czwartek, 1 maja 2014

Włosowa aktualizacja

Cześć !
Dziś przychodzę do Was z włosową aktualizacją. Kiedy będziecie to czytać.. ja zapewne będę robiła po raz kolejny zabieg keratynowego prostowania, a później wybiorę się na grilla (trzeba wykorzystać piękną pogodę).


Powyższe zdjęcie to moje aktualne włosy. Kwiecień był dla mnie dość intensywnym miesiącem. Mogę się pochwalić, że regularnie olejowałam włosy ! Niestety mniej regularnie używałam serum do skóry głowy, ale nadrobię to w maju (mam ciekawą nowość). Jeśli jesteście ciekawe co pielęgnowało moje włosy w kwietniu to zapraszam was do tego wpisu. Plan pielęgnacji na maj pojawi się w przyszłym tygodniu i wtedy dowiecie się co to za nowość do skóry głowy.Ogólnie jestem zadowolona z ich kondycji (nie rozdwajają się).I mam wrażenie, że urosły ! :)

Dla porównania długości.. poniżej zdjęcie robione miesiąc temu :



Też zauważyłyście, że są dłuższe ? :)

74 komentarze:

  1. Faktycznie sporawo Ci urosły :) może sobie zmierzysz?
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się mierzyć :) loki ciężko zmierzyć, bo codziennie maja inny skręt :)

      Usuń
  2. Bardzo szybko urosły i z takim falami prezentują się bardzo fajnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz fale będą mniejsze, bo kolejny raz zrobiłam sobie keratynowe prostowanie :)

      Usuń
  3. faktycznie dłuższe! ja też tak chce, moje ostatnio chyba w miejscu stoją ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica w długości jest ogromna! :) Czekam z niecierpliwością na post o tym cudeńku do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się za miesiąc, bo w maju będę testować :)

      Usuń
  5. Tak, widac że są dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle urosły w jeden miesiąc ? Wow jestem pod wrażeniem,A włosy jak zawsze piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też miał być grill, ale pogoda się popsuła :(
    Włosy faktycznie dłuższe :) Co to za nowość do skóry głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się popsuła, ale grill był :)
      Coś na wypadanie i w sumie ten tonik dopiero wchodzi do sklepów :)

      Usuń
  8. Piękne włosy. Marze o takiej długości. Po fatalnie obciętych w styczniu Jeszcze mi sporo brak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie dużo urosły! Są na prawdę piękne ;) Pozdrawiam!


    http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też będę szła w tyg na keratynowe prostowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że podzielisz się efektami :)

      Usuń
  11. Są coraz piękniejsze:-) Ja kładłam keratynkę 2 tygodnie temu, teraz moje włosy są krótkie więc częściej muszę je stylizować, trwałe prostowanie mi to ułatwia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi szybciej schną po tym zabiegu i lepiej się układają :)

      Usuń
  12. Moim zdaniem też są dłuższe ;) Nie za dużo, ale jednak ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tak z ciekawości...sama robisz sobie zabieg kreatynowego prostowania czy chodzisz do fryzjerki? ;) na ile ci on starcza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że urosły i do tego ładnie Ci się układają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać różnicę w długości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie wyglądają jakby urosły :) Ja też dziś grillowałam, ale niestety deszcz nas złapał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas też, ale mieliśmy ''daszek'' :)

      Usuń
  17. Przepiękne masz ta loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są dłuższe i to nawet dużo. Pięknie loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spory przyrost- gratuluje :)! Wlosy prezentuja sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy się bardzo rozdwajają i sama nie wiem dlaczego bo nie męczę ich ani prostownicą ani suszarką ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też się rozdwajały mimo, że nie prostowałam i nie suszyłam. Pozniej zaczęłam suszyć i prostować, bo tak i tak sie rozdwajaly. Teraz zaczęłam systematycznie nakładac olej kokosowy i je zabezpieczać i niweluję problem :)

      Usuń
  21. Kochana-oby mi tak rosły-pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Są zdecydowanie dłuższe! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. urosły urosły urosły!
    Acz kolor niejednolity. To wina światła czy rzeczywiście takie jaśniejsze pasemka masz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne włosy i faktycznie urosły

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się chyba nie doczekam takiej długości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś mówiłam o sobie. Życzę wytrwalości i systematyczności :)

      Usuń
  26. Ja też w tym tygodniu będę robiła po raz 4 zabieg keratynowy i z każdym następnym razem jestem coraz bardziej z niego zadowolona. Miałam loczki jak sprężynki, ale puszyły się niesamowicie, nie mogłam w żaden sposób sobie z nimi poradzić, były przesuszone i wyglądały, na o połowę krótsze niż w rzeczywistości były. Nerwów się przy nich najadłam, że hoho... :) A po keratynie - piękne falki i zero puchu, błyszczące, mięciutkie... Aż mi teraz żal tego czasu, który straciłam na bezowocne walczenie z tamtym puchem lub prostownicą. Wreszcie jestem zadowolona ze swojej fryzury, a nawet dostaje na jej temat komplementy. :P
    Twoje włosy są przepiękne i nawet nie wiesz jak marzę o tym, żeby mieć już taką długość jak Ty. A po zdjęciach rzeczywiście widać, że urosły, więc tylko pogratulować i pozazdrościć. Ehh, śliczne masz te kłaczki. Pozdrawiam serdecznie!
    Jaśmina :*

    OdpowiedzUsuń
  27. również widzę przyrost ;) moje z porostem to nie szaleją ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszamy na naszego bloga i przekonaj się jak łatwo ubarwić swoje życie i wnieść do niego trochę więcej kolorów. :)
    Jesteśmy przyjaciółkami, które wspólnie realizują swoje marzenia, cele i wyzwania. Chcemy pokazać Ci jak niewiele potrzeba by przerwać codzienną monotonię i abyś poczuł, że żyjesz :)
    www.makeawishanddoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Włoski rzeczywiscie urosły! pięknie sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...