sobota, 8 marca 2014

Suszarka prostująca poszukiwana !

Cześć Dziewczyny !
Na początku serdeczne życzenia z okazji dnia kobiet ! Dzis wpis ''na szybko'', a mianowicie poszukuję suszarki prostującej.

Skąd pomysł?
Jakiś czas temu byłam u fryzjera. Po cięciu Pani fryzjerka wysuszyła mi włosy (bez użycia szczotki). Wlosy po samym suszeniu były proste ! Ta suszarka wyglądała jak normalna suszarka, nie miała żadnej szczotki. Od razu mówię, że nie chodzi mi o taką :


Z chęcią bym tak wrócila i zapytała co to za suszarka, ale niestety salon został zamknięty. Wiecie może coś na temat takiej 'magicznej' suszarki ? :>

43 komentarze:

  1. dziękuje i wzajemnie ;)
    a nie chodzi Tobie czasem o taką suszarkę http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=24639
    ja ostatnio właśnie robiłam rozeznanie względem tej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Nie chodzi o suszarkę z nakładkami :)

      Usuń
  2. Ciekawe, co to za właściwości magiczne miała :D Może to fryzjerka potrafiła dłońmi wymodelować włosy w ten sposób, by nawiew suszarki je wyprostował? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam właśnie taką z nakładką prostującą (http://bloglotty.blogspot.com/2013/06/suszarka-i-prostownica-czyli-philips.html) :) Chętnie się dowiem o takiej magicznej suszarce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę ; ) A to nie chodziło może po prostu o jakiś kosmetyk dany wcześniej na włosy, a następnie suszenie ich pod odpowiednim kątem ? : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie. Mialam kiedyś tą mgiełkę i nic nie robiła :)

      Usuń
  5. Też raczej stawiałabym na działanie kosmetyku i suszenie zgodnie z łuskami włosa. Pierwsze słyszę o takim cudzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie chodzi o kosmetyk :) Na 100% wiem ,ze jest taka suszarka. Znajomy fryzjer mi mówil, że kosztuje około 800zł, ale nie ma pojęcia jak sie nazywa :)

      Usuń
  6. jakby takie cudo istniało, to ja chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedzialam się, że istnieje, ale nie mam pojęcia jak się nazywa :)

      Usuń
  7. Też chętnie się dowiem co to za suszarka ;D

    zapraszam ;) http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Do prawdy nie wiem i nie rozumiem dlaczego tak walczysz z naturalną strukturą Twoich włosów. Masz je piękne kręcone a chcesz je ciągle prostować. Może kiedyś zmienisz w końcu zdanie :) Tyle osób na pewno by chciało takie włosy jak Ty masz. W kręconych jest orginalnie a w prostych pospolicie. I żeby nie było że jestem prostowłosą maniaczką włosów kręconych, sama mam kręcone :) A co do suszarki mam dokładnie taką jak na zdjęciu ( rzadko jej używam i przy moim dość mocnym skręcie się sprawdza). Nie znam innej suszarki prostującej od tej jedynie taka suszarko-lokówka ale to raczej o to nie chodzi niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lubię mieć proste, a czasami kręcone :)

      Usuń
  9. nie słyszałam o takim cudaku : )

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę o takim czymś, mi nie trzeba prostowania, bo z natury takie mam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje sa proste po zwyklej suszarce i kokos prostuje krecone wlosy bynajmniej w moim przypadku

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o takiej nie słyszałam, ale jak się dowiesz co to za cudo to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osiągam taki efekt za sprawą każdej suszarki, więc myślę, że chodzi tutaj raczej o technikę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy przy moim skręcie tak się da :)

      Usuń
  14. miałam podobną jak na foto ale widzę , że nie o taką chodzi , w każdym razie ta moja nie działała

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm nie mam pojęcia co to za magiczna suszarka, aż sama jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem znaczenie mogła mieć moc suszarki :) te salonowe mają zdecydowanie większą moc niż te standardowe do użytku domowego. A czym silniejszy nadmuch powietrza na włosy tym niej się odkształcają, a do tego prowadzenie strumienia powietrza pod odpowiednim kątem na włosy :) Moc suszarki, która myślę najlepiej by się sprawdziła to taka z mocą 2000-2200W :) Pozdrawiam! :) Żaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście mam suszarkę o własnie takiej mocy i zdecydowanie mogę powiedzieć, że po wysuszeniu i rozczesaniu włosów mam kłaki proste. Ale żebym ją nazywała "prostującą" to raczej nie.
      A, i zdecydowanie chłodny nawiew z jonizacją działa cuda potem.

      Usuń
    2. O tak, jonizacja to świetna sprawa :)

      Usuń
  17. U mnie każda suszarka daje taki efekt przy rozczesaniu włosów na mokro po myciu i obciążeniu ich silikonami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem po użyciu odpowiednich produktów i przy użyciu suszarki z funkcją jonizacji, przy jednoczesnym zastosowaniu odpowiedniej techniki suszenia włosy będą proste ;) Jeśli chcę osiągnąć taki efekt, używam czegoś wygładzającego i susząc włosy, wygładzam je dłonią ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką dokładnie czyli Lissima Rowenta miałam ja. I systematycznie niszczyłam nią prostując swoje włosy :( Ale to było już dawno temu na szczęście i nieprawda :) Teraz wracam już do naturalnych włosów (choć jeszcze długa droga przede mną). A suszarka ta właśnie się niedawno popsuła. Używała ją już po mnie tylko moja mama. Ale przyznam, że urządzenie służyło przez kilka dobrych lat bez szwanku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do suszarki to szukaj tych z wielką końcówką - znajdziesz je w większych marketach czy sklepach typu Media Markt, Saturn itp. One mają tak dużą moc, że przy odpowiednim użyciu świetnie prostują włosy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak, że po zwykłym suszeniu moje włosy są proste. Bez żadnych specyfików, drogich sprzętów czy szczotki. Gdy schną same są lekko falowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...