poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Maybelline Better Skin


Cześć !
Dziś wracam do was po dłuższej nieobecności, która była spowodowana chorobą. Mój organizm lubi wybierać takie właśnie wolne dni na przeziębienia itd. Powoli wracam ''do żywych' i przynoszę Wam krótką recenzję podkładu Better Skin. 

Od producenta : ''Podkład Better Skin pierwszy podkład, który działa dla nieskazitelnego wyglądu skóry natychmiast i lepszej skóry już po 3 tygodniach. Czas pożegnać nierówności, przebarwienia czy szarość cery i przywitać skórę widocznie gładszą, ze zredukowanymi przebarwieniami, niczym odnowioną skórę. Przy regularnym stosowaniu innowacyjna formuła z Actyl C redukuje nierówności, zaczerwienienia oraz szarość cery. 78% kobiet potwierdza lepszy wygląd skóry''


Podkład zamknięty jest w gustownej i wygodnej buteleczce  pompką. Niestety mój aparat zaniemógł i nie udało mi się zrobić zdjęcia składu dlatego powiem tylko tyle : skład opiera się głownie na silikonach, w połowie składu znajdziemy panthenol.(składnik aktywny) Opis producenta jest bardzo ciekawy, ale ciężko mi wierzyć w takie rzeczy. Jak dla mnie podklad służy do makijażu, a nie do pielęgnacji. Lepsza skóra dzięki podkładowi opierającemu się na silikonach? Chyba jednak nie. Skóra wygląda na lepszą jedynie po nałożeniu podkładu i nic więcej. Podkład nie należy do tych dobrze kryjących, ma on średnie krycie. Podoba mi się, że nie daje on efektu maski i całkiem dobrze matuje, skóra się po nim nie świeci. Do plusów można zaliczyć fakt, iż jest on bezzapachowy i nie podkreśla suchych skórek.Nie podrażnia. Jego największym minusem jest trwałość, ponieważ szybko znika z twarzy. Jak juz wspomniałam podkład opiera sie głownie na silikonach, więc osoby ze skłonnością do zapychania powinny uważać. Do minusów zaliczę jeszcze nieciekawą gamę kolorystyczną. Praktycznie wszystkie odcienie mają pomarańczowe tony, co nie wygląda zbyt naturalnie. Ten podkład ma kiepskie opinie na wizażu. Osobiście nie jestem do niego tak do końca przekonana.


Miałyście ten podkład ? 

51 komentarzy:

  1. sama się na nie wybieram jak zrobię nalot to pół Rossmanna wykupie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Ja postaram się wybrać tylko w 1 dzień, ale zobaczymy jak będzie w praktyce :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie mają za dużo pomarańczowych tonów :/

      Usuń
  3. Super, nie wiedziałam o tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowiła, że nie wejdę do rossmanna w tym okresie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja drogeryjnych podkladow unikam, bo sa kiepskir. Mam jasna skore, a ciemna twarz (nie wiem czemu) i ciezko mi z podkladem. Poluje na Estee Lauder ale drogii, wiec czekam na promocje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co jeśli ktoś nie ma kuponów?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko kiedy stosuje podkłady....ale lubie jak cos dobrze kryjące:) dzieki za recenzję, bede przynajmniej wiedziała jaki efekt możemy dzieki niemu uzyskać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O promocjach już słyszałam, ale się nie wybieram ;p Co do podkładu to nie dla mnie on ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na liście podkład w musie L'oreal (180 lub 200) oraz cień do powiek Coconut shake tej samej firmy :) Kończy mi się też konturówka do oczu, więc też coś poszukam.

    Bardzo lubię takie promocję, widziałam wczoraj reklamę w TV i bardzo się ucieszyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą mnie podkłady w musie, ale większość z nich ma alkohol :( musze sobie ten sprawdzić i może się na niego skuszę :)

      Usuń
  10. Szkoda, że producenci mogą pisać na etykietach co im się rzewnie podoba a osoby, które nie są świadome działania/składu po prostu się na to nadziewają :/
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabieram się na tworzenie listy zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać wizyty w Rossmannie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze wiedziec o tej promocji :) dziekuje, a podkład wolę affinitone :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chęć na affinitone :)

      Usuń
    2. Swoją drogą mam Affinitone (ten w szklanej buteleczce) i bardzo go lubię, jedyną jego wadą jest słabe krycie. Mimo to jest bardzo przyjemny i bezproblemowy w użytkowaniu :)

      Usuń
  14. Muszę się wybrał po podkład i puder na promocje :).

    OdpowiedzUsuń
  15. będę go unikać, wiedziałam, że słabo wypadnie

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go ale na mojej twarzy robi ciasto :( nie wiem już sama czym ani jak go nakładać, do rossa się przejdę ale nie wiem czy cokolwiek kupie

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej go nie kupię, ale co do promocji w rossmanie - tak bardzo nie chcę nic kupować, ale wiem ze kupię. No i najgorzej to z tą promocją w naturze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba się skusze na naturę, bo w ross już pewnie nic nie ma :D

      Usuń
  18. Miałam raz, jest ok, choć dla mnie najważniejszy jest kolor dobrany odpowiednio do cery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho, jak same silikony to nie dla mnie, bo zaraz będę cała w wypryskach...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne zdanie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie trwałość to nr 1 przy wyborze podkładu dlatego na ten się raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno bym się na niego nie skusiła mam zamiar kupić teraz podkład ale w Naturze na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam tego podkładu, ale jeśli ostrzegasz przed zapychaniem to może daruję sobie jego testowanie:<

    pozdrawiam,
    zapraszam do mnie
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak silikony to nie dla mnie, zresztą kolory też za ciemne ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja do minusów dodam, że firma testuje na zwierzętach, co dla mnie dyskwalifikuje kosmetyk całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio kupiłam ten podkład bo wydawał się być super ale jak w domu nałożyłam go na całą twarz to masakra. Po paru minutach po nałożeniu na twarzy robi się widoczna maska. Oddałam go siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dla mnie, nie lubię silikonowych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja go używam od ponad miesiąca, mam cerę trądzikową, ale nie zauważyłam żeby coś mi się zatykało lub abym miała więcej wyprysków po nim. co do trwałości to jest średnia,ale podkład jest naprawdę niezły, nie zostawia efektu maski, cera naprawdę dobrze wygląda po jego nałożeniu. ja jestem z niego zadowolona mimo iż nie jest to jakiś najlepszy podkład (chodzi mi, że wysokoceniony bądź popularny ;) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...