czwartek, 13 marca 2014

BUTY NIKE AIR MAX- GDZIE KUPIĘ NAJTANIEJ?



buty-nike-air-max-90-damskie-mietowe-airmax-y-r-40-3039328745.jpg
                                                                         Cześć Dziewczyny!

Jakiś czas temu postanowiłam kupić buty na wiosnę. Jako, że mam juz masę baletek, koturn itd. postanowiłam kupić coś bardziej sportowego. Mój wybór padła na nike air max. Jeszcze nie zdecydowałam się na żadną wersję kolorystyczną. Pierw szukam sklepu. Stąd też ten wpis. Ceny w sklepach stacjonarnych oscylują w granicach 450zł. Przez internet można kupić o wiele taniej. Może mi coś polecicie ? Jakiś sklep bądź aukcję na allegro, gdzie kupie je w rozsądnej cenie? :>

                                                                                    3majcie się ! :)

32 komentarze:

  1. Musisz szukac. Na allegro ceny 280-400zl. Ja kupilam w wakacje za 120zl z angli. Gosc wystawil 250 sztuk poszly w niecale kilka minut, nie zdazylam wejsc zobaczyc kolorow jak wyswietlilo mi sie, ze aukcja zakonczona. Kolejnego dnia weszla poszukac znowu. Ten sam gosc wystawil 80 sztuk i poszly w kilka minut takze. Tym razem zdazylam kupic. Przesylka byla gratis. Ale to fart. Kolezanka takze znalazla maxy na takiej samej zasadzie aukcji jak Ci opisalam. Kupila za 160zl. Musisz szukac i czaic. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio wierzysz ze ktoś ma ponad 300 par butów które sprzedaje 3 razy taniej z darmowa przesyłka i jeszcze z zyskiem? 99.99% ze to podróbki :) Teraz za granica robia identyczne z identycznym logiem w identycznych kolorach. Chyba ze masz jakieś inne wyjasnienie? Ja przestalam kupowac buty przez Internet kiedy zobaczylam jak identyczne są podróbki..

      Usuń
    2. Mam podobne zdanie - w wielu przypadkach to są zapewne podróbki :p

      Usuń
    3. Czy aby podrobki? Nie wiem. Odziwo identyczne jak moje ma kilka osob, ktore daly 200 z hakiem. Poki co rok smigam. Podrobki? Nie sadze. Pudelko, paragon i 1,5 roku gwarancji. Ponadto pare identycznych par widzialam w sieci za cene 200-300zl. Czy wszystko co tanie musi byc podrobka? U sprzedawcy pisalo co innevo. Jezeli by tak bylo raczej malo kto by kupowal. To, ze moze Wy sie przejechalyscie, nie znaczy, ze ktos. Tanie, nie musi rownac sie chujowe za przeproszeniem. Swoja droga wiem jak wygladaja podrobki maxow. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    4. Cytuję: "Numer identyfikacyjny na wewnętrznej metce buta to jedna z najlepszych i najskuteczniejszych metod weryfikacji oryginalności Air Maxów.

      Otrzymany kod proponuję wkleić w wyszukiwarkę grafiki Google’a i sprawdzić czy wyświetlone wyniki przedstawiają tę samą parę butów, co aukcja. Wyników takich powinno być od groma. Mała ilość odpowiedzi lub zdjęcia kompletnie innej kolorystyki oznaczają podróbę."
      I sprawdź sobie czy to nie podróby. Ja mam takie same zdanie jak wyżej dziewczyny. Na 99% to podróbki, bo ciekawe skąd ktoś wytrzasnął buty w takiej cenie by potem sprzedać tak tanio i jeszcze na tym zarobić - chyba tylko z kradzieży albo to zwykłe, chińskie podróbki.

      Usuń
    5. "Cytuję: "Numer identyfikacyjny na wewnętrznej metce buta to jedna z najlepszych i najskuteczniejszych metod weryfikacji oryginalności Air Maxów." - zgadzam się i moje nie są podróbkami! :-) Numer widnieje w sieci co sprawdziłam zaraz po planie kupna. więc dalej coś mi sugerujecie? :-)

      Usuń
    6. Skoro jesteś tak naiwna, by wierzyć, że masz oryginał to spoko. Koleżanka kupiła z allegro za 150zł podróbki, które przypominają do złudzenia autentyk (porównywaliśmy jej buty do oryginalnych), numer się zgadza ale to podróba :)

      Usuń
    7. No przepraszam, ale na 100% twoje nie są oryginałami !
      Ah tak, buty które na oryginalnej stronie kosztują ok. 400 zł to na Allegro z jakiegoś powodu te po 120 zł miałyby być oryginałami?! Nawet te tańsze od 300 zł są podróbami ! Kobieto, nie widzisz ceny na innych stronach? To ty nic nie podejrzewasz że ta cena jest nie ok? A z jakiego powodu miałby sprzedawca kupić obuwie po 400 zł i sprzedawać po 120 zł?! Aby zarobić, ciekawe ile. Aby stracić 280 zł :D a sama byś tak zrobiła? no chyba nie. a może jednak sprzedałabyś za tę cenę podróbki, hmm? zastanów się, bo bez sensu wmawiać sobie że ma się oryginały, a jak cię na oryginalne air max'y nie stać to nie kupuj podróbek ( i nie wierz, że są oryginalne) tylko tańsze ale oryginalne buty. uwierz mi, bardziej ci się to opłaca.

