niedziela, 11 maja 2014

Zakupy z ostatnich czasów


Cześć !
Ostatnio drogerie obdarzyły nas masą promocji i niestety uległam i ja. Dziś pokażę Wam co kupiłam, ale nie tylko z drogerii. Pokażę Wam też rzeczy, które zamawiałam przez internet, a także te kupione stacjonarnie.


Kupiłam w rossmannie jeden ze swoich ulubionych zapachów na co dzień czyli Beyonce w wersji pomarańczowej. Kosztowały 19,99zł. Są słodkie, ale świeże. Drugie to moje ulubione ! Czyli CK in2u. Zawsze zamawiam je przez internet, ponieważ tak sie najbardziej opłaca. W sklepie muszę za nie zapłacić 200zł (150ml.), a na parfems zamawiam za 84zł  więc różnica jest kolosalna (Nie, to nie są podróbki). Jeśli nie lubicie przepłacać to polecam. Ten zapach jest genialny :)


Już nie pamiętam kiedy ostatnio kupiłam coś do włosów. 2 powyższe rzeczy to tylko uzupełnienie zapasów. Skończył mi się szampon do codziennego mycia, więc skusiłam się na ten jagodowy z Love2mix (13zł). Kupilam jeszcze jedwab do włosów o genialnym zapachu, ktory bardzo długo się utrzymuje. Jedwab ma fajny skład i dobrze chroni włosy (moja siostra namietnie go używa. Kosztował 13,50 w sklepie fryzjerskim.


Coś co bardzo rzadko kupuję, a mianowicie lakiery. Pierwszy z nich to miętusek z rimmela (około 6zł). Dwa kolejna kupiłam w naturze na promocji 1+1. Zapłaciłam 10,90 za ten z catrice, a nude z rimmela miałam gratis. Odnośnie tej serii 60s to uwielbiam ją !


Wreszcie przekonałam się do mydła aleppo i zamówiłam krojone za jakies 17zł. Do tego dokupiłam hydrolat cytrynowy. Zbliżają się ''filtrowe'' dni, więc kupilam SPF50 za 13zł. Moim zdaniem nie ma sensu wydawać 50zł skoro ten filtr ma to co powinien w skladzie. Ostatnia rzecz do twarzy to wybielający tonik z kwasem z Lirene (18zł).


Granatowy eyeliner z wibo (około 4zł), podkład rimmel match perfection (wreszcie znalazłam idealny odcień) 19,99zł, eyeliner rimmel 10zł, cień w kredce ados 8zł, błyszczyk essence 4zł, i dwa korektory z wibo każdy za około 3,50.

A wy co kupiłyscie w ostatnim czasie? Miałyście coś z tych rzeczy ? :>

79 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zwróciłam uwagi na korektory wibo podczas promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są jakies super, więc nie masz czego żałowac :)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam serię 60 seconds :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię malowac paznokci (nie lubię czekać aż wyschną), ale te lakiery są genialne i dzięki nim pokochałam malowac paznokcie :)

      Usuń
  3. Rozumiem, że ten filtr na buzię? :) Czy trzeba używać aż 50-tkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również skusiłam się na ten zapach od Beyonce, jest cudowny! :) I mam ten sam podkład z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego jedwabiu do włosów. Też mam w swoim mieście sklep fryzjerski i staram się tam właśnie zaopatrywać w tego typu kosmetyki. Jednak w centrum jest Rossmann i przez swoje lenistwo częściej zaglądam do sieciówki ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten topper z Catrice, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam maskę z jedwabiem ze Sleek Line i byłam zadowolona. Jestem ciekawa czy jedwab będzie równie dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny. Kiedyś podkradałam go siostrze :D

      Usuń
  8. Mydło aleppo to geniusz sam w sobie! A ten lakier miętowy z rimmel bardzo chce mieć! A podkład z który kupilas to jeden z moich ulubionych !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :) Lakier ma piękny kolorek. :)

