wtorek, 25 marca 2014

OLEJ KOKOSOWY- DLACZEGO WARTO ? 8 ulubionych zastosowań

Cześć Dziewczyny !
Dziś chciałam Wam przypomnieć  swoim wielofunkcyjnym ulubieńcu, a mianowicie o oleju kokosowym. Miałam wiele olejków kokosowych i zawsze wracałam do tego ze zdjęcia. Nie wiem czemu, ale po prostu sprawdził się najlepiej.


Oleje kokosowy jest łatwo dostępny. Ja swój kupuję w sklepie zielarskim za jakieś 15zł. Dostaniecie go również w sklepach ze zdrową żywnością no i oczywiście przez internet. Ważne, aby olej był nierafinowany. 
Swego czasu używałam go bardzo systematycznie. Miałam 5 miesięcy przerwy i znów do niego wróciłam. Dlaczego tak bardzo go lubię ?

  Genialne wygładza włosy- Wiem, że ten olejek jeśli chodzi o włosy na długości to albo się go kocha,     albo nienawidzi. Trzeba to po prostu sprawdzić. Jeśli się nie sprawdzi to zawsze można go             wykorzystać w inny sposób, ponieważ jest wielofunkcyjny.


Przyspiesza porost włosów- systematycznie wcierany w skalp przed myciem przyspiesza porost   włosów Więc jeśli wasze włosy nie lubią jego dzialania na długości to możecie go zużyć na skalp.


    Łagodzi łupież- Kiedy ktoś z moich znajomych ma z tym problem to zawsze polecam olej kokosowy.          Wystarczy wcierać go w skalp przed myciem. Pomaga !

   Serum na końcówki- Zawsze po myciu wcieram odrobine tego olejku w końcówki  czym nakładam           silikonowe serum

   Jako olej do twarzy - Ponoć na właściwości zapychające, ale wydaje mi się, że wszystko zależy od 
       rodzaju skóry. Mnie np. ani razu nie zapchał. Skóra jest po nim bardzo przyjemna w dotyku.

  Delikatnie rozjasnia skórę- Przy regularnym olejowaniu twarzy tym olejkiem zauważylam, że moje           przebarwienia delikatnie się rozjasniły. Spokojnie na włosy tak nie działa.

 Zwalcza opryszczkę - Kiedy czujemy to ''mrowienie'' wystarczy posmarować to miejsce olejem        
     kokosowym, a opryszczka nie wyjdzie. U mnie zawsze działa jeśli zrobię to akurat w tym momencie.

 Do demakijażu - Ten sposób odkrylam calkowicie przypadkowo. Skończył mi się płyn do demakijażu
     oczu. Wtedy nalożyłam trochę oleju kokosowego na wacik i przyłożyłam do oczu. Teraz właśnie w ten
    sposób zmywam tusz do rzęs, ponieważ olej genialnie sobie z tym radzi, nie podrażnia i dodatkowo ma          genialne właściwości.

 Balsam do ciała/dłoni/stóp- Używam go również zamiast balsamu, kremu do ciała czy też kremu do
     stóp. Znakomicie wygładza i zmiękcza skórę.

Lubicie ? W jaki sposób go używacie ? :)

57 komentarzy:

  1. U mnie na włosach niestety nie sprawdził się, ale jako balsam czy olejek do kąpiel... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest własnie w nim dobre. Jeśli nie sprawdzi się na włosach można go wykorzystać inaczej :)

      Usuń
  2. nigdy go nie miałam ale wiele dobrego czytałam i słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go jeszcze nie miałam. Ale wymieniłaś tyle zastosowań, że znalazłam dla siebie minimum 3 :). Muszę wejść u mnie do sklepu zielarskiego i o niego popytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) Pamiętaj, aby byl nierafinowany :)

      Usuń
  4. Zachwycona zapachem jeden jedyny raz wysmarowałam się nim cała i wskoczyłam do łóżka... okazało się, że na skórze nie pachnie jak ciasteczka tylko zwęglony, dymiący boczek z nutą ciasteczek. Z trudem zasnęłam, w międzyczasie mocno mnie zemdliło i rozbolała głowa ale sił nie wystarczyło, żeby się podnieść i wziąć prysznic jeszcze raz.
    Jestem ciekawa, czy olej kokosowy innej firmy poradziłby sobie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja olej kokosowy spożywam, duszę na nim cukinię i inne warzywa, piersi z kurczaka. Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam tym zastosowaniu i mam zamiar sprobować :)

