środa, 12 lutego 2014

L'occitane box- co tym razem ?


Cześć Dziewczyny !
Dziś post ''na szybko''. Wczoraj zawitał do mnie kurier i przyniósł mi ten oto kartonik. Jesteście ciekawe c w nim jest ? Jeśli tak to zapraszam do oglądania:)


Z tego pudełka jestem zadowolona. Moje uczy ujrzały świetną, poręczną kosmetyczkę. W sam raz do torebki. W kosmetyczce znajdował się żel pod prysznic, balsam do ciała, a także krem do rąk. Wszystko przepięknie pachnie kwiatem wiśni.


Oprócz kosmetyczki i jej zawartości, w pudełeczku znalazł się również futerał na telefon i 3 mini kremy do rąk.

A jak Wam się podoba pudełko z tego miesiąca ? Moim zdaniem wypadło najlepiej na tle poprzednich :)

28 komentarzy:

  1. miałam te 3 mini kremy do rąk. O tym niebieskim naczytałam się sporo dobrego, ale u mnie się nie sprawdził, tak jak i dwa pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dłonie nie są wymagające więc mi on odpowiada :)

      Usuń
  2. Myślałam, że to taki podgrzewacz, a tymczasem to pokrowiec na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerał wygląda jak termofor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na zdjęciu tak wygląda :)

      Usuń
  4. Mi tez bardzo podoba sie kosmetyczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zawartość,jestem ciekawa recenzji

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko :) Od dawna kuszą mnie ich kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka mnie urzekła! A te kosmetyki wyglądają jak farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna kosmetyczka :)
    A zapach wiśni uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie wszystko zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczka - i kolory ładne i same kosmetyki zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiat wiśni musi być niezwykle aromatyczne, takie pudełko z przyjemnością bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ta nowa seria bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również bardzo się podoba zawartość tego pudełeczka, czas wypróbować, zapach cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie chciałabym coś z L'Occitane :( A pudełeczko zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie zawartość również jak najbardziej na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę, bardzo mi się podoba ta kosmetyczka, bo akurat musze się w jakąś zaopatrzyć, włąśnie taką torebkową ;)
    I zdecydowanie zawartość tego pudełeczka z tego co prezentujesz zasługuje na uwagę. Aż żałuję, że sama nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zawartość ;-) myślałam, że ten futerał to mały termoforek ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. kosmetyczna faktycznie słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. futerał i kosmetyczna super. Na pewno Ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy box, bardzo zachęcający!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...