poniedziałek, 9 czerwca 2014

FIGA BEZ MAKU CZYLI MASKA Z FIGĄ i olejkiem migdałowym

Cześć !
Pamiętacie mój zachwyt nad jaśminową maską z organic shop ? Jeśli nie to zapraszam Was na recenzję klik. Dziś postanowiłam napisać wam o drugiej masce z tej serii. Tym razem będzie to maska ''z figą'' i olejem migdałowym.

Zacznijmy od obietnic producenta : Maska ułatwia rozczesywanie włosów, nasyca je witaminami i minerałami, wzmacnia i nawilża suche, matowe włosy, nadaje im blasku. Łagodzi podrażnienia skóry głowy.

Cena : aktualnie na promocji : 23,90zł
Dostępność :

Moja opinia : Zacznijmy od spraw technicznych. Maska ładnie pachnie. Ten zapach kojarzy mi się trochę z różową gumą balonową. Konsystencja jest gęsta, taka jak lubię. Opakowanie jest w formie słoiczka (wygodne w użytkowaniu). Przejdźmy do działania. Wspominałam wam o masce jaśminowej i już na wstępie zaznaczę, że tamta urzekła mnie o wiele bardziej. Co nie znaczy, że ta jest zła. Maska dobrze wygładza i zmiękcza włosy jednak mam wrażenie, że trochę się po niej puszą i efekt nie jest tak długotrwały jak po jaśminowej. Maska z figą jest dość lekka, ponieważ nie dociąża tak dobrze jak jaśminowa, więc sprawdzi się na włosach skłonnych do przetłuszczania. Jeśli chodzi o blask to faktycznie włosy ładnie się błyszczą. Maska ułatwia rozczesywanie. Maska jest wydajna. Używałam jej 2-3 razy w tygodniu i przez miesiąc zużyłam tylko połowę. Plusem jest również ciekawy skład. Same zerknijcie :


Skład: Aqua with infusion of Organic Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Organic Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

W składzie znajdziemy m.in. ekstrakt z greckiej figi, olejek migdałowy, oliwę z oliwek, emolienty itd. 

Jeśli jesteście ciekawe tej maski to polecam szczególnie tym, które lubią lżejsze maski i tym, którym włosy szybciej się przetłuszczają. Warto wspomnieć, że maska z figą jest lżejsza. Ze względu na to, że włosy trochę się po niej puszą to według mnie warto kupić jaśminową, która jest moim ulubieńcem pod każdym względem. Z tej serii kusi mnie jeszcze maska z awokado i miodem, bo ponoć jest genialna :)



Przypominam o konkursie. Wystarczy jeden krok KLIK.

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Ja cały czas mam w planach od nich maski , więc czekam aż wszystko zuuzyje i ide kupic : ) ( bo u nas są stacjonarnie : p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupujesz stacjonarnie? :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam ale podoba mi się jej kolor :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach chyba najbardziej zachęca,no i reszta działania również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam teraz jaśminowej, ale wydaje mi się, że jest trochę za lekka. Zobaczę co będzie później...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kusi ta jaśminowa bardzo, na pewno jak uszczuplę zapasy (czyli za kilka lat hehe) to sobie ją sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ma piękny kolor! Aż kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc. czytałam w jednym z twoich komentarzy ze używasz montibello hd tex lisso balm. czy można go stosować na suche włosy? rozluznia on troszkę skręt sam w sobie? jestem ciekawa też, czy efekt wygładzenia włosów (wygładzenia, nie prostowania) da się jakoś stopniować, ponieważ miałam modelowane włosy u fryzjera z tym balsamem i jak dla mnie włosy były zbyt gładkie. nie do końca lubię taki efekt. bardzo prosiłabym cię o podpowiedż, bo już nie wiem jak mam zrezygnować z prostownicy (nie wyobrażam sobie chodzić w moich lokach, nie pasują mi :<)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśminowa mnie jakoś nie kusi za to ta pod względem zapachu bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych masek kusi mnie najbardziej wersja właśnie z awokado i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jak sie ma długie włosy w sam raz na wielkie wyjście można kąbinować z fryzurą jeszcze tylko sukienki wieczorowe i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejki migdałowe nie tylko cudne zapachy ale i super działanie - o ile wybiera się właśnie te lepsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...