środa, 28 maja 2014

OPALENIZNA W 5MINUT NA 3 TYGODNIE

Cześć !
Zbliżają się do nas upalne dni, a więc przyda się wymiana garderoby na letnią, a co za tym idzie przyda się opalone ciało :) Od zawsze nie lubiłam się opalać, a to dlatego, że slońce mnie ''nie łapało''. Jakis czas temu miałam możliwość przetestować zestaw, który mam nadawać opaleniznę na okres 3 miesięcy.


Moja opinia : Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego zestawu. Bałam się efektu pomarańczy i nierównomiernego rozprowadzenie. Na szczęście na obawach się skończyło. Dzięki rękawicy dołączonej do zestawu udało mi się równomiernie rozprowadzić produkt. W skład zestawu wchodzą : rękawica, peeling i pianka opalizująca. Na początku rozprowadziłam peeling na suchej skórze po czym spłukalam go wodą. Osuszyłam się i rozpoczęłam rozprowadzanie pianki za pomocą rękawicy. Wszystko szybko się wchłonęło i już po godzinie widziałam efekt. Po jednej aplikacji efekt utrzymuje się tydzień. Należy aplikować produkt 3 razy z odstępie 8 godzin. Tak też zrobiłam. Efekt mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Obyło się bez plam, a opalenizna wyszła piękna i sloneczna. Pełny efekt utrzymał się 2 tygodnie. Po 2 tygodniach opalenizna zaczęła schodzić, ale dość równomiernie. Nie było tak,że połowa nogi była opalona, a druga połowa nie. Oczywiście podczas schodzenia zauwżyłam drobne plamki, ale były one praktycznie niezauważalne. Jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że to nie jest produkt jednorazowego użytku. Spokojnie wystarczy na zrobienie opalenizny na kolejne tygodnie. Dodatkowo nie ma potrzeby nawilżania pomiędzy aplikacjami. Kolejny plus to brak typowego zapachu samoopalacza.




Dla zainteresowanych składem : 


Cena zestawu : 129zł
Dostępność : Sephora

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej to zapraszam na stronę lub fanpage Vita Libertata
Niedłługo wrzucę na swój fanpage efekty przed i po (niestety nie mogłam znaleźć dobrego światła i dotychczas zdjęcia wychodziły oszukane..)

Miałyście produkt tego typu ?

39 komentarzy:

  1. W sumie to się opłaca ; ) Być takim hot jeszcze przed Latem ; ) Super sprawa. Pozdrawiam < 3

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to całkiem fajna sprawa. Nie wiem czy chciałoby mi się tego używać i czy nie zrobiłabym sobie krzywdy, ale chyba warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja trwa około 10min (nie więcej). Ja jestem mega 'niezdarą' jesli chodzi o samoopalacze i mi się udało :)

      Usuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym samoopalaczem, jednak ja jestem niezdarna i na pewno plamy by mi się porobiły. No i cena 129 zł to mało nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem niezdarą i nigdy nie radziłam sobie z samoopalaczami. Rękawica dołączona do zestawu pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu :)

      Usuń
  4. Ja raczej z takich produktów nie korzystam. Słoneczko bierze mnie szybko a opalenizna trzyma się bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie samoopalacz Lirene i balsam brązujący z tej samej firmy dla 'podtrzymania' efektu to gwarancja pięknie 'opalonego' ciała. Polecam tym, którzy szukają tańszego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie radzę sobie z drogeryjnymi samoopalaczami (tymi podstawowymi), ponieważ zawsze rozprowadzam je nierównomiernie :(

      Usuń
  6. O - bardzo ciekawa rzecz :)
    Szkoda, ze taki drogi ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony drogi, a z drugiej wydajny i wystarczy na lato :)

      Usuń
  7. Na szczęście na takich cudach mogę zaoszczędzić. Polubiłam swoją bardzo jasną skórę i już nawet nie zależy mi na opaleniźnie ;) Zawsze stówka zostaje w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro daje ładny efekt i nie śmierdzi to koniecznie muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takich kosmetyków :).

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam samoopalaczy..wydaję mi się,że po nich mogłabym wyglądać jak jakaś solarka,pomarańczowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na szczęście nie ma takiego efektu :)

      Usuń
  11. Zraziłam się po kilku takich kosmetykach. Pomarańcz plus plamy zawsze mi wychodziły. Tego lata spróbuję się trochę opalić najpierw, ale na następne... kto wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze tak miałam, ale nie tym razem :)

      Usuń
  12. Jeśli ktoś lubi takie kosmetyki to jak najbardziej tak:) Ja zostanę biała, choć opalenizna bardzo mi się podoba:), nie lubię się za to opalać;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialabym jakis dobry samoopalacz kupic, szkoda ze jest taki drogi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale warto zauwazyc, ze wystarczy na cale lato :)

      Usuń
  14. Fajna sprawa :) Może i się opłaca nawet ale ta cena jednak jest przerażająca przynajmniej dla mnie. Kosmetyki ogólnie powinny być tańsze jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No szkoda,że takie drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw ale raczej bedę korzystać ze słońca ponieważ bardzo szybko moja skóra sie opala :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa efektów, nie stosuję tego typu produktów właśnie przed obawą o pomarańczową kolorystykę skóry i nierównomierność " opalenizny " :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam takich specyfikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię być opalona ale zapach samoopalacza powoduje u mnie mdłości,jest okropny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...