wtorek, 6 maja 2014

PLAN PIELĘGNACJI NA MAJ-mniej wypadających włosów

Cześć !
Wreszcie mamy mój ulubiony miesiąc maj ! Oby był tak słoneczny jak dziś (u mnie). Mam dla Was pan pielęgnacji na maj. W tym miesiącu będę testować tonik na wypadanie wlosów, więc tematyką przewodnią będzie właśnie zmniejszenie wypadania włosów.



MYCIE 
W maju dam szansę szamponowi z proteinami pereł z Love2Mix. Ponoć fajnie nawilża- zobaczymy. Ma fajny skład, więc będzie w sam raz na szampon do częstego mycia.

ODŻYWIANIE
W kwietniu uzywałam maski jaśminowej. W maju dam szansę jej siostrze, a mianowicie masce z figą z Organic Shop. Mam nadzieję, że spisze się równie dobrze jak jej poprzedniczka. Maskę będę nakładała 2 w tygodniu. Drugim produktem z tej dziedziny będzie silikonowa odżywka, której jak zawsze używam na dwa sposoby. 1.) Po każdym myciu na końcówki włosów 2.) Kiedy będę miała chęć wyprostować włosy.

SERUM
Moje ulubione silikonowe serum sessio. Gdybyście wiedziały jak ono pięknie pachnie ! *.* Do zabezpieczania mogę też dorzucić silikonową maskę na końcówki po każdym myciu.

WCIERKA
No i przyszedł czas na wisienkę na torcie. W maju sprawdzę czy ajurwedyjski tonik przeciw wypadaniu włosów faktycznie działa i za miesiąc zdam wam relację. Tonik ma całkiem ciekawy skład. Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.

Macie jakis pan na maj ? Jakiś temat przewodni ?

49 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy plan się powiedzie :). Ja może zacznę olejować włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni się powiódł :) Zobaczymy jak będzie z tym :)

      Usuń
  2. Mam ten tonik :) Ciekawe czy się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tego szamponu Love2Mix i sprawdza się naprawdę bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam go dopiero raz i odnioslam dobre pierwsze wrażenie :)

      Usuń
  4. Mój plan to wykorzystać kosmetyki zgromadzone. :) Trzymam kciuki aby u Ciebie wszystko się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mialam taki plan, ale cos mi nie wychodzi :D

      Usuń
  5. Szampon, póki co, nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia, ale użyłam go parę razy, więc może dlatego. Figową maskę mam i lubię, ale nie dorównuje wersji z awokado :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji z awokado nie mialam, ale strasznie mnie kusi. Jaśminowa jest genialna i lepsza od tej figowej :) Odnośnie szamponu to użyłam go tylko raz, więc jeszcze nie mam o nim żadnego zdania :)

      Usuń
  6. Będę musiała bliżej się przyjrzeć temu szamponowi ,bo mój jest na wykończeniu .Czuje się bardzo skuszona tym serem(dziwnie to brzmi) sessio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dziwnie :D ale jest świetne :)

      Usuń
  7. To ja napiszę tak , jestem ciekawa podsumowania na początku nowego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak plan się powiedzie, no i oczywiście trzymam kciuki :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni się powiódł, więc na ten też liczę :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za plan i mniej wypadających włosów :)
    Ciekawi mnie maska z grecką figą, będę czekać niecierpliwie na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się po miesiącu os testowania :)

      Usuń
  10. włosy lecę mi strasznie, więc będę wyczekiwać recenzji toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi wypadają, czekam na recenzje ;d

      Usuń
    2. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Fajny plan i ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam olejek Oientana-jeszcze nie używałam regularnie.Podobnie jak Ty ,moja pielęgnacja nastawiona będzie na przeciwdziałaniu wypadaniu włosów.W maju również będę używała szampon z jagódkami.Jestem ciekawa,czy będziesz równie zadowolona z maski z figą i migdałami,tak jak z jaśminowej.Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi. Mam nadzieję, że nam pomoże ( Tobie, Eve i innym, które na niego liczą). Oo to podobnie jak ja. Użyłam jej dopiero raz i sama jestem ciekawa :)

      Usuń
  13. NO JESTEM CIEKAWA TWOJEJ OPINII PO ZAKOŃCZENIU PIELĘGNACJI:)

    OdpowiedzUsuń
  14. napisz o toniku, bo po bioxsine chce czymś efekt utrzymać : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym jeszcze nie słyszałam :) Napiszę dopiero za miesiąc :)

      Usuń
  15. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ten szampon z Love2Mix. Mam na niego ochotę już od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć należy do tych bardziej nawilżających, ale zobaczymy. Miałam maskę z tej serii i byla świetna :)

      Usuń
  16. No proszę : ) Lubię twój blog, właśnie za takie posty za to jak piszesz i że doradzasz w produktach ; * Super sprawa jestem ciekawa organicu : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci powodzenia w realizowaniu Twojego planu majowego :) Jestem ciekawa, czy ten tonik zmniejszy wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również jestem ciekawa :)

      Usuń
  18. Mi włosy bardzo przerzedziły się przez łupież tłusty, którego nie mogłam zdiagnozować. Teraz moje włosy też potrzebują kuracji wzmacniającej i poprawiającej przyrost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o porost to zerknij do mojego poprzedniego planu (powiódł się). Sama mam problem z łupieżem.. a na porost gorąco polecam serum babuszki :)

      Usuń
  19. u mnie plan to nawilżanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała zmniejszyć wypadanie bo tych włosów coraz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten szampon i mogę polecić z czystym sumieniem- jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już się z niego cieszę :)

      Usuń
  22. moje włosy ostatniego czasu strasznie wypadają nie wiem jak już sobie z tym radzić denerwuje mnie to że używam jakiegoś produktu na wypadanie dość długo a nie przynosi on efektów szukam czegoś sprawdzonego czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dożo dało zaprzestanie związywania włosów :)
      Powodzenia !

      Usuń
  23. Moje na szczęście nie wypadają ale za to walczę ze stale powracającym podrażnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. A tą odzywkę silikonową jak dajesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli prostuję włosy to normalnie. A jeśli chodzi o każde mycie to po uzyciu i spłukaniu zwyklej maski nakładam ją na końcówki i spłukuje :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...