czwartek, 31 lipca 2014

Curl create



Cześć !
Dziś chcę wam pokazać lokówkę, którą będę testować w sierpniu. Jest to lokówka stożkowa curl create firmy  remington. Ten wpis jest małą zapowiedzią tego produktu :

  • Maksymalna temperatura 200°C
  • 4 x Ochrona*:
    – Powłoka antystatyczna
    – Powłoka ceramiczna
    – Turmalin odpowiadający za jonizacje
    – Gładka powierzchnia
  • Pokrętło regulacji temperatury
  • Przełącznik On/Off
  • Wskaźnik pracy urządzenia
  • Szybkie nagrzewanie w 30 sekund
  • Automatyczne wyłączanie po 60 minutach
  • Rękawiczka ochronna
  • Uniwersalne napięcie umożliwia używanie na całym świecie
  • Obrotowy przewód
Wiem, że mam kręcone włosy, ale mój skręt nie do końca mnie satysfakcjonuje i przy większych wyjściach typu wesele lubię go poprawić. Nigdy nie miałam lokówki stożkowej i jestem bardzo ciekawa jaki efekt uzyskam na swoich już kręconych włosach.

Miałyście ją ? Jesteście ciekawe efektu na moich włosach ? :)

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem efektów u Ciebie :) Pochwal się koniecznie wrzuć zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam stożkową też remingtona,ale zamieniłam na tą : http://remington24.pl/sklep/prostownice-do-wlosow/waska-prostownica-stylist-multi-style-remington-s6600.html
    Uważam,że efekt jest dużo lepszy i można tworzyć loki na kilka sposobów,albo całkiem wyprostować - jeśli jeszcze nie zakupiłaś to polecam tą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajna rzecz, czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoich wlosow nie chce niszczyć takimi urządzeniami, ale mam nadzieje ze tobie przypasuje : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...