niedziela, 25 maja 2014

DENKO Z ULUBIEŃCAMI

Cześć !
W tym miesiącu tak się złożyło, że zużyłam same ulubione rzeczy, więc postanowiłam połączyć denko z ulubiencami. Nie jest tego dużo..jakoś nie idzie mi zużywanie. Udalo mi się wykończyc 4 rzeczy.


1. Balsam do ciała- Wiem, że nie posiada on jakiegoś super składu, ale genialnie pachnie i właśnie datego jest moim ulubieńcem. Uwiódł mnie jego piękny, malinowy zapach, który dość długo utrzymuje się na ciele. Uwielbiam również malinowy żel z tej serii.

2.Serum na porost-To zdecydowanie mój włosowy hit. Włosy rosną po nim jak na drożdżach ! To właśnie dzięki niemu mój kwietniowy plan przyspieszania porostu się powiódł. Na pełną recenzję zapraszam do tego wpisu.

3.Egyptian magic- krem do twarzy (i do wszystkiego). Ma piękny, krótki skkład (dużo miodu). Bardzo dobrze wygładza i zmiękcza skórę przy czym nie zapycha. Pelna recenzja tutaj.

4.Olej kokosowy- Tyle o nim pisałam, ale napiszę raz jeszcze. Genialny olej do pielęgnacji włosów. Nawilża włosy, łagodzi łupież i przyspiesza porost. Nadaje się jako olejek do ciała, a także do zmywania tuszu (o zaletach zmywania tuszu tym olejkiem pisałam tutaj).

Miałyście coś z tych rzeczy ?
Już niedługo napisze Wam o fajnym zestawie, dzięki któremu można uzyskać opaleniznę do 3 tyg. :)

36 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie kupić olej kokosowy. Trochę się boję że moje włosy go nie polubią ale spróbować zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozesz go zuzyc do czegos innego :)

      Usuń
  2. W jakiej cenie jest ten balsam do ciała? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej interesuje ten krem Egyptian Magic :) zaraz przeczytam recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum na porost mnie podrażniło po czasie, muszę jednak podjąć kolejną próbę współpracy z nim. Olej kokosowy własnie mam zamiar sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum jest jedną z najlepszych wcierek ever! Uwielbiam je i niedługo do niego wrócę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale ten balsam z Sorayi mnie kusi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. magic do mojej twarzy się nie nadaje, do reszty tak owszem

    OdpowiedzUsuń
  8. to serum na porost włosów i ten kremik chyba w przyszłym miesiącu zawitają u mnie w kosmetyczce, strasznie mnie zaciekawiły olejek kokosy to też moje cudo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Daj znać jak się sprawdzą :)

      Usuń
  9. nie miałam nic, ale o egipskim kremie marzę <3 a serum na porost muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubiłam to serum do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytam same pozytywne opinie o tym serum, więc muszę je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten balsam i mnie uwiódł swoim zapachem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować ten balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta seria balsamów z Soraya ma piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię olejek kokosowy :) resztę kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum na porost miałam, ale przez brak systematyczności, trudno mi wyrobić sobie o nim zdanie i muszę kupić jej jeszcze raz, bo szybki przyrost, to coś co bym chętnie u siebie widziała :)
    Egyptian magic jakiś czas temu odstawiłam, by wrócić do niego na jesień, ale wciąż go uwielbiam :)
    Od oleju kokosowego zaczynałam olejowanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcierałam praktycznie każdego dnia i efekty były super. Ja z pewnością kupię ten krem jesienią :)

      Usuń
  17. kochana, podziwiam, że balsam Soraya malinowy napisałaś pozytywnie, ja używałam balsam z tej lini czekoladowy naprawdę nie polecam. Niestety napisałam mu bardzo niepochlebną opinię i przestrzegam Ciebie przed tym czekoladowym. : http://panimagdalenaa.blogspot.com/2014/05/chocolate-kiss.html
    Pozdrawiam Cieplo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...