piątek, 11 kwietnia 2014

Co powinno, a czego nie powinno zawierać serum do końcówek ? +przykłady


Cześć !
Dziś o czymś co powinna mieć każda dziewczyna dbająca o włosy, a mianowicie o serum do końcówek. Niby taka podstawowa rzecz, ale wiele osób ma problem z dobraniem właściwego serum i często te osoby twierdzą, że np. serum zamiast chronic ich włosy-wysusza je. Wszystko zależy od składu i właśnie o tym w dzisiejszym wpisie.


Reasumując najlepiej, gdy serum zawiera jak najwięcej składników zabezpieczających takich jaki silikony czy też parafina. Ekstrakty i olejki nie są już tak ważne, ale mogą być. Ważne, aby nie zawierało ono alkoholu (mam na myśli alcohol i alcohol denat), który je wysuszy.A teraz kilka przykładowych kosmetyków tego typu. Tych dobrych i tych złych :


Moim ulubionym jest argan oil z rossmanna. Dziewczyny polecają rownież to pierwsze z GP (znajdziecie je w naturze). Dobry skład ma również serum garnier, które znajdziecie w rossmannie i serum biovax A+E, które kupicie w SP lub w innych aptekach. Nie polecam zaś jedwabiu biosilk z rossmanna, ponieważ zawiera on alkohol. Ten składnik zawiera również drogeryjne serum z pantene i serum z katalogu avon.

Trzymajcie się ! :)

79 komentarzy:

  1. dobre informacje,z chęcią z nich skorzystam,jedwab z GP stosuję

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fakt, sam biosilk nie jest zbyt dobry, Mnie wysuszył włosy. Argan oil lubię, serum z Biovaxa uwielbiam. Chyba najlepsze jakie do tej pory miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, bardzo fajna, przydatna ściąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. GP w rossmannie również można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuję unikać też protein w serach do końcówek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proteiny mogą ''puszyć'', ale w tego typu produktach jest ich zazwyczaj malo :)

      Usuń
  6. Mi skończył się olejek arganowy(serum),teraz próbuję eliksiru z Biovaxu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami nakładam olejek pod serum :)

      Usuń
  7. Mam właśnie ten jedwab ale jeszcze nie jest odpakowany. I tak będę go nakładać na całe włosy więc nie tylko na końcówki. Osobiście nie potrzebuję serum. Odkąd ścięłam włosy lekko za ramiona (kilka miesięcy temu) nie zobaczyłam ani jednej rozdwojonej końcówki :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak jest tak wszystko czarno na białym napisane-co wolno a czego nie. Argan oil czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi. Ja jestem zadowolona ;)

      Usuń
  9. Obecnie używam jedwabiu z GP i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne info. skorzystam przy zakupach drogeryjnych :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko i na temat - dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, u mnie Biosilk na zmianę z olejkiem arganowym doskonale chroni końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. podobno wpis robiła ostatnimy czasy inna blogerka ale nie moge skojarzyć jaka :D
    w każdym razie, przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy jeszcze niezbyt świadomie dbałam o włosy używałam BioSilka, teraz używam GP, a kiedy mi go zabraknie - serum od CHI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam. Teraz poszukuję CHI :)

      Usuń
  15. Ja teraz mam serum na końcówki z Indola, ale używałam też z Avonu i w sumie byłam zadowolona, więc może po prostu moje włosy je tolerują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny wpis i napewno się przyda komuś szukającego dobrego zabezpieczenia. Ja używam jedwab marion i również jest bardzo fajny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kiedys używałam i byłam zadowolona :)

      Usuń
  17. Kiedyś używałam namiętnie serum z Avon, albo Biosilk i cały czas się zastanawiałam czemu moje końce cały czas źle wyglądają ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dłuższego czasu używam serum GP a od niedawna zakochałam się w olejku Bioelixire. Świetnie chroni i do tego pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam Bioelixire Argan Oil, jest to produkt, który mogę polecić w ciemno. Jest również dostępny od niedawna w Biedronce. Będąc na zakupach zobaczyłam opakowanie obok "słynnego" Biosilka. Wzięłam do ręki, otworzyłam, a w środku - Bioelixire Argan Oil, natomiast opakowanie jest nieco inne niż to dostępne w Rossmannie, nawet jakoś inaczej się nazywa. Pewnie zrobili jakąś wersję dla Biedronki. Nie pamiętam niestety ceny, ale pewnie nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go uwielbiam :)
      Z ciekawości sprawdziłam i faktycznie jest w biedronce :)

      Usuń
  20. A ja nie mogę odzwyczaić się od serum z avon'u :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwazam ze jakis rozpuszczacz skladnikow musi byc wiec stad i alkohol:) Fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli argan oil jest dobry to nie boje się go otworzyć i w końcu go wypróbuję : ) ja aktualnie jestem zakochana w oleju z pestek śliwki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Kusi mnie, ale niestety nigdzie nie mogę go znaleźć stacjonarnie :(

      Usuń
  24. O, bardzo przydatne informacje, zwłaszcza, że wszyscy tak zachwalają serum z Avonu i jedwab Biosilk ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przydatny post. :) Miałam ostatnio zły serum i narządził mi szkody w włosach ;C http://pielegnacja001.blogspot.com/2014/03/awon-advance-techniques-daily-shine-dry.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Serum z Biovaxu jest świetne! Obecnie mam serum na końcówki z Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam od niedawna Argan oli :) Kupiłam w biedronce :) Czyn i w moimi włosami cuda, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam jedno serum z Green Pharmacy i zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne jest jeszcze serum Joanna Argan Oil a to argnowe serum które wymieniłaś też lubię i polecam :) Muszę spróbować jedwabiu z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  30. argan oil i GP mam i je używam na zmianę :) bardziej lubię ten z GP ma pompeczke i lepiej sie aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam argan oil, a tego z GP jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  31. No ja się dzisiaj dowiedziałam, że jedwab z GP wycofują. Ja lubię na końcówki ostatnio olej ze słodkich migdałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to wycofują ?!? Skąd wiesz ?

      Usuń
    2. Więc muszę kupić, bo od dawna mnie kusi :)

      Usuń
    3. albo po prostu zmieniają skład :)

      Usuń
  32. Kiedyś używam duuużo serum na końcówki z avonu, ale muszę powiedzieć że im nie zaszkodziło, a włosy nie rozdwajały się. Obecnie kończę serum z Matrixa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja narazie używam GP i jestem zachwyocona,wcześniej używałam Biowaxa ale okazał się bublem wcale nie zabezpieczał .Teraz mam wielką ochotę na Argan Oil

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale garnier goodbye damage ma w składzie alkohol...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to 3 pierwsze składniki to silikony. Po nich jest zapach więc jeśli już jest to w bardzo małej ilości, która nie zaszkodzi :)

      Usuń
  35. Ja stosowalam ten z Avonu i przestalam gdy zobaczylam sklad. Lezy juz z rok czasu i wlasnie przypomnialas mi aby wyrzucic je do kosza. :-) Ja mam serum z GoldWella eliksir. Co sadzisz o nim? Uzywalas go? :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedyś używałam biosilka, ale od dłuższego czasu jestem wierna GP :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też bardzo lubię serum Argan Oil i fajnie sprawdza się u mnie też jedwab z GP :) Biosilku od dobrych kilku lat unikam. Podobało mi się serum na końcówki Alverde, ale ma na drugim miejscu podobno alkohol :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Na niektórych produktach mam również składniki takie jak Perfum, Alkohol Benzyl czy ich tez powinnam unikać? Czy moze sie myle?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...