niedziela, 23 lutego 2014

ZESTAW ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚC WŁOSOW


Cześć Dziewczyny !
Dziś mam dla was recenzję zestawu, który ma za zadanie zwiększyć objętość naszych włosów. Czy faktycznie działa ? Sprawdźmy ! Zestaw składa się z 3 produktów : szamponu, odzywki oraz sprayu.


SZAMPON : Patrząc na skład można zauważyć, że jest to szampon dość mocny, a więc nie nadaje się do codziennego używania. Dodatkowo zawiera typowe oblepiacze więc nie przyda się równiez do mocniejszego oczyszczania. Mimo zawartości ''oblepiaczy'' nie obciąża włosów. Wręcz przeciwnie.. są takie ''lekkie''. Myślę, że osoby  przetłuszczającymi się włosami będą zadowolone.


ODŻYWKA: Zdziwiłam się, że odzywka mająca dodawać objętości, zawiera silikony i inne dociazające składniki. Mimo to wcale nie obciąża włosów, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Odkąd zrobilam keratynowe prostowanie, moje włosy są takie 'oklapnięte'. Po użyciu tej odzywki faktycznie zyskują na objętości. Nie wiem w czym tkwi sekret, ale sa takie ''puszyste'' i nie są oklapnięte. Byłaby nawet moim ulubieńcem gdyby nie to, że po jakimś czasie włosy zaczynają się puszyć.


ODZYWKA W SPRAYU: To zdecydowanie hit tego zestawu. Ma przyjemny ''silikonowy'' skład, dzięki czemu słuzy mi jako spray ochronny. Jeśli chodzi o objętość to nie daje efektu wow tak jak odzywka, ale można nim coś wyczarować (pochylic włosy do dołu, spryskać, rozczesać i wrócić do normalnej pozycji). Lubię ten spray ze wzgledu na to, że jest to cos typu 3w1. Spray dodający delikatnej objętości, odzywka ochronna i spray przed prostowaniem/suszeniem włosów. Odnośnie prostowania czy suszenia, skład tej odżywki nadaję sie do tego, aby uzywac jej np. przed suszeniem włosow ( w celu ochrony).

Podsumowując : Hitem tego zestawu okazała się odzywka w sprayu, ale nie ze względu na rzekomą objętosc lecz na działanie 3w1. Jeśli chodzi o objętośc to z tej serii polecam odzywkę. :)

Miałyście cos z tego zestawu ? :>

60 komentarzy:

  1. taki zestaw dla mnie :) muszę się mu przyjrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że cały zestaw godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje zdjęcia "po"...
    Nie zdecydowałabym się na żaden z tych produktów. :) Ale fajnie, że znalazłaś sobie taki kosmetyk 3w1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić jutro rano na face :)

      Usuń
  4. Ciakawa seria, może skuszę się na odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ta seria :)) Może spróbuje tej odżywki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oblepiacze w szamponach mnie zniechęcają i to skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby moim włosom nadać jakąkolwiek objętość muszę się nieźle napracować (są proste jak drut i nie mają w ogóle 'lekkości'). Jaki jest koszt takiego zestawu? Może się skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że około 20zł :) Wszystko zalezy gdzie :)

      Usuń
    2. Wow! Tego się nie spodziewałam :D. Trzeba przemyśleć sprawę ;).

      Usuń
  8. a ja myślałam że to kolejny pic na wodę! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie chciałabym go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szamponu na pewno nie kupię ze względu na skład. Chociaż odżywka w spray'u mogłaby się sprawdzić w niektórych sytuacjach. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzywka w sprayu jest super :) Szampon faktycznie ma nieciekawy skład :)

      Usuń
  11. Moje włosy mają taką objętość, że na szczęście nie muszę się wspomagać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje po keratynowym prostowaniu stracily swoją dawna objętośc :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdzi jako ''mgiełka ochronna'' :)

      Usuń
  13. Na moich włosach nie da się użyć objętości :) Więc ten spraj mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś średnio lubię Joannę, ale może niesłusznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc.. sama nie byłam przekonana do tej firmy. Powoli się przekonuję :)

      Usuń
  15. Za tą odżywką w sprayu muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę te produkty, ale skoro nie obciążają to byłabym pewnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szamponu nie kupiłabym, ale z chęcią wypróbowałabym tej odżywki. :) jestem ciekawa jakby u mnie zadziałała, ale ciekawe czy ją znajdę, do tej pory nigdzie na nią nie natrafiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w małych sklepikach kosmetycznych :)

      Usuń
  18. Spray wydaje się ciekawy :).
    Aż dziwne, że dodaje lekko objętości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli zrobi się tak jak napisałam to dodaje :)

      Usuń
  19. spraju bym spróbowałam :} fajnie że chroni przed prostowanie i suszeniem :] zapiszę do zakładek :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ano widzisz, czegoś takiego szukam dla moich placków ^^ nie widziałam jeszcze nigdzie tej odżywki, poszperam w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych 3 produktów to własnie odzywka dodaje najwięcej objętości :)

      Usuń
  21. Brzmi ciekawie :) Nie miałam nic z tego zestawu... ogolnie do joanny jestem zrazona ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam kiedyś uprzedzenia, ale powoli się przekonuję :)

      Usuń
  22. Szampon zupełnie nie dla mnie, odżywek mam tonę do zużycia, oj raczej nigdy nie spotkam się z tą linią:P

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie mam zaufania do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę tą serię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam jeszcze tej serii, ale chyba się na nic nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam tej serii, ale może to dlatego, że nie potrzebuję dodatkowej objętości.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę ten zestaw :) Mam jakieś kosmetyczne zaległości najwyraźniej.
    Nie wiem czy się skuszę biorąc pod uwagę działanie i skład, ale opakowania wyglądajć przyjemnie dla oka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najlepsza z tej serii jest odżywka w sprayu, ale jesli chodzi o objętość to zdecydowanie odzywka :)

      Usuń
  28. Jeszcze nie widziałam tej serii. Ciekawy zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie ta odżywka w spray-u zachęca, za to szampon nadaje się chyba tylko do mycia podłogi lub wanny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...