poniedziałek, 21 lipca 2014

avo serum& drobne zakupy z wyprzedaży

Cześć !
Jak wiecie byłam wczoraj na zakupach. Dziś przy okazji recenzji serum chcę wam pokazać co kupiłam.


Zacznijmy od spraw technicznych czyli co, gdzie i za ile. A więc jest to serum ''avo gel'' które możecie kupić za 15 w internetowym sklepie ESTIEN. Opis producenta :


''Błyskawiczne regeneracja skóry wrażliwej, suchej.Doskonały również dla wrażliwej skóry szyi , dekoltu i biustu.'' więcej informacji tutaj.

Skład : Persea Gratissima Oil, Phytosterols Olea, Europaea Oil Unsaponifiables

Moja opinia : Serum ma w składzie trzy olejki, więc jego konsystencja jest oleista. Lubię je, ponieważ jest wielofunkcyjne, ale też nie zachwyciło mnie na tyle, aby stało się ulubieńcem. Faktycznie świetnie zmiękcza skórę. Można go używać zarówno solo jak i razem z kremem. Ja wolę drugą opcję, ponieważ jeśli użyję go solo na twarz to po jakimś czasie czuję na brodzie podskórne gule..więc jak dla mnie do używanie go do twarzy nie ma sensu. Uwielbiam zaś dolewać go do maski lub odżywki do włosów. Są one wygładzone, miękkie i błyszczące, ale z drugiej strony każdy dodatek olejku daje taki efekt..

Czas na moje wczorajsze zakupy. Liczylam na coś więcej, ale w efekcie kupiłam tylko trzy rzeczy :


Szukalam cielistych koturn, ale takich nie znalazłam i kupiłam białe za 59zł w kari. Kupiłam jeszcze t-shirt za 9zł (sinsay). W C&A skusiłam się na sweterek za 29zl. Niestety nie ma już nic ciekawego na wyprzedażach :) Upolowałyście coś ?

12 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemne to serum. Podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wyprzedażach kupiłam dżinsy i bluzkę w bershce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam popraw ten dekolD na dekolT ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum wydaje się ciekawe, śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, ale opis kosmetykow kopiuje ze strony producenta, wiec sama tego nie pisze i nie czytam :) ale jak wejde na kompa to poprawie,bo jak zobaczylam to "razi" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. Serum widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że serum nie sprawdza się w pielęgnacji twarzy :( Zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te koturny, też takie chcę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny masz ogromny problem z błędami ortograficznymi. Tego się nie da czasem czytać i tłumaczenia w stylu "poprzestawiało się" albo "to ze strony producenta" są śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterek, sama skusiłam się na kilka rzeczy w Sinsay

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na wyprzedażach kupiłam całkiem sporo : ) ale dopiero teraz w sierpniu wybieram się na łowy bo ceny będą najlepsze, a w mojej galerii jest wszystko co chce ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...