środa, 12 marca 2014

KERATYNOWE PROSTOWANIE- DRUGIE PODEJŚCIE

Cześć Dziewczyny !
Dziś pokażę Wam efekty mojego drugiego keratynowego prostowania, które robiłam w sobotę. Na dniach powinien się pojawić wpis o plusach i minusach tego zabiegu :)


Nie jestem do końca zadowolona, ponieważ po pierwszym myciu efekt jest trochę nijaki, ale za pierwszym razem też tak było. Po następnych myciach zaczynało mi się podobać więc w tym przypadku też tak pewnie będzie :)

Nie wiem czemu, ale nie mogę wejść na swojego bloga, ponieważ wyświetla mi się błąd ''Bad request  error 400'' wiecie o co chodzi i jak się tego pozbyć ? :>

37 komentarzy:

  1. mi się nie podoba ;) wyglądają jak zniszczone i bez życia... przed zabiegiem wyglądały świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, poza tym optycznie jest ich mniej :(

      Usuń
    2. Muszę się zgodzić, i chyba końcówkom się porządnie oberwało...

      Usuń
    3. Też tak sądze.Przed prostowaniem wyglądały na takie gęstę,błyszczące a po zabiegu wyglądają jakby było ich o wiele mniej i są takie troche smętne :)

      Usuń
    4. Mam identyczne odczucie ;)

      Usuń
    5. Podzielam zdanie- loki przed zabiegiem wyglądały genialnie.

      Usuń
    6. przed zabiegiem o 100% lepiej było! :)

      Usuń
    7. Moim zdaniem tracą dużo uroku przez to keratynowe prostowanie. To aż bije w oczy na zdjęciach ;)

      Usuń
  2. Ja wolę Ciebie w loczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają po zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średni efekt fakt, ale i tak loki masz piękne więc nie wiem czemu prostujesz ;P
    A co do błędu - nie mam pojęcia o co może chodzić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz te włosy, zarówno proste, jak i kręcone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że efekt się nie utrzymał. Ale ja na twoim miejscu wolałabym już chyba użyć od czasu do czasu prostownicy. Tak dla odmiany, bo loczki też masz cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że po myciu nie są proste. Przy okazji: jakiego preparatu używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam jestem zapaloną fanką loczków, więc efekt przed podoba mi się znacznie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie po pierwszym myciu nie ma szału. Myślałam, że efekt utrzymuje się dłużej przy tej metodzie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie proste były po zabiegu :D, szkoda, że po pierwszym myciu się tak podkręciły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z dziewczynami- loczki wyglądają pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wszystkich trzech zdjęciach wyglądają cudnie ;) Masz śliczny kolor. Żałuję że farbowałam włosy. Kiedyś miałam prawie identyczny jak Twój.


    zapraszam do mnie ;) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oj i po co Ci to, skoro masz taki piękny skręt? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czemu wyskakuje taki błąd, ale mi ostatnio niezbyt się lubi blogger z Firefoxem. Na przykład nie mogę odpowiadać u siebie na komentarze. :( Przerzucam się na Google Chrome i wtedy jest OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam tak samo, choc i chrome mi ostatnio nawala, ale to raczej wina kompa ;)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz!A jeśli masz problem z wyświetlaniem stron-wyłącz kompa na kilka minut .Powodzenia:))Całusy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Po co je prostujesz ? Masz idealne wlosy bez tego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu prostujesz? Przecież masz ładne loki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje loki zdecydowanie dużo lepiej wyglądają niż proste włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przed zabiegiem były lepsze takie z większą energią, ale nie jest źle : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Twoje włosy kręcone. Po zabiegu nie podobają mi się za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak większość kręcono-włosych chcesz mieć proste, (mi się marzą kręcone ;) )
    Twoje loki są piękne nie niszcz ich prostowaniem chemicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt przed zabiegiem podoba mi sie zdecydowanie najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście jako posiadaczka prostych jak drut włosy uwielbiam kręcone! I uważam, że przed zabiegiem zarówno kondycyjnie jak i estetycznie lepiej prezentują się Twoje naturalne ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Cię w loczkach, nic na to nie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam Twoje loczki, jestem w nich totalnie zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie Twoje włosy są cudowne w każdej postaci, jednak nie wiem czy to wina zdjęcia ale faktycznie po tym zabiegu Twoje włoski wyglądają smętnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie na blogu na szczęście nic podobnego się nie wyświetla. a co do tej metody to pewnie ja bym się załamała kiedy efekt po umyciu włosów był nijaki. na szczęście ja należę do grupy osób którym włosy nie chcą się kręcić. prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny efekt :) masz bardzo ładne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie zmieniałaś może przeglądarki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...