poniedziałek, 17 marca 2014

KERATYNOWE PROSTOWANIE- PLUSY I MINUSY

Cześć Dziewczyny !
Na początku przepraszam za dość dlugą nieobecność, ale nadal nie ogarnęłam tego czemu nie mogę wejść na swojego bloga. Piszę i nie mam pojęcia jak to wszystko będzie wyglądało po opublikowaniu, więc wybaczcie mi jakiekolwiek nierówności w tekście. Dziś o zabiegu keratynowego prostowania włosów. 


Ten zabieg wykonywalam 2 razy zestawem alpha keratyna. Taki zabieg kosztuje 100zł.W skład zestawu wchodzi szampon (100ml), preparat z keratyna (100ml), pędzelek, spinki, kosmetyczka. Zestaw za pierwszym razem wystarczył mi na jeden zabieg. Za drugim razem poradziłam sobie z połową, a więc zostało na kolejny raz. Przejdźmy do obiecanych plusów i minusów.



















Powyżej 2 zdjęcia. Pierwsze z nich przedstawia moje włosy przed zabiegiem, a drugie 3 mycia po zabiegu

PLUSY
-Skraca się czas suszenia włosów
-Skraca się czas ukladania wlosów. Wcześniej potrzebowalam na to około 15 minut. Teraz wystarczy, że przeczeszę włosy szczotką i mogę wychodzić.
-Mamy spokój na 2 miesiące :)
-Włosy są gladsze
-skręt jest rozluzniony
-już nie muszę tak często sięgać po prostownicę, 
-mam wrażenie, że trochę odżyły, ponieważ już nie potrzebują tak wiele jak przed zabiegiem

MINUSY
-Po pierwszym myciu włosy nie są proste lecz mają zmniejszony skręt.
-Po takim prostowaniu trzeba podciąć końcówki, ponieważ po kilkukrotnym prostowaniu końcówki nie wyglądają później najlepiej.
-włosy trochę szybciej się przetluszczają
-Podczas wykonywania zabiegu zapach nie jest bardzo intensywny tak jak przy encanto ( wiem,  bo moja kuzynka wykonywała sobie kiedys ten zabieg), ale kiedy np. prostujemy wlosy zapach się uwalnia i trochę ''szczypie''

Pamiętacie jak ostatnio pokazywalam Wam efekty po drugim prostowaniu ? Dacie wiarę, że po kolejnym myciu włosy już nie są w takim okropnym stanie? Tamten stan był winą dodania do odżywki zbyt dużej ilości protein. Na szczęście wszystko wróciło do normy :)

Wykonywałyście kiedys taki zabieg ? 

50 komentarzy:

  1. Ja nie potrzebuję, bo mam proste włosy. Ale Twoje włosy wyglądają całkiem ładnie... tylko, że fale, które teraz masz są dość nieregularne, albo po prostu tak do zdjęcia się ułożyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt po pierwszym zabiegu :) Teraz tak nie mam :)

      Usuń
  2. Myślę, ze warto było. Masz teraz takie delikatne fale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tego nie żałuję, ponieważ wykonałam ten zabieg już 2 raz i planuje kolejny :)

      Usuń
  3. Na szczęście nie muszę prostować.. ale Twoje wyglądają bardzo dobrze:) Szkoda tylko końcówek, ale myślę, że jest to bardzo dobra alternatywa dla dziewczyn w loczkach :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała proste, ale na taki zabieg bym się nie zdecydowała, poza tym u mnie i tak na dłuższą metę by się to nie sprawdziło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała takie jak Twoje :)

      Usuń
    2. Moje są takie falowane i nijakie:D ja bym chciała proste jak druty:D

      Usuń
  5. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Ale mnie osobiście się takie coś nie podoba :) kręcone <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy są proste jak druty, i jak większość prostowłosych chciałabym kręcone ;) Ale zabieg fajny i na pewno lepszy niż codzienne prostowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że na blogu wszystko okej, równo :)
    Dobrze, że włoski po kolejnym myciu odzyskały trochę życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie za jakiś miesiąc będe prostować keratynowo włosy i juz nie mogę sie doczekać. Falowane włosy są dość meczące dla mnie./

