czwartek, 15 maja 2014

Miła niespodzianka


Cześć !
Właśnie smażę krewetki i w międzyczasie coś tu skrobię. Ostatnio zawitał do mnie kurier i przyniósł mi milą niespodziankę. Jak co miesiąc L'occiante wysłało boxa. Tym razem jestem pozytywnie zaskoczona. Same zobaczcie :


Kiedy otwarłam pudełko, poczułam niesamowity zapach ! Dość mocno się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam wodę toaletową. Druga rzecz to perfumowane mydło. Obie rzeczy pięknie pachną. Główne nuty to neroli i orchidea. Jestem fanką słodkich zapachów, ale to jest przeciwieństwem i mimo to zapach mi się spodobał.


Mydło perfumowane "Mydło perfumowane Neroli & Orchidea łączy zapachy dwóch szlachetnych białych kwiatów, w rezultacie gdy się pieni, wytwarza kuszący, cudowny zapach. W kontakcie z wodą obficie się pieni, tworzy kremową konsystencję, dzięki czemu zapewnia łagodne i luksusowe oczyszczanie. 

Cena : 30zł/125g   Dostępnośc : TU

Woda toaletowa  "Kuszący i cudowny zapach, Woda Toaletowa Neroli & Orchidea tworzy harmonijną mieszankę zapachów dwóch szlachetnych białych kwiatów. Istota promiennego olejku neroli znad Morza Śródziemnego została staranie zmieszana z absolutem z białej orchidei z Madagaskaru. Owocowe przebłyski pomarańczy i brzoskwiniowe nuty serca dopełniają zmysłowy bukiet, który utrzymuje się delikatnie na ciele w ciągu całego dnia. 

Cena : 230zl/75ml  Dostępność : TU


Ten bo bardzo mi się spodobał. Szczególnie ze względu na perfumy :) Lubicie takie nuty ?

26 komentarzy:

  1. gratuluję miłej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, jak ja kocham wszystkie zapachy! Jestem uzależniona od perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda chętnie bym sobie je kiedyś sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie jestem ciekawa po Twoim opisie zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna niespodzianka, zapach pewnie delikatnie słodki jest, takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubięęęęęęęę krewetki! :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem bardzo fajne rzeczy dali!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miła niespodzianka Ci sie przytrafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach z pewnością jest niebiański :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia jakby mi podpasował,musiałabym go przetestować lecz wydaje mi się że zapach jest cudny,i chętnie bym się nim "psiknęła" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie, a zapach z pewnością jest uwodzicielski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. elegancka przesyłka - ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi ochoty na krewetki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnosci:) Ta woda moze byc intrygujaca

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie niespodzianki są najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczuszka :) Ja dzisiaj pisałam o płynie oczarowym z kwiatem pomarańczy (neroli) właśnie :) Ciekawa jestem jak pachnie ta woda toaletowa z L'Oocitane, połączenie neroli i orchidei wydaje się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulaceje :) rewelacyjna paczka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, takie niespodzianki to chciałabym dostawać :D nie dość ze pewnie polepszył Ci sie
    Humor, to takie ładne zapachy bedą Cie otaczać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna niespodzianka :). Podoba mi się woda toaletowa :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana-zazdroszczę!!!Uwielbiam zapach Neroli,a z orchideą musi stanowić wspaniały aromat:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą bardzo ładnie pachnieć :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam perfymy Neroli i jest tam sam ten zapach i są bardzo męskie więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam neroli, więc pewnie by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...