poniedziałek, 3 marca 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA

Cześć Dziewczyny !
Dziś post na szybko, a mianowicie włosowa aktualizacja. Z góry przepraszam za zdjęcie marnej jakości.. Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami więc następna aktualizacja będzie bardziej ''wyrazista'' :)

Na początku zaznaczę, że minęły już dwa miesiące od mojego zabiegu zestawem alpha-keratyna. Efekty już się powoli wypłukują, a więc mam zamiar wykonać ten zabieg po raz kolejny jeszcze w tym tygodniu (właśnie przyszedł mi zestaw). Zapewne pokażę Wam efekty w sobotę :) Tymczasem :


Luty był dla moich włosów miesiącem olejowania, silikonowych masek i oczywiście nie obeszło się bez prostowania raz (czasami dwa) w tygodniu. Nie zauważyłam jakiejś szczególnej zmiany oprócz powracania włosów do skrętu. Marzec zapowiada się troszeczkę intensywniej, ale o tym w planie pielęgnacji :)

A jak wasze włosy ? :>

40 komentarzy:

  1. Piękne, lśniące i długie włosy :) Moje chyba będą takie dopiero za rok a może i dłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robisz, że tak szybko rosną? Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w lutym nie robiłam nic w tym kierunku, ale gorąco polecam serum na porost włosów babuszki :)

      Usuń
  3. jaram się Twoim skrętem jak zawsze, oddaj mi go <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ostatnio strasznie się przesuszyły,rozczesać je to jakaś masakra.Chyba wrócę do olejowania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! :) Osobiście bardziej podoba mi się marcowa wersja, bardziej pokręcona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne-kochana po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać,że włosy wracają do naturalnego skrętu ale to dobrze,że znowu będziesz robiła sobie na nich zabieg prostowania bo mi osobiście bardziej podobają się delikatniejsze loki.Więc chyba tobie tez ;)
    Ja w tym miesiącu paluję ufarbować włosy bo już wyglądają strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podobają się delikatniejsze loki :)

      Usuń
  8. Widać już nieco mocniejszy skręt. Pięknie lśnią, czekam na post o powtórzeniu zabiegu i planach na marzec, skoro jest intensywniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieg wykonam w sobotę, a plan pojawi się w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  9. Też chce taki skręt włosów. Moje w lutym za dużo eksperymentów przeszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. trudno zrozumieć kobiety , te co mają piękne kręcone - prostują a te c o mają długie obcinają

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że są mega zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Pięknie wyglądają Twoje włosy, pełne blasku i doskonałej kondycji!

    OdpowiedzUsuń
  13. super skręt, nie rozumiem dlaczego je prostujesz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje akurat miały się w tym miesiącu bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja bym już chciała takie wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy. I czekam z niecierpliwością na Twój marcowy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :) a moje sobie spokojnie rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Są piękne! Cały czas marzę o takich loczkach, ale niestety moje włosy się tak nie kręcą :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...