wtorek, 25 lutego 2014

DENKO


Cześć Dziewczyny !
Właśnie piję przepyszną latte i nadrabiam zaległości na waszych blogach. W tym czasie postanowiłam pokazać Wam co udało mi się zużyć w lutym.  :)


Żel pod prysznic Organic therapy ''Słodkie sny''- niesamowicie słodki zapach ! Czyli coś co zimą lubię najbardziej. Z chęcia wrócę do niego jesienią. Teraz robi sie cieplej, a więc wracam do bardziej orzeźwiających żeli. Jeśli jestescie ciekawe to zapraszam was do porównania tego żelu z żelem kakaowym.

Szampon marokański- Jeden z lepszych szamponów jakie miałam. Jest delikatny, ale domywa oleje. Ma dobry skład jak na szampon, wygodną pompkę i orientalny zapach. Ogolnie bardzo polubiłam się z tą serią PO. Jesli chodzi o szampon marokański to miałam z tej serii balsam, który stał się jednym z moich ulubienców (recenzja balsamu). Jeśli jesteście ciekawe recenzji tego szamponu to zapraszam do tego wpisu.

Garnier, płyn micelarny - Świetny płyn do demakijażu. Jest bezzapachowy, nie podrażnia, ma dobry skład (jak na płyn do demakijażu), jest wydajny, dobrze zmywa makijaż. Pełną recenzje tego płynu znajdziecie w tym wpisie.

Glinka w tubce- Jest to gotowa glinka, co też niesamowicie ''ulatwia kosmetyczne zycie''. Wystarczy wycisnąc glinkę z tubki i nalozyc na twarz. Mimo tej wygody wolę tradycyjne, sypkie glinki, ponieważ te działają o wiele lepiej. Pełna recenzja gotowej glinki tutaj.

Scrub do ciała- To zdecydowanie ulubieniec miesiąca. Takiego peelingu szukalam od dawna. To swietny zdzierak ! W dodatku przepięknie pachnie miodem. Skóra jest po nim bardzo wygladzona i miekka w dotyku. Jest to mój pierwszy peeling bez parafiny, który daje taki efekt. Minusem może być cena w stosunku do wydajności. Pełna recenzja w tym poście.

A jak wasze zużycia w tym miesiącu? Miałyscie cos w powyższych kosmetyków ?:>

49 komentarzy:

  1. płyn Garniera, na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko micela z Garniera i też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla moich włosów szampon marokański okazał się zdecydowanie zbyt ciężki

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie się denko zbiera,więc też niedługo post będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon czeka u mnie w szufladzie, a płyn z Garniera muszę w końcu nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi szampon :)

      Usuń
  6. dobrze wiedzieć że Garnier się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z powyższych niestety nie, ale mam z PO dwa balsamy, które lada dzień wskoczą do łazienki. A u mnie z denkiem marnie,marnie ,marnie. Chociaż zapasy i tak spadają : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam nic z Twojego denka, ale ten scrub mnie zainteresowal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię szampon marokański :) U mnie denko w tym miesiącu średnie, ale sporo rzeczy jest na wykończeniu więc wrzesień będzie bardziej obfity:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero zaczęłam stosować ten micel Garniera i zobaczymy jak się u mnie spisze;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko płyn z Garniera, kupiłam go nie dawno ale zapowiada się już bardzo dobrze na początku testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że u Ciebie też się sprawdzą :)

      Usuń
  12. Narobiłaś chęci tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że taka glinka sprawdza się gorzej, niż zwykłe do przygotowania. Gdzieś czytałam, że najlepiej sprawdzają się do zwykłego mycia twarzy, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie miałam ale czaje się na Garniera i Planeta Organica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, to już pora na denko? kurcze, co ja zrobiłam z tym miesiącem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na jakiś szampon z PO. Coś czuję, ze chyba mój wybór padnie na marokański :)
    Micela z Garniera mam i również go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po micel Garniera na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno wypróbuję płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm... ja ostatnio non stop używałam płynu do demakijażu z biedronki, ale coś ostatnio mam wrażenie że się popsuł i poszukuję jakiejś nowości... może przyszedł czas by dać szanse Garnierkowi..?!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nic z powyższych. Też dodam denko w weekend :) Osobiście robię dwumiesięczne, bo nie byłoby sensu pokazywać 2 czy 3 produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesuje mnie ten płyn od Garniera. Koniecznie muszę kiedyś go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja muszę kiedyś zacząć serię denko u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten peeling do ciała z tej firmy tylko solny i też się w nim zakochałam:)
    Muszę się skusić na ten płyn micelarny jak wykończę swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam nic z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał, gratuluję denka. Żadnej z tych rzeczy nie używałam, aczkolwiek co do glinki, to osobiście lubię bawić się w jej rozrabianie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...