poniedziałek, 28 kwietnia 2014

ABSOLUTNY ULUBIENIEC KWIETNIA- JAŚMINOWA MASKA DO WŁOSÓW

Cześć !
Dziś mam dla was recenzję maski do włosów, której namiętnie używałam ( i nadal używam) w kwietniu. Mowa o jaśminowej masce do włosów z Organic Shop.



Moja opinia : Maska zamknięta jest w prostym, plastikowym pojemniczku. Po otwarciu czuć intensywny zapach. Jest on słodki, kwiatowy. Sama maska ma żółtawy odcień i gęstą konsystencję. Zacznę od tego, że myślałam, iż będzie ona niewydajna, ale okazało się, że jest wręcz przeciwnie. Przy mojej długości włosach i używaniu jej 2-3 razy w tygodniu (nie oszczędzałam) od początku kwietnia.. została mi jeszcze połowa maski. Maska nie dość, że ładnie pachnie, jest wydajna i świetnie działa to ma dobry skład. Same zobaczcie 

Skład (INCI): Aqua with infusions of: Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (organiczny olejek jojoba), Organic Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract (organiczny ekstrakt jaśminu); Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cananga Odorata Flower Oil (olejek ylang-ylang), Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Przejdźmy do działania.  Producent obiecuje nam dwie rzeczy : miękkość i puszystość. Kłaniam się za miękkość, bo tak faktycznie jest. Nie zauważyłam jednak, aby wlosy były puszyste i bardzo się z tego cieszę, bo nie lubię takiego efektu :) Nieważne czy nakładam ją na 2 minuty czy na pól godziny. Efekt zawsze mnie zachwyca. Oczywiście, kiedy potrzymamy ją dłużej to włosy są bardziej dociążone. Maska nie obciąża włosów i nie przyspiesza ich przetłuszczania. Nie należy do tych lekkich, potrafi dociążyć (ale nie obciąża). Pozostawia na włosach delikatny zapach. Nadaje im basku. Są one miękkie i bardzo gładkie. Jestem zachwycona. Przez ten miesiąc odniosłam wrażenie, że maska zrobiła coś więcej. Nie wiem czy pamiętacie, ale na początku miesiąca podcięlam koncówki. Zawsze po cięciu końcówki niebawem znowu się rozdwajały. Tym razem było zupełnie inaczej. Do tej pory nie zauważyłam zniszczeń. Wracając do działania to warto wspomnieć, iż maska spisuje się w każdej sytuacji pogodowej bez względu na wilgotność powietrza. Kiedy wrócę z krótkich wakacji to dodam zdjęcie włosów ''po'' jej użyciu :)

Cena : Aktualnie na promocji 23,90zł
Dostępność : klik

Ta maska stała się moim ulubieńcem. W maju mam zamiar używać jej siostry. Zobaczymy, która z nich okaże się lepsza. Kusi mnie jeszcze wersja z avocado i miodem. Miałyście tą maskę ?

59 komentarzy:

  1. Przyznam sie szczerze, ze zanim zaczęłam prowadzić bloga to czytal twojego i to chyba bardziej dokładnie niż anwen. I wciąż tak jest ! Uwielbiam twoje wpisy niezależnie od ich tematyki.
    To dzięki tobie robię zakupy rosyjskich kosmetyków do włosów które u mnie sie najlepiej spisują i wszystkie produkty, które poleciałas są także dla mnie dobre i ten tez trafia So mojego koszyka skoro go polecasz! Dziękuje kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło :) Możliwe, że mamy podobny ''gust'' kosmetyczny, więc chętnie zerknę na Twoje ulubione rzeczy :)

      Usuń
  2. czaję się na nią od kąd prowadzę bloga czyli ponad rok :) ale zawsze rezygnuje z zakupu w ostatniej chwili z obawy przed zbyt nachalnym zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest intensywny tylko podczas używania. Na wlosach pozostaje jedynie bardzo delikatna nutka :)

      Usuń
  3. swietna ta maska, musze ja koniecznie kupic

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,zostało mi jej ciutek.Uwielbiam ją,w sumie wszystkie maski z tej serii działają tak,jak obiecuje producent.Na pewno wrócę do niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak życzyłaś mi, aby sprawdziła się u mnie równie dobrze jak u Ciebie :) I mialaś rację, bo jest świetna ;)

      Usuń
  5. Z tej serii nie miałam tylko tej wersji, wydawała mi się najmniej interesująca :) A maska z avocado i miodem jest świetna, rewelacyjnie nawilża i dociąża włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wydawała się ona najmniej interesująca, ale akurat jej spróbowałam jako pierwszej i jestem zauroczona :) Z pewnością się na nią skusze :)

      Usuń
  6. O, całkiem dobra wydajność, miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siła Twojej opinii jest niesamowita :D Ja również chętnie spróbowałabym maskę, ma dość krótki skład, olej na początku i śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie niesamowicie ta właśnie wersja, uwielbiam olej jojoba ;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji wypróbować ale widzę że nie bez powodu od jakiegoś czasu mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze zapisać na listę i zakupić jak wykorzystam posiadane zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam tej maski, ale jest juz na mojej liscie ;) Skladowo bardzo mnie kusi, moje wlosy lubia olejek jojoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej maski, ale po Twojej recenzji mam ochotę ją wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie bardzo tą maską :) Trafi na listę kosmetyków do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  14. Muszę ją wypróbować ;) Pierwszy raz widzę tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem czy dałaby sobie rade ta maska z moimi niedobrotami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj innych recenzji i porównaj :)

      Usuń
  16. Przyjemna maska. Używam sporadycznie, bo jednak potrzeba do tego trochę czasu.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym czasie robię inne rzeczy, więc jak dla mnie bez różnicy :)

      Usuń
  17. Maski z tej serii bardzo mnie kuszą, a po Twojej recenzji czuję, że muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem zdjęć z efektami :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jak widzę na opakowaniu efekt puszystości to wiem, że nie dla mnie, więc skoro ta nie robi tak to ją chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo i na początku trochę się obawiałam, ale jak się okazało - niepotrzebnie :)

      Usuń
  20. Wydaje się bardzo fajna. Ma przyjemny i krótki skład :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O wrzuć zdjęcia włosków, wrzuć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się kiedyś nad jej zakupem, bo kocham wszystko, co związane z jaśminem...Wtedy jednak nie mogłam znaleźć praktycznie żadnej recenzji na jej temat. Teraz wiem, że warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  23. Muszę ją kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę o niej pamiętać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam teraz maskę z Romantica i spisuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaśmin i jojoba, super ! włoski muszą po niej pachnieć obłędnie ! ja zamówiłam w aptece Olejek jojoba firmy Etja i już się nie mogę doczekać jak wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja od dzisiaj testuję jaśminową odżywkę Orientany, ale zdaje się, że jej wydajność nie będzie zbyt dobra.
    Jak tylko ją skończę, rozejrzę się za tą maską.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...