czwartek, 23 stycznia 2014

WYZWANIE

Cześć Dziewczyny ! :)
Dziś coś co kompletnie nie jest związane z tematyką mojego bloga, ale chciałam to gdzieś ''zapisać'', aby trwać w postanowieniu :D


Tak jak widzicie powyżej mam zamiar przez 30 dni ćwiczyć mięśnie brzucha. Zobaczymy co z tego wyjdzie ! Dla większej motywacji postanowiłam Was o tym poinformować i za miesiąc opublikować efekty, a mianowicie zdjęcia ''przed i po''. Ogólnie nie mam problemu z figurą, ale mój brzuch pozostawia wiele do życzenia.. 

Ćwiczyłyście kiedyś regularnie z Mel B? Jak efekty ?:>

41 komentarzy:

  1. Za samą MEL B jako tako nie przepadam , ale ćwiczę z blogilates ona ma swietne treningi na boczki , i z Rebeccą Louise :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się teraz podjęłam wyzwania skakankowego :D trzymam kciuki za Ciebie:) u mnie następne będą przysiady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam ćwiczyć od dziś z Tobą! Z Mel B ćwiczyłam i była bardzo zadowolona, jednak po czasie wypadłam z rytmu. Trzymam za Ciebie kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynałam od Chodakowskiej ;D Skalpel :) Samopoczucie po tych 40 minutach jest mega, ale po jakimś czasie jest nudne i zaczęłam Mel B :) Ale straciłam motywację i poczucie czasu. Jednak chcę wrócić do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podjęłam się wyzwania z Ewą Chodakowską, jakoś idzie, ale zakwasy nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dwóch tygodni,no prawie 3 tygodni ćwiczyczę po 1,5 godziny 4 razy w tygodniu więc nie jest tak źle ,Mam nadzieje że do wakacji wyrobie sobie jakiś zarys mięśni na brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od 7 dni skrupulatnie wykonuję wyzywanie podjęte z Mel B, ale nie tylko na brzuch- na wszystko. Trening jest 6 dni w tygodniu. Na Fanpage podeślę Ci grafik. Nie jest tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  9. dwa tygodnie wyzwania 30 dni z Mel B + Tiffany = po - 3 cm z talii i boczków :D widok tych zmniejszających się cm podnosi na duchu i motywuje do działania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi napisać w jakiej kolejności i co dokładnie ćwiczyłaś ? :)

      Usuń
    2. ćwiczę wyzwanie z bloga "byćidealną". Wiem, że nie powinno tu być kryptoreklamy, ale tam właśnie znalazłam to wyzwanie. Wklejam linka :)

      http://www.bycidealna.pl/2013/07/wyzwanie-30-dni-z-mel-b-tiffany.html

      Usuń
  10. Kopnij w tyłek mnie a zacznę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem leniem w tej kwestii... ale za ciebie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia!:)
    Ćwiczyłam jakoś w sierpniu z Chodakowską i okropnie odczułam na kolana, zatem porzuciłam. Na koniec października doszłam do siebie i zaczęłam ćwiczenia z Mel B. Zdecydowanie bardziej mnie motywowała. Ćwiczyłam codziennie jej treningi i po miesiacu widziałam ogromną różnicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to powodzenia!:) Uwielbiam Mel B, świetnie mi się z nią ćwiczyło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, taka "publiczna" informacja daje wiekszego kopa do działania. Kibicuje Ci i czekam na efekty. :-) Początki trudne (wiem po sobie), ale dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczę od soboty, zakwasy były tragiczne, ale już jest lepiej i zrobię wszystko, żeby wytrwać i osiągnąć cele :) Także życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  16. To w takim razie życzę powodzenia, ja obecnie robię ABS z Jillian http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8Zdj0OPMI podsyłam link , może Cię zainteresuje, daje szybkie efekty i chyba lepsze niż Mel B.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ćwiczyłam regularnie z Ewą Chodakowską ale jakoś niespecjalnie widziałam rezultaty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. rozumiem że 8 min ABS pierwszy poziom? powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia :) Ja też się powinnam wziąć za siebie wiosna w końcu idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Póki co, ćwiczę sumiennie od grudnia z Tiffany.
    Nie mam problemu z brzuchem, zaś boczki były moją zmorą... Całe szczęście udało mi się już doprowadzić do normy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog FitMamy jest po prostu świetny! Przejrzałam całość, część przepisów już zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ! Powodzenia :D ja akurat mam własne ćwiczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  23. też muszę znów zacząć ćwiczyć...

    OdpowiedzUsuń
  24. za każdym razem jak czytam takie wpisy, mam myśl,że podziwiam i też powinnam :) ostatnio znalazłam podobne wyzwania na przysiady, niestety nadal ich nie ruszyłam :/ życzę CI powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. P.S. Dzięki za link do bloga, fajne tam wyzwania są :)

      Usuń
  26. Zatem teraz czekam na wpis z efektami;) Może sama się zmobilizuje i zacznę ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Mel B, szczególnie jej trening pośladków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. na szczęście mam bardzo płaski brzuch :3

    OdpowiedzUsuń
  29. 3mam kciuki za Ciebie! Ja jakoś nie mogę sie zebrać....do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie bawię się w takie wyzwania, sama ułożyłam sobie program ćwiczeń, wykonuję go 4 razy w tygodniu i po 3 tygodniach widzę efekty, mimo że czasem popełniam żywieniowe grzeszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej :) Mogę spytać jak Ci idzie to wyzwanie? Też szukam w sieci czegoś dla siebie, a wiem, że tego typu wyzwania wspaniale motywują. Daj znać czy widać już pierwsze efekty. Pozdrawiam. P.S. Bardzo fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja robię wyzwanie z przysiadami jestem na 15 dniu efekty nieziemskie , do tego robię a6w , i to , jestem naprawdę zadowolona . Polecam ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Polecam też ćwiczenia 6weidera . Połączyłam je również z przysiadami , brzuszkami i pompkami . Po ok tygodniu czuje efekty ;) .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...