wtorek, 15 kwietnia 2014

A może smaczny peeling ?

Cześć !
Mamy już wiosnę, a więc czas przerzucić się ze słodkich kosmetyków na te o bardziej orzeźwiającym zapachu. Ja zaczęłam od owocowego peelingu, o którym macie okazję dziś przeczytać, a mianowicie kremowy peeling do ciała ''summer ice cream'' :)

Samo opakowanie wygląda genialnie. Niczym opakowanie po lodach, ale wnętrze robi równie dobre wrażenie! Same zobaczcie na te kawałki owoców w peelingu. Sam peeling ma ładny dziewczęcy kolor i owocowy zapach. Ja czuję tutaj nutę brzoskwini, jest on orzeźwiający, idealny na wiosnę czy też lato. Ja jednak mam sentyment do tych słodkich zapachów.

Kolejna ciekawa sprawa to Skład (INCI): Sucrose, Glycerin, Sodium Cocoyl Isethionate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil , Hippophae Rhamnoides Fruit Powder , Rubus Idaeus Fruit Powder, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract , Organic Passiflora Edulis Seed Powder , Organic Butyrospermum Parkii, Tocopherol , Parfum

Zobaczcie ile ma w sobie składników odżywczych (zaznaczone na różowo) takich jak :olejek brzoskwiniowy ( już wiem skąd ten zapach), proszek z owoców rokitnika, proszek z owoców malin, ekstrakt z truskawek , organiczne nasiona owoców marakui, organiczne masło shea, witamina E. Jak dla mnie bomba :) Przejdźmy do działania. Peeling nie należy do tych słabych, ale tez nie jest bardzo ostry. Można go sobie ''regulować''. Masując delikatnie uzyskamy delikatniejszy efekt, a masując mocniej efekt tarcia będzie mocniejszy i trzeba uważać. Określiłabym go raczej jako peeling idący w stronę tych mocniejszych. Ma gęstą konsystencję i trochę się klei. Pozostawia na skórze delikatną warstwę, ale nie taką jak po peelingach z parafiną, choć efekt jest podobny. Skóra jest wygładzona i miękka w dotyku. Mimo to wolę peeling z Organic therapy, który kosztuje prawie tyle samo i jak dla mnie jest po prostu lepszy choć ten wygląda genialnie. Minusem jest na pewno dostępność (praktycznie tylko przez internet). Do plusów zdecydowanie można zaliczyć wydajność. Potrzeba naprawdę niewielkiej ilości tego peelingu, aby wykonać ten ''zabieg''. 

Cena : 39,90 (na promocji)/ 450ml
Dostępność : tutaj

Miałyście ten peeling ? Macie swoje ulubione? Polecicie mi coś ? :>

61 komentarzy:

  1. Fajny, szkoda, że taki drogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo mam sentyment do takich zapachów i jeszcze te kawałki owoców,świetne,od razu wyobrażam sobie ciepłe i słoneczne lato ;**
    z wielką chęcią,gdy tylko znajdę ten peeling w sklepie to go wypróbuję ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sobie to wyobrażam, kiedy czuje ten zapach :)

      Usuń
  3. Niesamowicie smakowicie wygląda ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż ślinka mi pociekła!Peelingi mają cudne opakowania-chętnie sprawiłabym sobie taki.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepysznie wygląda *_* skład mnie powalił :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale wygląda niesamowicie. Może mi się uda od zajączka go "wysępić" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie przypominają lody lub jakieś sorbety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kusi mnie "tropikalny mix" ale jest jeszcze droższy...

      Usuń
    2. Pewnie dlatego, że ma być "antycellulitowy" :)

      Usuń
  8. Ale fajnie wygląda. W życiu bym nie powiedziała że to peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo zachęcająco. A te kawałki owoców sprawiają, że czuję się, jakbym patrzyła na jakiś koktajl a nie kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie-wyglada jak koktajl owocowy :)

      Usuń
  10. wyglada cudownieee! nic tylko zjesc, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł, że muszę mu się opierać 1-2 w tygodniu :D

      Usuń
  11. Mniam, wygląda smakowicie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuniu jak on jadalnie wygląda <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam takiego peelingu, ale wyglądem jestem zachwycona! :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nie spotkałam się jeszcze z kawałkami owoców w peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pierwszy raz taki widzę :)

      Usuń
  15. już samo opakowanie zachwyca :) a zawartość wygląda...smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zbyt smacznie i zbyt kusząco :)

      Usuń
  16. opakowanie zachwyca, a zawartość najchętniej bym zjadła;D
    Pierwszy raz jednak widzę taki peeling, nie wiem tylko czy bym się na niego skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda genialnie. Zewnątrz i wewnątrz. Będę musiała się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja go nie mogę kupić, bo poprostu bym go zjadła. ale i tak chętnie bym wypróbowała jak i te co polecasz z organic therapy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego bałam jak go otworzyłam :D

      Usuń
  19. Wygląda bosko :D
    aż chciałoby się go zjeść ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zboczyłam zdjęcie otwartego produktu to kilka razy musiałam się upewniać czy to na pewno do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam ale jeszcze wszystko przede mna :) Strasznie kuszący i jeszcze ten zapach o którym piszesz, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wygląda! Ja proponuję Ci peeling Farmony do ciała wiśnia i porzeczka. Coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku wygląda jak sorbet z owoców leśnych!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglada pysznie :)
    A co do włosów ja rowniez mam kreciolki i dlatego tez Twoj blog jest stalym miejscem, ktore odwiedzam od dluzszego czasu :) A teraz sama zdecydowalam zalozyc bloga ;)
    Pozdrawiam cie serdecznie, krecone wlosy są przepiekne :D
    http://ekouroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda tak apetycznie, że chyba spróbowałabym go zjeść <3

    Ja osobiście peelingi zazwyczaj robię sama, w zależności od potrzeb- z kawy, oliwy z oliwek,soli. Tanie, a do tego cały dzień pachnę kawą-co dodatkowo mnie orzeźwia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki piling to bym chciała kiedyś mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...