sobota, 17 maja 2014

Bubel do mycia włosów + drobne zakupy

Cześć !
Mam serdecznie dość tej pogody. Nie wiem jak u Was, ale u mnie ciągle pada. Więc dziś do brzydkiej pogody dołączę Wam recenzję słabiaka do mycia włosów.

Ten szampon dostałam i testowałam go przez równy miesiąc (kwiecień). Nie zachwycił mnie. Moim zdaniem szampon powinien mieć krótki skład, powinien dobrze myć i być w miarę delikatny. Nie powinien plątać wlosów. Jak było tutaj ? Na wejściu zepsuł mi się 'otwór'. Opakowanie jest proste. Konsystencja szamponu przypomina konsystencję tego z BD. Zapach ? Jest delikatny i słodki, ale nie czuć go na włosach. Myślę, że najciekawszy w tym szamponie jest jego skład, który możecie zobaczyć niżej.













Szampon zawiera ALS. To jeden z tych mocniejszych, ale za to ma wysoko w składzie aloes. Inne składniki też są całkiem ok. Myślałam, że przy zawartości ALS szampon dobrze poradzi sobie myciem. Owszem.. myje włosy, ale trzeba go użyć 2 razy. Jeszcze gorzej jest po olejowaniu. Miałam delikatniejsze szampony, które radziły sobie z olejem za pierwszym razem, a tego po olejowaniu trzeba użyć 3 razy, bo inaczej moje włosy po wysuszeniu były niedomyte, tłuste. Co więcej bez użycia odżywki włosy są poplątane. Używając innych szamponów solo nigdy nie miałam tego problemu. Odnoście użytkowania to jest jakiś taki ''tępy''. Jego cena też nie zachwyca.

Mialyście go ? Też się z nim nie polubiłyście ? Pokażę Wam co kupiłam na wczorajszych zakupach :



W croppie kupiłam sukienkę za 59,90 i spodnie (kosztowały 40zł, ale druga rzecz była -50% tańsza, więc zapłaciłam za nie 20zł). W pepco skusiłam się na małą torebkę za łańcuszku za 30zł.

3majcie się cieplutko :)


42 komentarze:

  1. Muszę się przejść do pepco, dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki poleciłabyś szampon oczyszczający z serii rosyjskich kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na mysli taki do mycia od czasu do czasu ? :>

      Usuń
    2. Tak, dokładnie :) Bo do codziennego stosowania to wiem, że lubisz rokitnikowy i u mnie też jest hitem. Więc chcę zrobić zbiorowe zakupy na skarbysyberii i szukam jakiegoś oczyszczającego pewniaka :)

      Usuń
    3. Jakby Ci się jakiś przypomniał to daj znać! :))

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :( a nowości świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szampon i u mnie dobrze się sprawuje, chociaż to prawda, że ze zmywaniem olei słabo sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie. Dla mnie to, ze sobie z tym nie radzi go skresla, bo nakładam olej przed każdym myciem..

      Usuń
  5. super torebka , chyba muszę zajrzeć do pepco , nie wiedziałam że mają tam torebki . Ja też ostatnio poszalałam na zakupach ale przez internet , więc zapraszam także do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jest jeszcze w wersji z miętową wstawką. :)

      Usuń
  6. Szkoda,że się nie sprawdził :( Pozdrawiam i życzę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow taka torebeczka śliczna w pepco jest? cudowna ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze z miętową wstawką :)

      Usuń
  8. Nie znam tego szamponu. Zakupy super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy to ten sam ale miałam go i był cudowny, w ogóle nie miałam z nim takich problemów jak Ty opisujesz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdził się do zmywania olejków (to głowny problem) i własnie to go dyskwalifikuje.

      Usuń
  10. Kosmetyków do włosów z Love Me green nie przeglądałam, szkoda ze taki bubel zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego szamponu i nie kusi mnie jego zakup ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że jest taki słaby.
    Nowa sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety coś za coś. Chcemy łagodniejszych surfaktantów, to musimy się liczyć z tym, ze mogą one słabiej myć, choć wydaje mi się to dziwne. Nie spotkałam się z szamponem, który by nie domywał włosów. Być moze przyczyna tkwi w zbyt małej zawartości % surfaktantów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze lagodniejszy szampon i jakoś bez problemu domywał oleje, więc nie wiem w czym tkwi problem :)

      Usuń
  14. Skład podobnie zaczyna się jak w szamponie aloesowym Equilibra, też jest woda, aloes i ALS, ale jednak ma też więcej dodatkowych, dobrych składników. Jestem jednak zdziwiona, że ten, o którym piszesz, nie radzi sobie z domywaniem olei. U mnie np. Equilibra był czasem aż za mocny, jeśli chodzi o regularne stosowanie, ale wszystko pięknie przy okazji domywał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas sie przejść do pepco : ) i popieram karoline wyprobuj equilibra, to co on z włosami robi to magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdę go gdzieś stacjonarnie :)

      Usuń
  16. to faktycznie bubel! ja bardzo lubię ich krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że szampon się nie sprawdził i to tak znacząco.
    Torebka z Pepco bardzo ładna, nie pomyślałabym, że znajdzie się tam taka perełka, ale Pepco nie raz już mnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie myślałam, że znajdę coś takiego w pepco :)

      Usuń
  18. Szkoda, ze okazal sie taki kiepski. Torebka trafila w me gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja ostatnio napaliłam się na ten szampon, bo przeczytałam o nim same zachwyty :/ Teraz się jeszcze muszę w takim razie zastanowić, bo cena nie jest mała...

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy mył skutecznie, ale plątał włosy. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy a przede wszystkim torebka <3
    nie miałam tego szaponu, ale dobrze, że o nim piszesz bo się na niego czaiłam. Na razie jego kupno albo nie zostawię na dalszą przyszłośc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...