piątek, 25 lipca 2014

aloesowy żel do wszystkiego

Cześć !
Dziś pod lupkę bierzemy aloes, a raczej żel aloesowy, który latem jest niesamowicie przydatny.



Składniki: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Olea Europea (Olive) Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Methyl Gluceth-20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tripleurospermum Maritima Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Isoeugenol, Limonene, Linalool, CI 19140, 42090.


Moja opinia : Żel zamknięty jest w wygodnym opakowaniu z pompką. Ma dość przyjemny skład i delikatny zapach. Jego konsystencja jest żelowa. Bardzo go lubię, ponieważ jest produktem wielofunkcyjnym. Jedynym jego minusem jest fakt, że pon jego nałożeniu skóra się klei. Najlepiej sprawdza się jako żel do włosów. Ma dobry skład i pięknie podkreśla loki. Używam go rownież do ciala i dłoni, ale w tym przypadku skóra się klei i jest to trochę niekomfortowe. Dobrze się sprawdza jako żel na podrażnienia np. te słoneczne. 

Mialyście go ? uzywałyscie żelu aloesowego do włosow? 

11 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale uwielbiam aloes :) Pomógł mi na poparzoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel aloesowy, ale z Gorvity, używam do twarzy i nie klei się po nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Sama kupuję niedrogi żel aloesowy gorvity, jest go wielka tubka i się nie klei. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja bym go do masek do włosów dodawała bo moje włosy wielbią aloes <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam sie szczerze, ze pierwsze slysze o tym zelu ;d na pewno go wyproboje, bo jestem totalna wlosomaniaczka ;d pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam żel aloesowy z Gorvity i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...