wtorek, 4 lutego 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA- PO MIESIĄCU OD KERATYNOWEGO PROSTOWANIA

Cześć Dziewczyny!
Za oknem przepiękna pogoda ! Oby tak dalej :)  A dziś mam dla Was troszkę spóźnioną włosową aktualizację.


Po lewej stronie zdjęcie włosów zrobione miesiąc temu. W środku zdjęcie włosów zrobione miesiąc temu po podcięciu. Po prawej zdjęcie włosów zrobione dzisiaj. Są rozprostowane dzięki jednemu balsamowi, o którym już niedługo wam opowiem. Mnie najbardziej podobają się na tym pierwszym zdjęciu i do takiej długości mam zamiar wrócić :)

***

Styczeń był dla moich włosów bardzo ekstremalnym miesiącem ze względu na ciągłe wyjścia, a w związku z tym na prostowanie 2x w tygodniu. Jednak nie odbiło się to na nich aż tak bardzo z czego jestem zadowolona. Mój plan przeciw wypadaniu włosów niestety nie mógł zostac zrealizowany ze względu na minimum czasu z zeszłym miesiącu. Jednak w lutym ''dam czadu'' i będę postaram się wytrwać w swoim postanowieniu. Tak przy okazji to już miesiąc po keratynowym prostowaniu :)

A jak wasze włosy ?

56 komentarzy:

  1. kurczę, to już tyle czasu minęło? ;o pięknie się prezentują :)
    jestem ciekawa co to za balsam i czy to nie przypadkiem Marion ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana co to za balsam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też sobie robiłam ten zabieg :) niestety efektem były przyklapnięte włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakim zestawem robiłaś ? Obstawiam, że encanto ? :>

      Usuń
  4. Proszę! - http://reservedbeinspired.blogspot.com/2014/01/14-walentynkowych-sposobow.html?m=1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję tego wspaniałego balsamu! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się podobają te Twoje włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy, zazraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może na wyjścia zamiast prostowania jakieś ładne upięcie? :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie szkoda Ci tak prostować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dla mnie byłoby szkoda prostować takie cudowne włosy, ale jeśli większe szkody się nie wyrządzają i właścicielka czuje się z nimi dobrze...
      Ciekawa jestem tego prostującego balsamu :)

      Usuń
    2. Pewnie, że mi szkoda :) ale proste włosy bardzo mnie pasują :)

      Usuń
  10. Cudne włosy :) Mnie się podobają najbardziej na trzecim zdjęciu, na pierwszym wyglądają jakoś tak ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  11. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wygadają ślicznie :) Ciekawa jestem co to za cudo do rozprostowywania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już niedługo o tym napiszę :)

      Usuń
  13. Ja podjęłam walkę z wypadającymi włosami z maską wax:-) lusinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uważam, że najlepiej wyglądają na 1 zdjęciu :) I czekam niecierpliwie na wiadomość cóż to za balsam tak wyprostował Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba uzbieram sobie kasy i zrobię te keratynowe prostowanie, widze że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym czy warto napiszę juz niebawem :)

      Usuń
  16. Ja uwielbiam Twoje kręciołki *.* co nie znaczy, że te są złe. Jeszcze 3 lata temu bym Cię błagała, żebyś mi opowiedziała o tym cudownym balsamie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Wlosy wygladaja pieknie, ciekawa jestem tego balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na dzisiejszym zdjęciu włosy podobają mi się najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się Twoje włosy przedstawiają! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje włoski :) Są po prostu piękne jestem ciekawa czego używasz że loki są luźniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy! Ja niestety podleczam swoje kłaczki, widzę po miesiącu leciutką różnice, ale do twoich mi jeszcze brakuje bardzo dużo.... Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się najbardziej podobają na trzecim zdj. Ja w tym miesiącu intensywnie wcieram kozieradkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podobają mi się Twoje włosy na 3. zdjęciu :) W ogóle masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się podobają Twoje włosy na wszystkich tych zdjęciach :) ja nadal dzielnie zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne masz włosy. Od zawsze chciałam mieć takie lekko pofalowane, ale rzadko chcą się podobnie układać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...