      Usuń
  9. Kupiłaś same fajne kosmetyki, więc było warto :-) Tym bardziej, że promocje były kuszące!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten tonik z lirene calkiem go polubilem : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele rzeczy przygarnełabym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy. Ja ma lakiery z Rimmel 60s i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to zakupiłam kilka odżywek Alterra na zapas, Gliss Kura, kilka pomadek, mus do twarzi i innych mazideł do oczu. Jednak najbardziej jestem zadowolona ze zrobienia zapasów włosowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nic nie kupuję do włosów (staram się) :)

      Usuń
  14. mam też dwa lakiery Rita Ora ale inne odcienie,mam eyeliner Wibo niebieski-piękny :) mam też zapach Beyonce ale Rise :) świetne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio kupiłam maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych, wcierkę Jantar, róż Wibo, korektor Miss Sporty, dwa lakiery Miss Sporty i jeden Essence, tusz do rzęs Lovely. Za wszystko zapłaciłam ok 50zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ta maskę i byłam całkiem zadowolona :)

      Usuń
  16. Muszę odwiedzić ten sklep z perfumami skoro mają takie świetne ceny,jeszcze dzisiaj w nim poszperam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam już drugi raz i jestem zadowolona, a ceny mają konkurencyjne :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne zakupy! :) Muszę kiedyś wypróbowac ten podkład z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zakupy. Zapach Beyonce mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ten zapach od Beyonce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa produktów do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mietowy lakier cudo, a mydlo aleppo kiedys trzeba wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chcialabym miec z tej firmy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tęsknię za tymi błyszczykami z Essence, chlip, chlip... w mojej Naturze już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten tonik z Lirene też kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  25. Spore zakupy i dość ciekawe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Woooh, spore te zakupy. Chętnie sie skusze na zakup jedwiabiu. :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię błyszczyki Stay With Me, na początku nie lubiłam tych aplikatorów ale przyzwyczaiłam się.
    Dużo kupiłaś, ja wrzuciłam do koszyka tylko podkłady i jedną szminkę Kobo, zakupy robiłam w Naturze bo w Rossmannie wszystko było wymacane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się nauzyc ich używać :D
      U mnie też wszystko było wymacane, a do natury nie zdążyłam :(

      Usuń
  28. Nie miałam niczego :-) Mydełko Aleppo bardzo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zakupy :) Ja też muszę koniecznie zamówić sobie mydło z Aleppo, bo moje już mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam swoje pierwsze ;)

      Usuń
  30. Jaki śliczny miętusek z Rimmela *,*
    Jestem cieekawa tego szamponu z Lobe2Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie odwiedziłam Rossmann'a podczas promocji :)
    Mam wystarczającą ilość zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam różowy korektor - bez szału, więcej go nie kupię ;) też masz problem z jego aplikatorem? U mnie było tak, że trzeba było kilkanaście razy go przekręcić żeby coś wyleciało, a jak już leciało to jak z wulkanu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. mam problem z aplikatorem ( tak jak Ty). :(

      Usuń
  33. lakiery rimmela są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam tej strony, zwykle jeśli nie kupuję perfum w drogerii zamawiam z iperfumy, ale widzę, że ta jest tańsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają konkurencyjne ceny. Zamawiałam już 3 raz i jestem zadowolona :)

      Usuń
  35. Piękne kolorki Rimmelów :) Cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę powąchać Beyonce w wersji pomarańczowej ciekawa jestem jaki mają zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten eyeliner i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio mam strasznie oklapnięte włosy. Czy są jakieś szampony na to?

    OdpowiedzUsuń
  39. CK In2You też bardzo lubię :) Ślicznie wygląda ten lakier Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten szampon Love2Mix, chyba też się na niego ponownie skuszę, bo właśnie wykorzystałam całe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupiłam Beyonce Heat, bo już mi się kończyła, kocham wszystkie zapachy z jej całej kolekcji... no najmniej Rise ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Używam błyszczyka z essence i jestem bardzo zadowolona - ma piękny zapach, kolor, i nawet gdy jego warstwa zejdzie z ust to pigment zostaje - wygląda świetnie, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam błyszczyk z essence i go uwielbiam ! Ma piękny kolor i zapach, a nawet gdy warstwa zejdzie z ust to pigment zostaje - wygląda przepięknie, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...