      Usuń
  2. Również mam Air Maxy, noszone 2 razy i czekają na wyciągnięcie z szafy :D.
    A gdzie są tanie? W USA :(, stamtąd mam swoje, prezent od rodziny.
    Niestety w Polsce ceny nadal są kosmiczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te miętowe i te obok na zdj ;) szkoda,że co 2 osoba na ulicy je ma ..też chciałam je kupić, ale jednak zdecydowałam się na air force 1 mid, w mojej okolicy nikt ich nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również chciałam je kupić, lecz dokładnie- tak jak pisze moja poprzedniczka- teraz ma je prawie każdy. więc ja kupiłam sobie new balance ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. New Balance też się często widuje "na mieście" ;)

      Usuń
  5. jedynki są ładniejsze od tego modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kupujesz przez internet to proś o kod spod języka bo podróbek jest 2 razy więcej niż oryginałów niestety. Ja już dwa razy musiałam odsyłać. Kupiłam model pierwszy od prawej za 400 zł na butsklep.pl gdzie w tamtym czasie ten model był za 530zł w nike :) /E

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.butyjana.pl/root.html?filter[product_field][name_index]=air+max
    Ceny od 300 zł, więc nie najtaniej, ale 10000% gwarancji oryginalności. No i oczywiście warto odwiedzać stacjonarne outlety - nawet w tych niesportowych można znaleźć airmaxy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te buty, ale im sensowniejszy i ładniejszy kolor, tym droższe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. one są okropne.... lepsze są air force 1

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, ma je tyyyle osób, spoko, że to buty do biegania hmm.. no ale kto by się przejmował heh

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzisz też poszukuję ciekawych butów i nawet zastanawiałam się nad Air Maxami.Na pewno nie zdecyduje się na kupno tych butów poniżej 350 zł bo nawet używane,oryginałe kosztują od 250zł w górę czyli te tanie to na 99% podróbka a uważam że lepiej kupić inny tańszy model nie koniecznie Air Maxy niż podróbkę :)I polecam przeczytać :) http://www.airmaxy.pl/jak-odroznic-podroby-airmaxow-od-oryginalow/

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chcesz mieć pewnośc, że są oryginalne to powinnać kupić w sklepie firmowym, ewentualnie w outletach u mnie we Wro jest np Factory Outlet, firmy mają tam swoje oryginalne outlety, czyli strasze kolekcje, które nie zeszły albo piojedyncze sztuki nowej kolekcji w naprawdę fajnych cenach. Ost kupiłam conversy za 140 zł, tylko dlatego że była ost para, a nowe są po 280 zł :)
    Jeśli nie to allegro, ale tutaj różnie bywa. Chciałam zakupić tam conversy. Również były za 150-160 zł. Niestety przysłali i okazało się, że są w fatalnym stanie to po 1, a po 2 wyglądały na podróbki - mam porównanie bo mam teraz oryginalne. Tutaj różniła się grubośc gumy. Dobrze, że mogłam tamte zwrócić i kosztem było tylko wysłanie ich. Jeśli nie przeszkadza ci możlwiość kupienia podróbek to kup :) jesli wolisz miec 100% pewność, kup w sklepie producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na razie mnie nie stać na oryginalne więc nie kupuje , podrób bym nie kupiła ale mam zaufanego dostawce butów na allegro: woliniusz3 , kupiłam tak już kilka par adidasków i wszystkie były oryginalne , posiadają także air maxy więc możesz sobie zerknąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoje kupilam w outlecie nike za 30£ ale nie mam pojecia czy sprzedaja online

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje kupilam w outlecie nike za 30£ ale nie mam pojecia czy sprzedaja online

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoje kupilam w outlecie nike za 30£ ale nie mam pojecia czy sprzedaja online

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalne air max są drogie i to raczej nie warto kupować , bo to tylko taka moda, która się zmienia co jakiś czas , a max'y ma co drugi człowiek na ulicy , a ja wolę sobie kupić buty jakieś inne, bo jak kupie oryginalne jakies droższe to nosze przez ok 2 lata , a jak moda na te się skończy to się będą wyśmiewać " Patrz ona ma jeszcze te max'y , które z mody już wyszły " Pozdrawiam i mam nadzieje, że pomogłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam Ci to: http://taniozchin.pl/taobao.php?name=list&q=nike&trans=1
    Sprawdzone przeze mnie i koleżankę, która mi to poleciła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, nie radziłabym kupować butów "po taniości", bo to są bankowo podróbki. Jeżeli chcesz kupić oryginalne, to tylko w sklepach stacjonarnych Nike. Jeżeli podróbki, to podpisuję się pod wypowiedzią wyżej; Anonim, tj. Taniozchin.pl; tam poszukaj najtańszych z możliwych i będziesz zadowolona;]

    OdpowiedzUsuń
  20. http://allegro.pl/nike-air-max-90-promocja-i4538578741.html masz tu link a jak nie to Taniozchin.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamawiam na taniozchin. Zazwyczaj najpierw wybieram się do sklepów stacjonarnych, ale jak widzę te ceny to szybko wracam do domu i u nich zamawiam. Jeszcze nie zdarzyło mi się, abym czekała na paczkę dłużej niż 14-20dni, także jest mi bez różnicy. Tzn różnica jest - w cenie.

      Usuń
  21. Zobacz u nas mamy bardzo dobre ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wejdź na nike.com. Tam na 100 % są oryginały. Mam z tamtąd moje air maxy ;!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...