wtorek, 1 kwietnia 2014

Kwiecien miesiącem porostu włosów& cięcie

Cześć Dziewczyny !
Jak wiecie udało mi się trochę odratować wlosy po keratynowym prostowaniu, ale to nie bylo jeszcze to czego chciałam dlatego dziś odwiedzilam znajomą fryzjerkę, która mi je podcięła (około 3cm). Jako, że kosmetyki których mam zamiar używać do pielęgnacji włosów w kwietniu, mają właściwości przyspieszające porost włosów, kwiecień będzie dla moich włosów miesiącem przyspieszania porostu. Zobaczmy co i jak będzie pieściło moje włosy w tym miesiącu :


SZAMPON 
Tutaj jeszcze nie mam określonego szamponu do codziennego stosowania, ponieważ jeszcze żadnego nie kupilam. Na zdjęciu powyżej szampon do oczyszczania włosów raz na 2 tygodnie, a mianowicie Seboradin regenerujący.

ODŻYWKA
W tym miesiącu postawiłam na odzywkę silikonową. Będę jej używała na dwa sposoby. Po każdym myciu na końcówki włosów w celu ochronnym oraz kiedy będę miala zamiar wyprostować lub będę chciała, aby były bardziej rozluznione  to użyję jej w tym samym dniu ( raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie)

MASKA
Maska z Organic Shop, wersja z jaśminem, która ma nadawać włosom puszystość i przyspieszać ich porost. Zobaczymy jak sobie poradzi. Mam zamiar stosować ją 2 razy w tygodniu na długość oraz na skalp na około 20 minut.

WCIERKA
Powracam do mojego ulubionego serum na porost włosów babuszki. O tym dlaczego jest to moje ulubione serum możecie przeczytać w tej recenzji. Będę je wcierała w skalp każdego dnia.

OLEJ 
Na skalp i na długość mój ulubiony olej kokosowy efavit. O tym dlaczego jest moim ulubionym olejkiem przeczytacie w tym wpisie. Olej kokosowy ma właściwości przyspieszające porost włosów. Mam zamiar go stosować przed każdym myciem na 3h i raz w tygodniu na noc (jeśli się uda)

SERUM
Oczywiście nie może zabraknąć silikonowego serum na końcówki. W tym miesiącu pomoże mi o nie zadbac serum sessio (pięknie pachnie wanilią).

Na koniec obiecane zdjęcie podciętych włosów. Za miesiąc porównany czy coś urosły :


Macie już swój plan pielęgnacji na kwiecień ? Na co stawiacie w tym miesiącu ?

30 komentarzy:

  1. Ja już też zaplanowałam pielęgnację na kwiecień. Można poczytać na blogu. Ja stawiam na zmniejszenie wypadania włosów. Moje na szczęście same od siebie dość szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zwykle staram sie walczyć z puchem, nawilżam oraz tak jak ty walczę by urosły : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą silikonową odżywke nie splukujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon Seboradin ma taki przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi sie, że kwiecień staje sie powoli miesiacem porostu....hahahaha i ja też mam taki plan.....musimy się wspierac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również tak uważam, co kolejny blog, to czytam, że wszyscy mają ten sam zamiar :-D
      (i ja także.. :-)

      Usuń
  6. Szczerze powiedziawszy nie zaplanowałam jeszcze dokładnie pielęgnacji, jednak wiem że stawiam na nawilżenie. I chcę zmienić pielęgnacje na nieco bardziej "kręconą". Wydaje mi się, że moje włosy jednak chciałby się falować/lokować jednak coś w obecnej pielęgnacji im to uniemożliwia ;) Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzecznie donoszę, że link do notki o oleju kokosowym nie działa :)
    Ja będę chciała popracować również nad porostem, jednak nie rozmyślałam jeszcze nad produktami. Muszę podciąć niesforne końcówki, które pomimo usilnych prób nie chcą wrócić do formy, myślę, że dla świętego spokoju podetnę z 5cm, dlatego szybko będę chciała nadrobić obcięte centymetry.

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwietniu zamierzam aplikować domową maskę z drożdży na skalp. W marcu je piłam, ale nie dam rady dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w kwietniu olej arganowy, odżywka z joanny, i czarne mydło :) minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ale w kwietniu zamierzam postawić na odżywienie i nawilżenie. I w końcu przekonać się do odżywek ze spłukiwaniem :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten olej kokosowy i chyba najlepszy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę sobie zakupić jakąś odżywkę z silikonami bo nawet chyba żadnej nie mam a przydała by się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę powrócić znów do intensywnego olejowania kokosem bo w marcu olejowałam jedynie 2 razy w tygodniu a niestety moje włosy potrzebują duuuużo oleju :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też walczę o przyrost ale domową wcierką z kawy zobaczymy jak będzie po miesiącu :) Powodzenia w systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za rezultaty, chociaż moim zdaniem Twoim włosom już nic nie jest potrzebne. Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. olej kokosowy mnie kusi od dawna;) włoski jak zwykle piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam plan i się go trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie zaplanowałam pielęgnacji na kwiecień, ale raczej skupię się na wykańczaniu zapasów niż zakupie nowych produktów. Seboradin+odżywki Isany i Garnier, a do tego chyba Jantar. Czyli w zasadzie klasycznie, a z olei wykończę z pestek winogron :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też muszę wrócić to intensywnej pielęgnacji - nie podoba mi się co fryzjer zrobił mi z włosami, więc muszę podgonić je przyrostem

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy i chyba już tych wszystkich kosmetyków nie potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować to serum babuszki agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stawiam na oleje i drożdże, popijam też herbatę pokrzywową. Wypróbuję także nowe balsamy do włosów Planeta Organica, dziś kupiłam i to stacjonarnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włoski kochana:))Maska jaśminowa-cudeńko-mam nadzieję,że u Ciebie się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog! Cieszę się że na niego trafiłem. Można sporo poczytać o zasadach zdrowego żywienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyczytałam w którymś poście, że używasz oleju PRZED umyciem włosów - zostawiasz go na długo? I czy PO umyciu też go używasz, czy już tylko odżywka, silikon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam (naprawdę) wiele wpisów i odpowiedzi znalazłam sama : )

      Usuń
  27. Uwielbiam odżywkę Chantal Sessio, świetne kosmetyki. Poczytałam o nich i okazało się że firma Chantal od 25 lat robi preparaty do włosów. Tanie, ale efekt zdumiewający, polecam jak ktoś nie próbował, a farbuje włosy lub ma zniszczone szampon arganowy. Porównałam skład z szamponem Vichy i tu Was zaskoczę jest taki sam , jedyna różnica to Chantal zawiera argan a Vichy Animexil:) Bardzo, bardzo dobre produkty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...