niedziela, 1 czerwca 2014

JAK WZMOCNIĆ PAZNOKCIE ? 2 KROKI

Cześć Dziewczyny !
Dziś przychodzę do Was z postem, który chciałam opublikować już jakiś czas temu. Moje paznokcie od zawsze były słabe, łamały się i rozdwajały. Miałam już chyba wszystkie odżywki i nic nie pomagało. Dopóki nie zaczęłam brać magnezu, do którego dołączyłam odżywkę.


MAGNEZ: Myślę, że to kluczowy punkt programu, ponieważ sama odżywka nie dawala rady. Po kuracji magnezem moje paznokcie były twardsze i się nie łamały. Aby wzmocnić efekt nakładałam jeszcze odżywkę.

ODŻYWKA: Myślę, że nie ma znaczenia jaka to odżywka. U mnie np. byla to 8w1, która sama nie dała sobie rady. Pózniej znalazłam na nią sposób i nie nakladalam jej tak jak zaleca producent czyli do 4 warstw tylko do 2 warstw, aby tylko je ochronić. 

Ten duet : magnez, który  działał wewnątrz oraz odżywka, która działała na zewnątrz pomogły mi wreszcie uzyskać efekt zdrowych i mocnych paznokci. Oczywiście nie osiagnęłam tego w tydzień. Satysfakcjonujące efekty uzyskałam po miesiącu. Nadal kontynuuję kurację :)

A jakie są wasze sposoby na mocne paznokcie ?

35 komentarzy:

  1. Magnez naprawdę pomaga paznokciom :) Z tym się zgodzę w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie kuracje choćby magnezem warto by było skontrolować morfologią krwi najpierw. Choć dostępne bez recepty suplementy i tak mają niewielką wchłanialność.
    Ja teraz na paznokcie biorę tabletki z biotyną + cynk, no i od zewnątrz olejowanie, odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejowanie sie nie sprawdzilo :)

      Usuń
  3. ja na razie traktuje swoje pazurki olejkami, zobaczymy czy będą efekty :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odżywkę Eveline :). Osobiście używam jeszcze olejku do paznokci i skórek z Marizy i jestem bardzo zadowolona z efektów :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ja paznokcie bardzo mocne od kiedy wprowadziłam do diety masło orzechowe i orzechy różne , odzywki nie stosuje żadnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysl, bo uwielbiam orzechy i maslo orzechowe :)

      Usuń
  6. Zastanawiałam się po czym mam tak twarde paznokcie :) teraz już wiem, że po suplementacji magnezem na skurcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bralam magnez glownie na skurcze :)

      Usuń
  7. Moje paznokcie odżyły dzięki Regenerum, Calcium Pantothenicum i Eveline 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tą odzywka na dłuższą metę zażółciła mi paznokcie a efektu WOW nie było.Wole Peggy Sage

    OdpowiedzUsuń
  9. mocne paznokcie to jest to, fajnie, że pomaga

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi paznokcie wzmocniły drożdże, odkąd je pije nie mam żadnych problemów z nimi :) Po odżywce 8w1 wszystkie mi się połamały ;d Teraz używam utwardzacza do paznocki Sensique przed każdym pomalowaniem paznokci, i mam je tak mocne i twarde, że chyba od początku roku mi się nie połamały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. na tą odżywkę to ja patrzeć nie mogę. tak jak ona mi paznokcie zniszczyła tak żadna inna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi rowniez, ale odkad stosuje ja tylko jako jedna wartwe to jest dobrze :)

      Usuń
  12. Ja sięgnęłam po Vitapil, a zewnętrznie oliwkę z oliwek. Pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sprawdziła się 6w1, a teraz używam SOS :) I również mi służy, paznokcie stały się mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Eveline spisuje się najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety ta odżywka nie dała właściwie żadnych efektów.. Polecam zdecydowanie oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta odżywka zniszczyła mi paznokcie... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja smaruje na noc olejem rycynowym i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też przerobiłam sporo odżywek itp. Magnez też często biorę ale jakoś nie widziałam efektu w postaci mocniejszych paznokci, sporo natomiast pomogła mi biosilica, w końcu przestały się tak łamać. Więc polecam do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie odzywka spisywała się ok, teraz dałam odpocząć paznokciom od niej

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam mocne paznokcie odkąd stosuję OCM, codzienne mycie twarzy olejami dało też trochę dobroci rączkom, szczególnie właśnie paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja po tipsach długo nie potrafiłam doprowadzić moich paznokci do normalnego stanu. Aptekarka poleciła mi Skrzypolen z biotyną. Tabletki okazały się rewelacyjne, zapewnie dzięki naturalnym składnikom - ekstrakt ze skrzypu polnego, mielone nasiona lnu, biotynę, cynk oraz aminokwasy siarkowe: L-cysteinę, L-metioninę i taurynę. Brałam 2 kapsułki dziennie i wystarczył miesiąc by zauważyć poprawę paznokci i moje włosy też były ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja moczę paznokcie w oleju wtedy mi się tak nie rozdwajają :)
    Zapraszam do mnie http://beautyperson.blog.pl/
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...