sobota, 22 marca 2014

DENKO& poszukiwany skład podkladu



Cześć Dziewczyny !
Ależ dług mnie tutaj nie było, ale mam wytłumaczenie- po raz 3 zostałam ciocią, a więc caly czas wolny poświęciłam maluchowi. W dniu dzisiejszym pokaże Wam co udał mi się ostatnio zużyć. Zacznijmy o końca.

1. Podkład Rimmel wake me up- Rzadko się ''maluję'', ale odkąd zostalam jego posiadaczką zaczęlam to robić częściej. Niestety po jakimś czasie zauważyłam w okolicach nosa bardzo suchą skórę.. Kidy zrobiłam 'przerwę' ta skóra pozostawala bez zmian, ae kiedy tylko do niego wracalam.. jej stan się pogarszał. Nie mam pojęcia jaki skłdanik tego pokladu jet tego przyczyną, ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć jego składu. Jeśli chozi o samo działanie powierzchowne to pokład ładnie rozswietla cerę, byłam zadowolona z krycia.

2. Płyn micelarny - Chyba nikomu nie musze go przedstawiać ? Nie wiem, która o już moja buteleczka, ale zawsze o niego wracam. Jest tani, dobrze zmywa makijaż i nie podrażania. Czego chcieć więcej?

3. Olej khadi-  Jest to olej mający stymulować porost włosów. Według mnie nie jest on jakiś magiczny. Zdecydowanie tańszą i lepszą opcją na przyspieszenie porostu jest serum babuszki lub olej kokosowy. 

4.Czarne mydło - Z żalem je wykończyłam, ponieważ wlaśnie zostalam bez szamponu. Czarne mydło to świetny i wielofunkcyjny kosmetyk. Używałam go jako mydła co ciała, twarzy, włosów, a także jako żelu do depilacji. Według mnie jest warte swojej ceny, ponieważ jest bardzo wydajne i wielofunkcyjne. Nadaje sie nawet do wrażliwej skóry.

Wiecie moze, gdzie znajdę skład podkładu wake me up? :>
Jak tam wasze denko ? :>

43 komentarze:

  1. Mam nadzieję że będę miała kiedyś okazję spróbować tego czarnego mydła, strasznie mnie kusi po wszystkich dobrych opiniach jakie przeczytałam :)
    Zapomniałaś napisać o Gold Honey Butter , które jest na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne mydło jest genialne od każdym względem i jeszcze się na nim nie zawiodłam. Faktycznie ! Z tego pośpiechu całkowicie o tym zapomniałam. Dzięki :)

      Usuń
  2. To ten podkład?

    http://4.bp.blogspot.com/-TAukBB67vW8/TxgZaUg-LZI/AAAAAAAAAKk/L_o2PHyPN4c/s1600/rimmel+wake+me+up+foundation+ingrediente+ingredients.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie zdjęcie tu. I chyba skład taki sam. Nie czytałam całego, ale poczatek i koniec są takie same, możesz sobie dokładnie porównać. Tym razem na butelce, więc to chyba ten podkład :)

      http://2.bp.blogspot.com/-yIlTTRBZ0cU/Ui_5Quqa5LI/AAAAAAAAAWE/AGl83yYxf_U/s1600/P9090077.JPG

      Usuń
    2. Dzięki :) Na moim opakowaniu nie ma składu :(

      Usuń
  3. Dziwna sprawa z tym podkładem, nie jest ani matujący ani specjalnie ciężki, ciekawe co jest winowajcą.
    3 z rzędu bublowe micele za mną - pora wrócić do BeBeauty:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się zastanawiam, ale jestem na 9% pewna, że to jego wina :(

      Usuń
    2. Dużo moich klientek ma w tym miejscu przesuszoną skórę w okrecie jesienno zimowym głównie przez wiatr. Polecam wypróbować maść z wit A.

      Usuń
  4. Pierwsze dwie pozycje należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować użyć czarne mydło do depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja słyszałam o tym podkładzie prawie same pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i szczerze mówiąc do samego działania nie mam zastrzeżeń, ale te suche skórki..

      Usuń
  7. Khadi się u mnie również nie sprawdził, a szkoda. Za taką cenę spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Lepiej dziala olej kokosowy :)

      Usuń
  8. Z tego grona miałam tylko micel. Khadi mnie swego czasu kusił ale jakoś mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi sie takie czarne mydło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ten płyn micelarny używam tylko do przemywania twarzy. Nie służy mi jako zmywacz make-upu, ale lubię ten produkt :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię ten płyn z BeBeauty, ale dla mnie to jednak nie jest nic nadzwyczajnego, wolę ten z L'Oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Micel, znam i lubię. Olejek będę testowała za kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sie u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  13. mam czwóreczkę, ile używałaś tego mydełka? ja je używam ponad miesiąc prawie codziennie i nawet trochę nike ubyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś ten płyn micelarny, był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marcowe denko strasznie powolutku idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czarne mydło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam płyn micelarny z Biedronki a na czarne mydło się na pewno skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez uwielbiam płyn miceralny z Biedronki i bardzo tez lubie ten podklad :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. micelka lubię bardzo! a o czarnym mydle marzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu, ale nie mogłam się przełamać :p Zawsze wracam do MF Lasting Performance. Ale właśnie kończy mi się płyn micelarny, więc może się skuszę na bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. używałam tego podkładu na moją tłustą cerę i sprawdzał się znakomicie, dobrze matowił i krył, jedyne, co mi nie pasowało to właśnie rozświetlenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...