z moich ulubionych maseł, ale niestety jego cena (55zł) zniechęciła mnie do kolejnego zakupu.

Organic shop, maska do włosów z jaśminem i olejkiem jojoba- To jedna  lepszych masek jakie miałam. Dobrze wygładzała i całkiem dobrze dociążała włosy. Kiedyś do niej wrócę. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej to zapraszam na jej recenzję do tego wpisu.

Eco hysteria, maska ''mega odżywienie''- bardzo dobra maska chociaż latem za bardzo dociążała moje włosy, ale zimą z pewnością do niej wrócę.

Olej kokosowy efavit- uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz kocham. O tym olejku pisałam już kilka razy. Jest świetny zarówno co ciała jak i do olejowania włosow. Świetnie zmywa makijaż oczu przy czym pielęgnuje i odzywia rzęsy.

Będąc przy oleju kokosowym. Ostatnio zauwazyłam w biedronce reklamę z olejem kokosowym. 250ml za 6,99 ! niestety w mojej biedronce nawet się nie pojawił i nie miałam jak sprawdzić czy jest rafinowany czy też nie. Jeśli go widziałyście to dajcie mi znać :)

55 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj w Biedronce i oleju też nie widziałam. Może dopiero będzie? Za to jest mnóstwo przecenionych kosmetyków z poprzednich gazetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w biedronce i było napisane, że jest dostępny od 24 lipca więc nie wiem :)

      Usuń
  2. w mojej biedronce był tylko sezamowy i to ostatnia sztuka ale nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam tego olejku, ja kupiłam w biedrze sezamowy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chciałabym wypróbować maskę z awokado z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam ten olej kokosowy z efavit :) Niestety o oleju w biedronce nic mi nie wiadomo ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. swego czasu także kupowałam filtry daxa

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pierwsze słyszę o tym, że miał być olej kokosowy. Chętnie bym kupiła ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za info o kokosie :D Zwrócę uwagę w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się rozejrzeć za tym olejem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubię maskę jaśminową!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nie słyszałam o oleju w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dziś w Biedronce ale oleju nie widziałam. Teraz jak już wiem że jest to na pewno poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się pojawi (mam nadzieję) :)

      Usuń
  13. nie byłam jakiś czas w biedronce to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro na pewno zajrzę do swojej biedronki, może akurat będzie. ; ) ale mam takie przeczucie, że ten olej kokosowy będzie rafinowany. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale może jednak :)

      Usuń
  15. na to maskę od ecohysterii pewnie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie tylko mleczko kokosowe -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, ale olej kokosowy też powinien, bo w biedronkach w moim mieście są ''reklamy'' z tym olejem :)

      Usuń
  18. U mnie w biedronce jeszcze nie ma. Uprzejma Pani poinformowała, że powinien się pojawić na dniach więc jak już się do niego dorwę dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać to też się wybiore (może w mojej też się pojawi ) :)

      Usuń
  19. Ide do biedronki!! Koniecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy testował ktoś maskę do włosów Tołpy: http://tolpa.pl/regenerujaca-odzywka-maska-odbudowujaca,p358#!cala-linia?? Znam i baaardzo lubię tę firmę za świetną pielęgnację twarzy, ale ich produkty "włosowych" jeszcze nie ogarnęłam... Może ktoś zrecenzuje jeśli używał?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kokosowy nie jest dla moich włosów, więc się nawet za nim nie rozglądałam, chociaż wiedziałam, że ma być. Zauważyłam natomiast sezamowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam sezamowy, ale akurat ten mnie nie interesuje :)

      Usuń
  22. Tą maskę Organic shop mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A czy ten olej który tutaj masz pachnie - ostatnio kupiłam olej kokosowy - ale był właśnie rafinowany i nie pachniał - a ja uwielbiam zapach kokosu! Na włosach robi puch, ale do ciała jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek z biedronki jest rafinowany. Mój ulubiony to też Efavit. Podchodziłam krytycznie do tych brzydkich słoiczków, a zupełnie niepotrzebnie! Teraz mam w domu całe litrowe wiaderko. :)

    Kusisz ta maską Organic Shop! (btw - nie wkleił się link do pełnej recenzji). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo już się cieszyłam, że znajdę tańszą wersję swojego ulubieńca. Oo to jest litrowy ? nawet nie wiedziałam :)

      Już wklejam :)

      Usuń
  25. Hej! Na początku gratuluję ciekawego bloga i konsekwencji w pielęgnacji włosów. Piszę z pytaniem i prośbą o polecenie mi jakiegoś wyjątkowego kosmetyku (może być do zamówienia ze sklepu internetowego), który pomoże mi z wypadającymi włosami po ciąży. Moje włosy nigdy nie były specjalnie mocne, są kręcone i często suche, jednak wcześniej udało mi się ograniczyć wypadanie odpowiednimi kosmetykami z drogerii - teraz jestem trzy miesiące po porodzie i czuję, że kosmetyki, które stosowałam wcześniej teraz nie wystarczą. Włosy wypadają a ja poszukuję jakiegoś mocnego preparatu. Myślałam też o czymś do łykania ale na razie przyjmuję suplementy dla kobiet karmiących. Bardzo proszę o pomoc!

    ps. Olej kokosowy oraz olej sezamowy faktycznie były w biedronce, podczas akcji tematycznej "zasmakuj w oriencie" i udało mi się kupić obydwa, choć było tylko kilka sztuk. Czy takie oleje nadają się do olejowania włosów kręconych? POzdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ! Dziękuję za miłe słowa :)
      Myślę, że wypadanie po ciąży, a zwykłe wypadanie to trochę coś innego i dużo da pielęgnacja od wewnątrz. Może zmien dietę na zdrowszą? do tego polecam wcierki przeciw wypadaniu włosów, ale jakie konkretnie to nie mam pojęcia, bo sama stosowałam tylko te na porost włosów. Odsyłam Cię na bloga eve ( ma dużo wpisów dotyczących walki z wypadaniem włosow, więc na pewno coś znajdziesz) :)

      Jasne, że możesz je stosować :)

      Usuń
  26. mam nadzieje ze dorwę jeszcze ten olej w biedronce!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusi mnie te masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam sezamowy i ryżowy w Biedronce. Kokosowy był w gazetce,ale nie widziałam go w sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...