środa, 9 kwietnia 2014

A może czekolada i olej makadamia?

Cześć ! :)
Dziś post 'na szybkiego'. Ostatnio kompletnie nie mam czasu i niestety nie mam na to wpływu. Dziś będzie o czymś czego używam na poprawę humoru podczas kąpieli, a mowa o :



Zacznijmy od spaw zewnętrznych. Prawdę mówiąc patrząc na opakowanie odniosłam wrażenie, że to lody czekoladowe. Po otworzeniu tego ''słoiczka'' poczułam przepiękny zapach orzecha i kakao. Zapach jest słodki, ale nie jest przesłodzony czy też mdlący. Jak dla mnie w sam raz ! Czysta słodycz, ale bez przesady :) Konsystencja jest bardzo gęsta. Jeśli chcemy użyć tego żelu tak jak sugeruje producent to faktycznie należy rozpuszczać go pod bieżącą wodą, ponieważ inaczej się nie rozpuści tak dobrze. Ja używałam go na 3 sposoby. Pierwszy sposób to zgodnie z jego przeznaczeniem- żel do kąpieli. Rozpuściłam 1,5 łyżki żelu pod bieżącą wodą i już w trakcie rozpuszczania czułam ten magiczny zapach. Takie zapaszki zdecydowanie umilają kąpiel. Producent zaleca, aby kąpiel trwała 15minut i tak też zrobiłam. Jeśli chodzi o obietnice typu ''wygładzenie'' to nawet na to nie liczyłam, bo takie rzeczy powinny po prostu ładnie pachnieć. Mimo to moja skóra była tak delikatnie wygładzona, ale i tak musiałam nałożyć balsam. Drugi sposób to używanie tego żelu jako.. po prostu żelu. I w tej wersji również mi się spodobał. Przede wszystkim dlatego, że nie wysuszył mi skóry (ostatnio miałam z tym problem). Trzeci sposób użycia to-- ''szampon do włosów''. W sumie ten trzeci sposób to czysty przypadek, bo zapomniałam kupić szamponu. Zerknęłam na skład i pomyślała m ''okey, zobaczymy''. Domył olej, a włosy się nie plątały dlatego będę go używać częściej :) Odnośnie składu to jest on bardzo przyjemny. Same zerknijcie : 

Skład (INCI):Aqua, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract (ekstrakt kakao), Sodium Coco Sulfate, Glycerine, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Organic Macadamia ntegrifolia Seed Oil (organiczny olej makadamii), Stearyl Citrate, Hydrolyzed Silk Protein (proteiny jedwabiu), Panthenol (prowitamina В5), Yogurt Powder (proteiny mleka), Tocopheryl Acetate ( witamina E), Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, CI 75810, Caramel.

Cena: 27,90 / 450ml
Dostępność : klik

Miałyście ? Lubicie ?

42 komentarze:

  1. Bardzo fajny post chętnie poszukam też takiego żelu w sklepie,bo wydaje się warty zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stacjonarnie będzie ciężko :(

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym go powąchać :D Uwielbiam zapach czekolady. Niestety troszkę drogi, a ja nie mam wanny. Szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam smakowite kosmetyki jak najbardziej tak :)
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pysznie wyglądają te "lody" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście opakowanie można pomylić z kubełkiem lodów:D ależ to musi pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina opakowanie lodów czekoladowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz to kocham! uwielbiam takie smaczki kąpielowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ! :D
    Zapach na pewno cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący produkt. Przyznam że te deserki do ciała już jakiś czas temu zwróciły moją uwagę i chyba się w końcu na jakiś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria jest super :) Mam jeszcze peeling, ale o innym zapachu :)

      Usuń
  10. Brzmi kusząco, a w zasadzie smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda super, kusisz :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście wygląda jak lody :) Jeśli zapach nie jest sztuczny to produkt w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty. Nie spotkałam się z nimi nigdy. Muszę też wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się na nie czaje - tylko większy dopływ gotówki i biorę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Orzech i kakao? Ten zapach musi być cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. narobiłaś mi niesamowitą ochotę na ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiscie, idealny sklad na lepetyne, choc CB u mnie by na taki eksperyment "nie pozwolilo" ;) Orzech i kakao, chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...