środa, 11 czerwca 2014

PLAN PIELĘGNACJI NA CZERWIEC


Cześć !
Robi się coraz cieplej, więc trzeba włączyć trochę bardziej ochronną pielęgnację włosów. Dziś zapraszam was na czerwcowy plan pielęgnacji. Czerwiec będzie miesiącem silikonów i ochrony :)


SZAMPON 
W tym miesiącu mam zamiar używać jednego ze swoich ulubionych szamponów, a mianowicie tego z proteinami pereł z love2mix. Jest delikatny, ale radzi sobie ze zmywaniem olejków. Uwielbiam go.

SERUM 
Przed latem muszę podciąć końcówki, więc przyda mi się trochę przyspieszyć porost i w tym celu użyję swojego ulubionego serum na porost włosów z apteczki babuszki.

MASKA ODŻYWCZA
Przyda się coś odżywczego dlatego wracam do swojej ulubionej maski z OS (jaśminowej). Jeśli jesteście ciekawe dlaczego jest moim ulubieńcem to koniecznie zerknijcie do tego wpisu.

MASKA OCHRONNA
Maska ochronna czyli maska z silikonami. Mam zamia używać jej po każdym myciu. Najpierw nakładam maskę odżywczą, spłukuję i na koniec nakładam maskę z silikonami (trochę więcej niż na końcówki) i oczywiście spłukuję. Użyję jej rownież przed wyjściem na basen lub kiedy będę cały dzień na słońcu (wtedy na całą długość).

KOŃCÓWKI 
Końcówki chronię na 2 sposoby. Pierwszy podczas mycia (silikonowa maska), a drugi już po myciu, a mianowicie nakładam swoje ulubione serum sleek.

OLEJOWANIE
Tradycyjnie olej kokosowy efavit. To najlepszy olej kokosowy jaki miałam. Nadaje się nie tylko do włosów


Jak widać w czerwcu będę używała samych ulubieńców. Przypominam również o konkursie do którego już jutro zostanie dołączona kolejna nagroda :) KLIK

A jak wasze włosowe plany ? Na co stawiacie w tym miesiącu ? 

29 komentarzy:

  1. No same fajne rzeczy ;)
    Mi też by się taka maska ochronna przydała, zwłaszcza na wyjazd, bo nad morzem włosy mają ciężko czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym miesiącu wracam do olejowania i kupiłam maskę biovax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te maski się nie sprawdziły :(

      Usuń
  3. Również uwielbiam ten szampon Love2Mix. Na moich włosach spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś serum sleek. Boże jak to super pachnie!
    Zapraszam do mnie : http://www.monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś to serum sleek. Boże jak to pachnie świetnie!
    Zapraszam do mnie : http://www.monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki, skusiłabym się na nie ale muszę opróżnić najpierw moją spiżarnię :D Też pomyślę o silikonach na wakacje szczególnie na plaży w ochronie przed wysuszającym działaniem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc. czytałam w jednym z twoich komentarzy ze używasz montibello hd tex lisso balm. czy można go stosować na suche włosy? rozluznia on troszkę skręt sam w sobie? jestem ciekawa też, czy efekt wygładzenia włosów (wygładzenia, nie prostowania) da się jakoś stopniować, ponieważ miałam modelowane włosy u fryzjera z tym balsamem i jak dla mnie włosy były zbyt gładkie. nie do końca lubię taki efekt. bardzo prosiłabym cię o podpowiedż, bo już nie wiem jak mam zrezygnować z prostownicy (nie wyobrażam sobie chodzić w moich lokach, nie pasują mi :<)....................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go dość dawno, więc już nie pamiętam, ale możesz stosowac na suche włosy. :) Może nałóż na włosy i wysusz na szczotce? wtedy nie będa takie bardzo oproste

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o olej kokosowy, to tego Efavitu nie próbowałam, natomiast w mojej opinii bardzo dobry jest dr Goerga - choć przyznam szczerze, że nie wiem, który cenowo wypada najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu spróbować olejowania na moich włosach :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie kusi ta maska z organc shop, właśnie ta wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym miesiącu wracam do zapuszczania i hodowania nowych baby hair : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę nigdzie znaleźć tej maski stacjonarnie sessio ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam całą linię kosmetyków Sleek Line ;) Genialne kosmetyki , szkoda ze już ich nie można dostać w Hebe. Były tam tanio i mało kto zwracał na nie uwagę (nie wiedzą co dobre :D) dlatego zawsze czekały na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczka jaśminowa brzmi świetnie. Muszę się za nią rozejrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...