piątek, 14 lutego 2014

WALENTYNKOWY STRÓJ&MAKIJAŻ&PLANY&UPOMINEK







Cześć Dziewczyny !
Na dziś planowałam inny wpis, ale z racji że mamy walentynki to zmieniłam zdanie i postanowiłam dodac coś luźniejszego. Dla jednych walentynki to dzień wyjątkowy, a dla innych przeciwnie. Ja nie należę do żadnej z tych grup. Jestem zdania ''Fajny dzień, ale da się bez niego przeżyć'' :)

1.) MAKIJAŻ-Dziś postanowiłam się przemęczyć i spróbować pomalować. Boję się zobaczyć co z tego wyjdzie, ale 3majcie za mnie kciuki :) Postanowiłam, że dziś postawię na wyraziste, czerwone usta. Jeśli chodzi o oczy, to mam zamiar zrobic wyraźną czarną kreskę i mocno wytuszować rzęsy. Na całą twarz podkład i gotowe. Oby w praktyce okazało się to tak proste jak w teorii :D


2.PAZNOKCIE- Czeerwień rządzi :)



2.WŁOSY- Myślałam nad ładnym upięciem, ale jednak ostatecznie zdecydowałam się wyprostować. Niestety, ale tak jak do makijażu tak i do fryzur mam dwie lewe ręce.Chociaż do wieczora wszystko może się zmienić, ale myślałam nad czymś takim :


3.STRÓJ :



4.PLANY- To niespodzianka, ale podejrzewam, że będzie to kolacja we dwoje. (Mój TŻ wie jak baardzo lubię jeść, więc pewnie przygotuje coś dobrego) :)

5.UPOMINEK- W tym roku zdecydowałam się na walentynkowe bokserki i perfumy :)

A jak wasze plany na walentynki ? Co ubieracie, jaki makijaż robicie ? :)
Tymczasem wszystkim zakochanym i tym, których połówka chłodzi się w lodówce życzę udanych Walentynek ! :)

26 komentarzy:

  1. udanej kolacji. Ja nigdzie się nie wybieram chyba, że na bloga:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W takim razie miłego przeglądania blogów :)

      Usuń
  2. na pewno będzie miło :)
    z chęcią bym zobaczyła jak wyjdzie ci makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa dlaczego zawsze dziewczyny w walentynki stawiają na czerwień chociaż to kolor różowy jest kolorem miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie od zawsze walentynki kojarzyły się z czerwonym :)

      Usuń
  4. Mój Tż pracuje wiec moje romantyczne walentynki skończą się na przeglądanie blogów...
    Miłych walentynek i udanego wieczoru zakochanym życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę mimo wszystko miłego wieczorku :)

      Usuń
  5. Udanych walentynek, u mnie także kolacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje.. ;) ja dziś pije za singli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś walentynki w pracy, ale jutro sobie odbije :) Miłego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie pomalowałam :) I nic więcej nie zrobiłam, ani nie wiem co będziemy robić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych walentynek ja dziś siedzę w domu może gdzieś jutro się z Mężem wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój luby jak zwykle zapracowany, a mam nadzieję że zjemy wieczorem przygotowaną przeze mnie sałatkę z tuńczyka, sernik i wypijemy po lampce wina ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na walentynki ubrałam się normalnie i się nie pomalowałam hahaha i i tak miło spędziłam czas z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z moim kochanym już poświętowaliśmy, więc dzisiaj nadrabiam zaległości na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spędziłam dzisiaj świetny wieczór z moim ukochanym :)
    Taki makijaż bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam umiejętność robienia tych kresek - jakoś mi talentu brak....

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mężczyzna również wie, jak jedzenie jest dla mnie ważne..;D I mimo, że obchodzę w tym roku walentynki 15 lutego, czeka mnie przesłodki deser lodowy <3 Wyprostowane włosy świetnie pasują do czerwonych ust i czarnej kreski.Tak drapieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog, obserwuję i liczę na rewanżyk :3
    mam prośbę, wypromujesz mnie? dopiero zaczynam :)
    http://wikt0ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie - czerwone paznokcie w tym dniu królują! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...