      Usuń
  6. Na włosy czasem go stosuję, ale częściej używam go w kuchni do smażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój ulubiony olej , Efavit, ma piękny kokosowy zapach Ja czasami dodaję odrobinę do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem pewna czy szkodzi czy pomaga moim włosom... po czym to poznać? tylko tak dokładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie szkodzi. Po prostu każde włosy reagują na niego inaczej. Jeśli go nie lubią to siępo nim strasznie puszą :(

      Usuń
  9. Lubię go nakładać na włosy ale z domieszką innych olei.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie skutecznie zraził po zastosowaniu na włosy- dostałam okropnego łupieżu, włosy wyglądały jak jeden, wielki puch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Twoje włosy należą do gruby tych, które siez nim lubią. Zawsze możesz go wykorzystać w inny sposób :)

      Usuń
  11. u mnie świetnie sprawdza się przy łupieżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam olej kupiony przez net (nie ten z efavit) i powiem Ci że mój wogóle nie pachnie kokosowo:(
    Czy ten z Efavit pachnie kokosem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - pachnie kokosem. A może Twój jest rafinowany ?

      Usuń
  13. Też go mam :) faktycznie fajnie działa, na włosach się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja go nie miałam, ale widzę, że muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na mnie vatika dobrze dziala, dlatego ten czysty też muszę kupić! i ten sposób na opryszczke mnie zaciekawił trzeba spróbować : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i byłam zadowolona, ale tego można uzywać do różnych rzeczy :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię olejek kokosowy. Stosuję go głównie na końce włosów, a mój TŻ na twarz.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja go kocham na włosy i na twarz :) fajnie że opisałam do czego się moze jeszcze przydac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety u mnie się nie sprawdził i pojechał w świat ;) Włosy były po nim napuszone okropnie. Nie przyszło mi do głowy, że można go jeszcze na tak wiele sposobów wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to go lubię- jest wszechstronny :)

      Usuń
  19. Będę musiała wypróbować olej tej firmy,poprzedniej też się dobrze sprawował ,ale może ten będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olej kokosowy to mój ulubiony olej :) Pieknie pachnie i super sie sprawdza do pielegnacji twarzy i dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety na moich włosach się nie sprawdził, ale zrobiłam z nim peeling cukrowy i po prostu cud, miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyslałam ! z chęcią spróbuję :)

      Usuń
  22. czy są jakieś maseczki do włosów z wykorzystaniem tego olejku? Chodzi mi o to z czym go mieszać ile minut trzymać na włosach no i czy stosować go przed myciem cy po?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokladnie ten olej ostatnio kupilam :) Glownie z zamiarem olejowania skalpu ale mysle, ze wyprobuje tez inne opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam go, ale dawno, jak miałam bardziej zniszczone włosy ;) Chyba muszę go teraz kupić. Miałam ten sam co Ty. Pamiętam, że pięknie pachnie!

    Zapraszam blog-amandy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiedziałam o zastosowaniu na opryszczkę

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę musiała wypróbować, niektórych z tych zastosowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ten Twój olej ze zdjęcia nadaje się również do celów spożywczych? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, muszę wreszcie kupić ten olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu zdecydować się na zakup. Nie wiem czy na włosy się sprawdzić, ale bardziej zaczęło mi zależeć na dobrym balsamie do ciała. Może na moje problemy ze skóra na rekach pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post,będę musiała wypróbować olej kokosowy na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kokosowego oleju używam tylko do włosów, na skórę twarzy boję się - jest skłonna do zapychania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z oleju kokosowego piękę chleb :)
    Pozdrawiam
    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak się nad nim zastanawiam od dłuższego czasu, bo olejowanie oliwą z oliwek i olejem z pestek winogron chyba już wycisnelo z moich wlosów maksimum, tylko kurcze jaki ten olej kokosowy ma zapach? Jak mocno intensywny to sobie daruję, ale jeśli delikatny to chętnie się w niego "uzbroję" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...