środa, 23 kwietnia 2014

KWIETNIOWE DENKO


Cześć !
Zbliża się koniec miesiąca, a więc czas na denko. Szału nie ma, ale 5 rzeczy to zawsze coś. Aktualnie jestem na etapie zużywania tego co mam (zobaczymy jak mi to wyjdzie). Trzymajcie kciuki, a tymczasem zapraszam do zerknięcia na moje zużycia. Akurat tak się stało, że wszystkie kosmetyki, które tutaj widzicie przypadły mi do gustu i nie ma wśród nich żadnego bubla.

1.PAT&RUB otulający balsam do dłoni- uwielbiam go za slodki zapach, sklad i wygodne opakowanie dzięki, ktoremu zużyłam go do konca. Bardzo dobrze wygładza dłonie, zostawia taką silikonową otoczkę.Nie wrócę do niego ze względu na cenę, która jest dość wysoka jak na krem do dłoni.

2.Bielenda krem do stóp-jeden z niewielu kosmetyków, który spełnia obietnice producenta. Faktycznie wygładza i przeciwdziała poceniu (dziala jak antyperspirant). Z pewnością do niego wrócę.

3.Sessio, serum do włosów- silikonowe serum do włosów. Pięknie pachnie wanilią, ma dobry jak na takie serum skład (silikony+składniki odżywcze). Wygładza włosy, nadaje się jako serum przed prostowaniem oraz do ochrony końcówek.Jeśli spotkam je stacjonarnie to z pewnością do niego wrócę.

4.Planeta Organica, rokitnikowy krem do ciała-  kocham ten krem głównie za przepiękny zapach ( czuję slodkie landrynki). Ma świetny skład, dobrze wygładza i zmiękcza skórę. Zimą z pewnością do niego wrócę, 

5.Soraya, żel pod prysznic ''malinowa obsesja''- Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz kocham ! Ten żel ma niesamowity zapach, kóry dość długo utrzymuje się na ciele ! Niestety nie wiem, gdzie można go kupić, dlatego jeśli posiadacie taką informację to koniecznie dajcie mi znać !

Jak wasze kwietniowe denko?
Wiecie, gdzie można kupić ten żel ?

51 komentarzy:

  1. Żel z Sorayi widziałam nie raz w Rossmanie, tak mi się zdaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też widziałam w rosku i jeszcze w supermarketach :D

      Usuń
    2. Pewnie widziałyście balsamy, bo mają takie same opakowania :) (jesli o ross chodzi). Szukałam w rossmannie i były same balsamy ;/

      Usuń
  2. Kremu z Bielendy chętnie spróbuję, bo faktycznie większość tego typu produktów nie działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tego co miałaś ;) Ten żel mignął mi albo w naturze albo w rossmannie przed oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może widziałaś balsam, bo sprawdzałam :)

      Usuń
  4. W moim denku będzie krem do stóp, dlatego następny będzie ten z Bielendy - skoro działa jak antyperspirant to na lato będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko balsam z P&R oraz żel Soraya - oba te produkty to dla mnie buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadnego kosmetyku nie miałam w użyciu i żadnego niestety nie znam. Z Bielendy co jedynie używam żelu do oczyszczania twarzy. :-) Sorai nie lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czekoladową wersje żelu z Soray, pachnie bardzo ładnie również. A żele do kupienia były swego czasu w Biedronce, czy nadal sa nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zostały tylko balsamy.. jak wszędzie ;)

      Usuń
  8. Moje denko powoli się powiększa :).
    Z Twojego nic nie miałam, ale chętnie wypróbowałabym ten krem do stóp :).

    OdpowiedzUsuń
  9. też skończyłam malinową obsesję, lubię ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel będę musiała wypróbować. Chociaż mnie kusi wersja czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, ze wersja czekoladowa nie jest już tak fajna:)

      Usuń
  11. miałam ten krem do stóp z Bielendy i też byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żel ostatnio był przeze mnie widziany w Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te żele widziałam normalnie w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może widziałaś balsamy, bo wyglądają tak samo :)

      Usuń
  14. Miałam ten krem do stóp :) Był świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Ciebie mam ochotę wypróbować wszystkie kosmetyki z tego denka! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To serum wygląda bardzo ciekawie.
    Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :) Niestety z tego co się orientuję jest dostępne tylko w sklepach internetowych. Możesz też poszukać w sklepach fryzjerskich :)

      Usuń
  17. Nie miałam żadnego z tych produktów :-) ale zaciekawiło mnie serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten balsam ostatnio widziałam w sklepie Intermarche :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam balsam malinowy Soraya i kupiłam go w Rossmannie. Żelu prawdę mówiąc nie widziałam z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam balsam- one są wszędzie, ale po żelach ani śladu..

      Usuń
  20. Żele i balsamy Soraya z tej serii są z pewnością w Hebe

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel z Sorayi wczoraj w Biedronce widziałam :D
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. żele zapewne są w drogeriach więc spokojnie możesz przejść:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapachy balsamów do rąk PAT&RUB. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam ten żel, kupiłam go w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...