piątek, 9 maja 2014

LOOK EXPERT- seria intensywnie regenerująca

Cześć !
Dziś mam dla was recenzję zestawu do pielęgnacji włosów Look Expert. Ja mam wersję intensywnie regenerującą. Zapewne widziałyście już ten zestaw w niektórych drogeriach jak np. Natura. Mnie zaciekawiła jego niska cena w stosunku do pojemności. No właśnie.. jak się sprawdził ten zestaw ? I czy w ogóle się sprawdził ?

Od producenta : Odżywka regeneracyjna została opracowana specjalnie do włosów suchych i zniszczonych, które wymagają intensywnej pielęgnacji po różnego rodzaju zabiegach fryzjerskich (jak suszenie, farbowanie, rozjaśnianie i stylizacja). Zawarta w odżywce prowitamina B5 regeneruje włosy nadając im blask i zdrowy wygląd, a jedwab ułatwia rozczesywanie, wygładza oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów. 

Zarówno szampon, jak i odżywka LOOK EXPERT Intensive Repair dostępne są w pojemności 900 ml, w opakowaniach wyposażonych w wygodne dozowniki, ułatwiające aplikację. Produkty można znaleźć w sklepach sieciowych i detalicznych oraz drogeriach za cenę ok. 11,99 zł każdy.


Moja opinia : Zarówno szampon jak i odżywka sa ''zapakowane'' o ogromne butle, ale na szczęście mają wygodną pompkę. Oba produkty są tanie i mają sporą pojemność. Są takie ''rodzinne''. Nazwa brzmi kusząco, ale patrząc na składy tych produktów zastanawiałam się, który z tych składników ma za zadanie regenerować nasze włosy. Zerknijmy na skład :

Skład odżywki :


Skład odżywki jest krótki i.. nic w sobie nie ma. Oczywiście składniki ''aktywne''są, ale dopiero o zapachu, więc nie mają szansy zadziałać. Przed zapachem znajdziemy wodę, emolient raz substancja ułatwiająca rozczesywanie, więc nic ciekawego :)

Skład szamponu : 


W szamponie znajdziemy oczywiście substancję myjącą (SLS) i (CB), trochę oblepiaczy, silikon i oczywiście substancje aktywne (po zapachu rzecz jasna).

Odżywka : Ma lejącą konsystencję.Pachnie specyficznie (tak jak fryzjerskie produkty). Lubię jak odżywka trochę dociąża, a ta jest lekka, zbyt lekka. Myślę, że będą z niej zadowolone osoby, które mają problem z przetłuszczającymi sie włosami czy też z brakiem objętości, ponieważ odżywka absolutnie nie obciąża włosów. Niestety osoby bardziej wymagające lub te z włosami wymagającymi czegoś więcej nie będą zadowolone. Z moimi włosami nie zrobiła kompletnie nic. Nie są ani bardziej miękkie, ani wygładzone. Weźmy pod lupkę obietnice producenta. Odżywka ma regenerować, nadawać blask, wygładzać, ułatwiać rozczesywanie, nadawać włosom zdrowy wygląd i zapobiegać ich elektryzowaniu. Niestety nie regeneruje (na to w sumie nawet nie liczyłam),  nie zapobiega elektryzowaniu (mam wrażenie, że jeszcze bardziej się po niej puszą), nie wygladza, a blask też nie jest jakiś super. Jedyne co robi to może delikatnie ułatwia rozczesywanie. Jeśli chodzi o odżywkę to jestem na NIE
Szampon :  Ten mnie pozytywnie zaskoczył. Mimo, że ma SLS i oblepiacze to nadaje się na takie ''szybkie mycie'' kiedy np. nie mam czasu nałożyć odżywki. Dobrze myje włosy, nie plącze ich. Włosy są po nim takie świeże i ladnie wyglądają. Pierwszy raz się tak zdarzyło, że szampon zachwycił mnie bardziej niż odżywka.




Podsumowując : Odżywka z tej serii nie robi kompletnie nic. Nada się do włosów z tendencją do przetłuszczania się. Jednak szampon jest całkiem dobry jeśli lubicie tego typu szampony.

Miałyście coś z tej serii? :)

42 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów i po Twojej recenzji raczej się nie kuszę :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się niestety nie sprawdziły :)

      Usuń
  2. Trochę kit :D
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw nie dla mnie. Nawet mimo tego że szampon jest ok. Moje włosy na co dzień wolę jedna coś delikatniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę delikatniejsze szampony :)

      Usuń
  4. Cena kusi, ale po Twojej recenzji bede unikać tego towaru. Wole kupić droższa odżywkę i widziec efekty. Oczywiście świetna recenzja. Pozdrawiam!

    www.worldwithmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze a ja w zeszlym tygodniu kupilam tą odżywke. Dziwilam sie ze sklad taki krotki. Niestety nie znam siie na nich i ją kupilam. Dlatego bo skusila mnie pojemniscia i cena. Jeszcze jej na sobie nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie sprawdzi to możesz do niej dodać jakieś półprodukty itd. :)

      Usuń
  6. O kurcze a ja w zeszlym tygodniu kupilam tą odżywke. Dziwilam sie ze sklad taki krotki. Niestety nie znam siie na nich i ją kupilam. Dlatego bo skusila mnie pojemniscia i cena. Jeszcze jej na sobie nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie sprawdzi to możesz ją czymś ulepszyć :)

      Usuń
  7. O kurcze a ja w zeszlym tygodniu kupilam tą odżywke. Dziwilam sie ze sklad taki krotki. Niestety nie znam siie na nich i ją kupilam. Dlatego bo skusila mnie pojemniscia i cena. Jeszcze jej na sobie nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze a ja w zeszlym tygodniu kupilam tą odżywke. Dziwilam sie ze sklad taki krotki. Niestety nie znam siie na nich i ją kupilam. Dlatego bo skusila mnie pojemniscia i cena. Jeszcze jej na sobie nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten zestaw :) Szkoda, że ta odżywka jest aż tak beznadziejna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zdanie jest dokładnie odwrotne: nie warty uwagi szampon i odżywka doskonała do mycia włosów, emulgowania oleju czy jako baza do domowych maseczek. Zużyłam już dwa opakowania i na pewno będą kolejne. :D Swoje butelki kupowałam w Intermarche, fajnie że wchodzą też do natury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nadaje się jako baza do domowych maseczek, ale solo jest zbyt lekka :)

      Usuń
  11. Nie miałam żadnej z tych odzywek i wiem już że nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to odżywka jedna i jeden szampon : p

      Usuń
    2. Szampon mnie skusil witaminaB5 i piekna formulka na opakowaniu ale z tego co wszedzie pisza to ma bardzo zla opinie ciekawe co zrobi z moimi wlosami

      Usuń
  12. Nie widziałam jeszcze tych produktów, nie zakupiłam bym ich jednak. Chociaż z chemicznego punktu widzenia mają ciekawy skład.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj to wiem żeby unikać ich w sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah....tak etykiety zostały raczej pomylone!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwna sytuacja z tą odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki króciutki skład odżywki! Nadawałaby się świetnie do tuningowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba tylko do tego :) Właśnie w ten sposób mam zamiar ją zużyć :)

      Usuń
  17. Nie skuszę się ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz je widzę, ale skoro odżywka nic nie robi to sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny lakier z CATRICE. :) U mnie wczoraj już tak nie było. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a korzystałaś z pianki lub lakieru z serii look expert?? chciałam kupić ale nigdzie nie ma żadnej recenzji i nie wiem czy warto wydać prawie 10 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...