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wolę Ciebie w wersji zakręconej jednak najważniejsze jest to, abyś to Ty czuła się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pokochałam swoje włosy takie jakie są dlateg oraczej się nie skuszę. ale dobrze, ze jednak Tobie włosy nie zostały takie jak pokazywałaś zaraz po!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tego powodu :) To była wina przeproteinowania :)

      Usuń
  11. Mam proste włosy, więc taki zabieg nie jest moim włosom do szczęścia potrzebny :) A Twoje aktualne falki ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam proste włosy a chciałam bym mieć kręcone.Kobiecie się nigdzie nie dogodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zabieg nie dla mnie bo mam proste jak drut włosy ;). Ale Twoje są piękne. Nieważne czy kręcone czy wyprostowane :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to już jest, że dziewczyny z loczkami chcą mieć proste włosy a dziewczyny z prostymi włosami chcą mieć loczki....ech.... Masz bardzo ładne kręcone włosy i nie wiem po co to prostowanie i niszczenie włosów jakąś chemią. Moim zdaniem powinnaś zadbać o loczki, o jakieś podkreślenie ich skrętu. Nie zawsze działanie wbrew naturze jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale loki do mnie nie pasują :) Jestem zdania, ze wlosy są dla mnie, a nie że ja jestem dla włosow :)

      Usuń
  15. Nigdy nie wykonywałam takiego zabiegu i nie będę wykonywać, żal byłoby mi moich włosów wolę je kręcone, Twoje też wolę kręcone między innymi na Twojego bloga zaglądam żeby oglądać Twoje kręcone włosy no ale skoro wolisz prostować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji może będziesz miała ochotę zerknąć na mój blog lavaniaviola.blogspot.com :)

      Usuń
    2. O reklamie było w osobnym wpisie :)

      Usuń
    3. Szczerze nie miałam zamiaru się reklamować jedynie zaprosić Cię do zobaczenia że kręcone też jest piękne jeżeli odebrałaś to jako reklamę to możesz usunąć mój komentarz :) Tym bardziej że wypowiedziałam się na zadane przez Ciebie pytanie, a dopisałam resztę osobno bo komentarz wysłał mi się za szybko.

      Usuń
    4. Nie usunę. Po prostu przyjęło się, że jeśli ktoś zostawia link- nikt wtedy nie wchodzi :) Staram się uczulać na to innych, bo można sobie zaszkodzić :)

      Usuń
    5. W każdym razie nie miałam zamiaru się reklamować, ale dzięki :)

      Usuń
  16. czy ten zabieg oparty jest na stosowaniu formaliny ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam i nie będę. Polubiłam swoje kręciołki. Ciebie też wolę w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chce ten zabieg zastosować ale trochę się boje ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Myslalam nad takim zabiegiem ale chyba powiem nie:)Musze gladkosc osiagnac w inny sposob:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam ''laminowanie'' siemieniem :)

      Usuń
  20. Bałabym się to zrobić włosom :P

    OdpowiedzUsuń
  21. moje włosy są proste i nie potrzebują takich zabiegów, ale dobrze wiedzieć że takie coś można wykonać, fajnie ze opisałaś plusy i minusy tego zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A możesz powiedzieć jakiego szamponu używasz po poddaniu się zabiegowi alpha keratin?

    Pozdrawiam
    Ivre

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się zastanawiam nad tym prostowaniem:
    ALFAPARF Lisse Design
    U mnie w salonie kosztuje to 160zł więc nie dużo nawet :)
    Ale jak napisałaś o tym, że trzeba podciąć końcówki to się zastanawiam bo i tak moje włosy nie są zbyt długie...
    Za tydzień mam urodziny i się zastanawiam czy aby nie wykonać prostowania włosów przez parę :)
    O takie coś:
    http://www.youtube.com/watch?v=jltbr0Wx8Ag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...