środa, 5 marca 2014

Tanie maski z silikonami i resztą dość dobrego składu


Cześć dziewczyny !
Często myśląc o silikonowych maskach/odzywkach wiele osób wyobraża sobie kosmetyk napompowany silikonami i resztą ''beznadziejnego'' składu. W dzisiejszym wpisie, na przykładzie 2 masek i jednej odżywki  ze sklepu chantal pokażę Wam, że kosmetyki z silikonami mogą mieć dobry skład i wcale nie muszą być drogie. Ciekawe ?Zapraszam !

1.MASKA ''WANILIOWA''


Sczerze mówiąc myslalam, że nazwa będzie tak jak w większości ''profesjonalnych'' kosmetyków tylko nazwą i nutą zapachową. Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam w składzie ekstrakt z wanilii. Skoro o składzie mowa, to jest on bardzo ciekawy. Patrząc na niego można wywnioskować, iż maska będzie miała właściwości ochronne (silikony) i odżywcze (ekstrakty). Wiadomo, że włosów nam nie naprawi, ale skład prezentuje się przyjemnie.Na początku emolientysilikony, później jedwab, ekstrakt z wanilii, panthenol.  Maska ma techniczne plusy takie jak przepiękny waniliowy zapach (szkoda, że nie utrzymuje się długo na włosach), praktyczny dozownik, dużą pojemność 500ml) i niską cenę ( zł). Działanie : Już podczas spłukiwania włosy są sypkie. Ta maska w porównaniu z kolejna lepiej radzi sobie z wygładzeniem włosów (porównajcie sobie to zdjęcie, z tym drugim, były robione w odstępie 3 dni). Przyjemnie rozluźnia skręt. Dociąża, ale nie obciąża. Nie przyspiesza przetłuszczania. Jak dla mnie sama słodycz bez goryczy :)

2. MASKA ''MLEKO I MIÓD''

Maska ''mleko i miód'' ma przyjemny, słodki zapach miodu. Nie będę się powtarzać jeśli chodzi o techniczne plusy (tak jak wyżej). Skład tej maski jest równie ciekawy co skład jej poprzedniczki, a nawet ciekawszy. Czyli emolienty, ochronne silikony i odżywcze substancje takie jak : keratyna, proteiny mleczne, laktoza, miód, panthenol. Przejdxmy do dzialania : Włosy są bardzo miękkie w dotyku i wygładzone. Nie ''psuje'' skrętu. Powiedziałabym nawet, że po niej jest bardziej wyrazisty. Jeśli mialabym wybierać pomiędzy tą, a poprzednią.. wybralabym wersje waniliową, ponieważ wolę taki rozluzniony skręt.

3.ODŻYWKA



Mimo, iż jest to odżywka, a nie maska, to jak dla mnie jest to najlepszy produkt spośród tych trzech. Dlaczego? Ponieważ genialnie wygładza włosy i rozluźnia skręt ! Porównajcie sobie te 3 zdjęcia i spójrzcie jaka jest różnica jeśli chodzi o skręt. Zasadniczo na pierwszym zdjęciu włosy wyglądają na prostsze, ale to właśnie efekt po tej odżywce podoba mi się najbardziej :) Niestety nie mogłam uchwycić składu, ale jest ''zbudowany'' na podobnej zasadzie jak maski, a mianowicie silikony i substancje odzywcze :)

Produkty są dostępne na tej stronie klik. Ceny masek to 12,24zł/500ml. Natomiast odzywka kosztuje 10,46zł/500ml

Miałyście te maski lub tą odżywkę ? Jak wrażenia ?



41 komentarzy:

  1. Jak wykończę moje zapasy to skusze się na maskę z mlekiem i miodem

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu kusi mnie maska waniliowa(Ekstrakt wanilii w składzie)-a Ty jeszcze kusisz!Oj Ty!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę nawilżającą z Sessio i tak samo byłam zadowolona jak i Ty. Wciąż mam dwufazową odżywkę w sprayu z olejem arganowym - tu jest gorzej, zamiast wygładzać potęgowała puszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwufazową, ale inną i jeszcze nie mam o niej zdania, ale na pewno nie będzie ulubieńcem :)

      Usuń
  4. nie miałam i w sumie nie wiem na co bym się zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale moim włosom chyba dobrze bez silikonów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się najbardziej efekt na włosach podoba najbardziej na ostatnim zdjęciu ;) Kusi mnie ta odżywka i najlepsza w niej jest bardzo niska cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam maskę Sessio kokosową. Bosko pachniała i bosko działała. Ale teraz to skuszę się na ten miód i mleko. Na wiosnę idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi kokosowa, bo uwielbiam ten zapach :)

      Usuń
  8. nie słyszałam, ale dzięki Tobie musze je zapisać na listę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że nie ma ich w takich 'w drogeriach (chyba) :)

      Usuń
  10. Mam szampon i odżywkę od tej firmy (w złotych opakowaniach), ale jeszcze nie zostały przeze mnie przetestowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe składy, nie słyszałam jeszcze o żadnej, ale może kiedyś na którąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam maskę waniliową CHANTAL Sessio, cudownie pachnie i na prawdę świetnie działa. Teraz skusze się na miód i mleko. Świetne kosmetyki, bardzo dobra jakości w bajkowej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny przyjazne, chyba wypróbuje tą firmę na swoich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tę maskę z miodem i mlekiem :) włosy są dużo lepsze po niej. a zapach, cudooowny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i tych produktach. Wszystkie jednak wydają się być dość ciekawe no i ceny są niskie, więc czemu by nie wypróbować? Na pewno pomyślę o tych produktach gdy będę musiała się zaopatrzyć w maski i odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za tą recenzje :-)
    Za taką cenę myślę, że wypróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam odżywkę do włosów suchych, jest rewelacyjna. Widocznie odżywia i nawilża włosy, cudowny produkt za cudowną cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam odżywkę Chantal Sessio do włosów suchych. Bardzo ładnie nawilża i odżywia włosy,nie obciąża. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam odżywkę Chantal Sessio do włosów suchych. Bardzo ładnie nawilża i odżywia włosy,nie obciąża. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po przeczytaniu recenzji kupiłam maskę waniliową i nowość zupełną szampon odświeżający. Jestem zachwycona, ciekawi mnie, czy Wam też ten szampon przypadnie do gustu. Dla mnie super. Wcześniej miałam szampon arganowy a teraz na próbę zakupiłam ten:) Polecam oba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne, dobrze działające kosmetyki, Chantal jest rewelacyjny, polecam
    Mi osobiście seria Sessio z olejkiem arganowym bardzo poprawiła kondycję włosów. Teraz są ładne, błyszczące i się nie puszą (elektryzują).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne, dobrze działające kosmetyki, Chantal jest rewelacyjny, polecam
    Mi osobiście seria Sessio z olejkiem arganowym bardzo poprawiła kondycję włosów. Teraz są ładne, błyszczące i się nie puszą (elektryzują).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...